"עם חמאה או בלי?" היא שאלה
"לא משנה לי" אמרתי והיא הלכה. ישבתי לי שם על המושב שהוא כמו הכיסאות של הvip בקולנוע. היא חזרה אחרי כמה דקות.
"אני מצטערת שהיית צריכה לחכות פשוט-"
"זה בסדר" הרגעתי אותה והיא הנהנה וחייכה. היא הביאה מגש על שני דלי פופקורן ובקבוק קולה בשבילי.
"תודה את באמת לא-"
"אני כן ואל תנסי לשנות את זה" היא קטעה אותי והנהנתי. היא התיישבה במקומה. היא הוציאה אייפד והסתכלתי עליה בבלבול. היא חייכה ופתחה את האייפד.
היא נכנסה לאפליקציה ולחצה על הכפתור האדום. פתאום מסך ירד והייתי מופתעת היא צחקקה בשקט. אחר כך התחלתי להבין שהאייפד הוא כמו שלט והיא בעצם התחילה לחפש סרטים בגלריה.
"את רוצה קומדיה אקשן או רומנטיקה?" היא שאלה
"לא אקשן" אמרתי
"רוצה מתוייגת?" הנהנתי. היא התחילה את הסרט.
לא רציתי לצאת שמנה אז אכלתי ממש קצת מהפופקורן ושתתי קולה. מידי פעם היא הגניבה לי מבטים וזה היה...... לא יודעת משהו מוזר. אני לא יודעת למה- בעצם אני כן. אף פעם אף אחד היה כזה שמרן ונחמד יותר מידי אלי. כאילו לואי תמיד היה כזה אבל לא בצורה הזאתי. בצורה סקסית וגברית יותר. גם זאק. אבל אצל זאק זה היה מעט והוא היה החבר הראשון שלי אז התייחסתי אל זה כמתנה יחודית מהשמים. פעם חשבתי שהוא כל עולמי. ובגלל זה שהוא הציע לי נישואים אני בהתחלה רציתי מאוד אבל אז פשוט היו אנשים שהבהירו לי למה לא כדי לי ואחת הסיבות היא שהוא הלך לצבא והיה יכול להיות שהוא היה נפטר ואז הייתי אלמנה בת 17. אבל זה נגמר ועכשיו אני עם לואי אני מבינה שיכולתי לקבל יותר מכמה נשיקות בבוקר ובצהריים והתכרבלויות במיטה. הבעיה בזאק שהוא היה גדול ממני ב4 שנים הוא היה כבר בן 20 ואני עדין הייתי הילדה המנודה בת ה16 שהתבודדה עם פרי וגוש. אני לא אומרת שהייתי מוותרת עליו אבל עכשיו הייתי אומרתי שאני מצפה ליותר ממנו. אני מאוד שמחה שאני עם לואי כי הוא באמת גרם לי לאושר ולשמחה ואתם יודעים מה אני עכשיו מצאתי עוד סיבה למה לא הסכמתי להצעה של זאק. כל יום הייתי מתגעגעת ודואגת לו שהוא יחזור בריא ושלם ואחרי זה היינו מתחתנים והיה לנו ילדים. הכל היה נראה טוב ויפה אבל הייתי חיה בשקר. אני חושבת שבסופו של דבר הייתי מתגרשת ממנו. אבל זה בטח היה מאוחר מידי לואי בטח היה מוצא מישהי אחרת ולא הייתי מכירה אותו באמת חוץ מהסטראוטיפ של "מלך השכבה".
הסתיים הסרט באתי לקחת את פחית הקולה אבל הייתי כל כך שקועה במחשבות שהיא נשפכה עלי- אני כל כך מטומטמת ומביכה.
"אויי בואי אני ילווה לך בגדים" היא הקימה אותי ומשכה אותי ישר לחדרה. עמדתי כמו מטומטמת ולא עשיתי כלום.
"קחי אני חושבת שזה יהיה במידה שלך"אתם לא הגעתם למטרה.....
נעלבתי!
מטרה:30
YOU ARE READING
once in a lifetime -louis tomlinson
Fanfictionאני אלינור, לא מקובלת, חיים משעממים וחופרים יש את החברה הכי טובה שלי פרי וזהו אני והיא לפעמים גוש מצטרף אלינו אבל זהו. אני בת 17 גרה בלונדון איך הוא הגיע לחיי.......... הזכויות שמורות לhadas_horan123