Μια μέρα μετά... Όλα φαίνονταν διαφορετικά, νομίζαμε πως μπήκαμε σε ένα άλλο κεφάλαιο στη ζωή μας. Πως ξεχωρίζουμε τις αισθήσεις από τις ψευδαισθήσεις. Αυτό το μήνα ήμασταν σαν τα χαρούμενα τέλη στις ταινίες. Αυτά που νομίζεις πως θα συνέχιζαν οι πρωταγωνιστές όμορφα τη ζωή τους.... Μέχρι που βγαίνει δεύτερη ταινία και αρχίζει πάλι η αναστάτωση.
Ήταν απλά όμορφα. Νομίζαμε πως βρισκόμασταν στις φάσεις της ζωής μας που ήταν "γραμμένες "για εμάς , στις σχέσεις που έπρεπε να ζήσουμε, ένα από τα μαθήματα της ζωής ραμμένα για τον καθένα από εμάς ξεχωριστά.Εγώ με το Νίκο σε μια σχέση χαράς θα έλεγα. Τρέλα ήταν βασικά αλλά ποιος θα την έβλεπε μέσα στο χείμαρρο από χρώματα που μας περιτριγυρίζαν.
Η Κλειώ με τον Ηλία έμαθαν κάτι όμορφο, μια αλήθεια. Ήταν το ζευγάρι ( ακόμα είναι) που ήξερε το δρόμο του, ήταν φανερό πως έπρεπε να είναι μαζί.
Η Άρτεμις επιτέλους σε μια σχέση υγειής, μια κοπέλα με ίδια ιδεολογία ζωής και πάνω από όλα αυτό που χρειαζόταν. Ψυχική ηρεμία.
Εσύ... Εσύ λοιπόν φαινόταν πως ήσουν καλά , όλα κυλούσαν ομαλά με τη σχέση σου με τη Μαριάννα. Τίποτα δεν σας χώριζε.(Το καλοκαίρι είναι μια εποχή που σε βοηθάει να ξεχάσεις τον εαυτό σου . Να τον χάνεις μέσα στη ξεγνοιασιά της ηλιόλουστης πραγματικότητας . Είναι η μεθυστική εποχή που χάνεις τον έλεγχο της ελευθερίας σου και απολαμβάνεις κάθε λεπτό της ζέστης στο κορμί σου. )
Τέλος... τα δύο "μόνα" παιδιά της παρέας , η Δήμητρα και ο Ορέστης. Αυτά τα δύο υπέροχα χρώματα που ζούσαν τις καλύτερες στιγμές της "μοναξιάς" τους. Δεν ένιωσαν όμως ποτέ μόνοι, μόνο αγαπητοί όπως πρέπει να νιώθουν όλοι οι φίλοι σε μια παρέα.
Αυτός ο μήνας των αισθήσεων θα στον περιγράψω με χρώματα' χρώματα της δικής μου αρέσκειας σε συνδυασμό με τη φαντασία που κατέχω.Μπλε :
Αυτό το χρώμα που το μυαλό μας έβαλε στον ουρανό και αντανακλά στη θάλασσα. Μου θυμίζει την ελευθερία , την απέραντη γαλήνη. Αυτά ήταν ο Ορέστης με τη Δήμητρα...Πράσινο ( συμβολίζει το green screen στις ταινίες) :
Το χρώμα αυτό που φτιάχνεται από το μπλέ και το κίτρινο . Μπερδεμένος σαν όλους τους συνδυασμούς, δημιουργεί ψευδαίσθηση και το συνιστούν για την ηρεμία. Υπάρχει σχεδόν παντού στη φύση , κοιτάζοντας το σε παραπλανεί και ζώντας το φτάνεις σε έναν άλλο κόσμο. Γι'αυτό χρησιμοποιείται στις ταινίες. Σε αυτό ήμασταν εγώ και εσύ.
Κίτρινο :
Το αγαπημένο μου μέχρι τώρα' ένα χρώμα που εκπέμπει χαρά, τόσο έντονο και το παρομοιάζουμε αυτόματα με ό,τι φωτίζει. Ο ήλιος, τα υπόλοιπα άστρα , ακόμη και τα λουλούδια. Το κίτρινο λοιπόν είναι το μόνο χρώμα που όσο φωτίζει τη μέρα, φωτίζει και τη νύχτα, υπήρχε και θα υπάρχει πάντα γύρω μας. Μας βοηθάει να βλέπουμε αλλά και να λάμψουμε οι ίδιοι, όπως ήταν η Άρτεμις με την Aurora...
KAMU SEDANG MEMBACA
Για εσένα που σε χάνω...
Fiksi RemajaΈνα γράμμα που κατέληξε βιβλίο, λόγια που κατέληξαν αναμνήσεις. Μια σχέση που παρέμεινε αιώνια.