...

9 0 0
                                    

Είχα μέρες να σε δω, οπότε κάτσαμε να συζητήσουμε για τη Μαριάννα ενώ οι άλλοι έψαχναν ταινία να δούμε. Δεν είπαμε πολλά ,η συζήτηση μας διακόπηκε σύντομα, εξαιτίας του Νίκου που ήρθε και κάθισε δίπλα μου. Μετά από λίγο συγκεντρωθήκαμε όλοι στους καναπέδες  και βάλαμε να δούμε ένα θρίλερ ( The Blair Witch Project) . Στα μισά της ταινίας (εγώ έτρωγα ) , όταν πρόσεξα πως εσύ και ο Νίκος είχατε φρικάρει χωρίς να συμβαίνει κάτι συνταρακτικό. Αφού τελείωσε ( ότι και αν ήταν αυτό που είδαμε) μεταφερθήκαμε   στην ταράτσα.
Ήταν "δροσερή " νύχτα και την ζεστάναμε τέλεια με την παρέα των μαξιλαριών και των κεριών που πασχίζαμε να κρατήσουμε ζωντανά για ένα λεπτό. Σε κάποια στιγμή σταματήσαμε βέβαια να προσπαθούμε και καθίσαμε να απολαύσουμε τον έναστρο ουρανό , συνεχίζοντας την ιστορία που αφήσαμε στη μέση.

Α- Αφού μπήκαμε στη σπηλιά. Ξεκίνησε να λέει η Άρτεμις.
Πήγαμε πάνω στα στρώματα πάντα , και σταθήκαμε ακριβώς στο κέντρο της σπηλιάς. Από πάνω θυμάμαι ένα ελάχιστο άνοιγμα στο βράχο, που πέρναγε λίγο φως. Έκανε μια μικρή παύση και κοίταξε πάνω σαν να το ξανά ζούσε.
Ο - παρακάτω;
Α- Ναι...μετά η Δήμητρα άρχισε να βγάζει φωτογραφίες εμάς και η Κλειώ δίπλα της φώναζε υστερικά για το κινητό.
Α- Δηλαδή όλη η ιστορία εξελίσσεται με το ρόζ κινητό.
Σ- Μην βιάζεσαι Αλέξανδρε. Είπα εγώ χωρίς να σε κοιτάω και συνέχισα.  Η Ντέμη συνέχιζε να βγάζει φωτογραφίες με εμάς και το άνοιγμα από πάνω μας...το ένα φέρνει το άλλο, και έριξε το κινητό μέσα στο νερό.
Α- Τότε πανικοβληθήκαμε όλες και βούτηξα εγώ με τη Σοφία να το βρούμε.
Η - Η Κλειώ ήταν η μεγαλύτερη, εσείς τα κάνατε όλα. Είπε ο Ηλίας κοροϊδευτικά.
Κ- Τι ήθελες να κάνω, βρισκόμουν με τρείς τρελές που με πήγαν με το ζόρι στη σπηλιά. Συγγνώμη , αλλά δεν είχα καμία ευθύνη.
Ο - Δηλαδή εσύ θα έρθεις μαζί μας αύριο ; πρόσθεσε ο Ορέστης ενώ με σκούνταγε να συνεχίσω  .
Σ-  Η Δήμητρα έκλαιγε και εγώ έδειχνα στην Άρτεμις το κινητό.
Α- Ευτυχώς ήταν σε ένα βράχο και το έπιασα εύκολα .
Ο- και ;
Σ - και φύγαμε.
Α- και ;
Α- και με λίγα λόγια... Καθώς βγαίναμε από τη σπηλιά πέρασε από κάτω μας μια φώκια . Μέσα στην τρομάρα μας πέσαμε από το στρώμα.
Δ- Η Σοφία γραντζουνίστηκε στο τοίχωμα του περάσματος και ούρλιαξε.
Α- Η Κλειώ τρόμαξε και πετάχτηκε πάνω στο στρώμα μας, με αποτέλεσμα να πέσει η Σοφία από το στρώμα και εγώ να" φάω" το πόδι της στα μούτρα.
Κ- Τέλος βγήκαμε όλες έξω ουρλιάζοντας.
Ο - όπα χαμογελάς.
Κ- Ναι ίσως να είναι λίγο αστείο τώρα πια .
Α- Αλήθεια ;;
Κ - Ίσως! Είπα, μην τα παίρνουμε όλα της μετρητής.
....
Τα υπόλοιπα δεν ξέρω αν τα θυμάσαι. Μια συμμαθήτρια σου με την αδελφή της και τις τρελές φίλες τους, έφαγαν κράξιμο από τους γονείς τους. Εσύ μετά πήγες να μιλήσεις  στην Κλειώ  και σε γνώρισε σε εμάς. Μετά κάναμε καιρό να βρεθούμε. Αν το σκεφτείς κάτι βράχια μας γνώρισαν και σε κάτι βράχια ξανά ειδωθήκαμε .

Για εσένα που σε χάνω... Where stories live. Discover now