Όλα για κάποιο λόγο γίνονται!

30 2 0
                                    

Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να ανέβεις στο ψηλότερο σημείο της περιοχής σου.

Τι βλέπεις ; Κοίτα προσεχτικά , κρύβεται κάτι μοναδικό. Αρκεί να το σκεφτείς, να αναρωτηθείς.
Γιατί ο κόσμος φαίνεται τόσο μικρός ; Η απάντηση είναι απλή :
Ο κόσμος είναι μικρός, όλα συνδέονται μεταξύ τους (με τον δικό τους τρόπο ) : δρόμοι, βουνά, πόλεις και άνθρωποι. Κυρίως άνθρωποι. Κοίτα πόσες ζωές, πόσοι άνθρωποι. Τόσες διαφορετικές ιστορίες.
Το είχες σκεφτεί ποτέ; Ποιά είναι άραγε η ιστορία τους ; Δύσκολο να το μαντέψεις, ο νούς δεν ταξιδεύει τόσο μακριά. Μόνο τρεις άγνωστοι άνθρωποι που περπατούν σε έναν τυχαίο δρόμο, έχουν ζήσει κοινές και εντελώς διαφορετικές ιστορίες. Φαντάσου πως θα ήταν αν είχες ξανά συναντηθεί με έναν άγνωστο , χωρίς να το έχεις αντιληφθεί. Δυστυχώς η μνήμη μας δεν είναι τόσο δυνατή , ώστε να συγκρατεί τόσο πρόσωπα . Όταν προσέχεις κάποιον στο δρόμο, το μυαλό σου αυτόματα δημιουργεί μια ιστορία, με βάση τα χρώματα, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις προκαταλήψεις της κοινωνίας σου. Φτιάχνεις έναν χαρακτήρα με βάση ένα σενάριο της φαντασίας σου . Είναι σαν παιχνίδι , απλά με λάθος δεδομένα. Ποτέ δεν γνωρίζεις την ιστορία του άλλου, τα βάσανα και τα καλά του, σαν αθέλητη υποκρισία. Κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι κρύβουμε μέσα μας .

Φαντασία

Μια τάση προς την ευημερία. Ένας κόσμος που ανήκει στον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά. Το δικό του σπίτι ,φτιαγμένο από τα καλύτερα της ψυχής του. Ο σεναριογράφος που κρύβουμε μέσα μας και τον χρησιμοποιούμε για να νιώσουμε ασφάλεια και χαρά. Η δική μας διαφυγή από την πραγματικότητα . Σ~~Φ

Λένε πως κάποιοι ζουν φυσιολογικά, ενώ άλλοι δύσκολα.
Τελικά τι είναι το φυσιολογικό ; Όλοι έχουμε ζήσει και θα ζήσουμε άσχημες και όμορφες εμπειρίες. Το θέμα είναι πως τις αντιμετωπίζει ο καθένας . Δύο άνθρωποι με την ίδια χωρίς καμία διαφορά εμπειρία , θα σου την παρουσιάσουν με εντελώς διαφορετικό τρόπο.

Πολλά ερωτήματα! Τα είχες σκεφτεί ποτέ ; Ακόμα και να απαντηθούν αυτά, πάντα θα μπάζουν από κάπου . Και δυστυχώς από αυτές τις μικρές τρύπες , θα βγαίνουν ακόμα περισσότερα αναπάντητα .
Ένα από τα μεγαλύτερα Αλέξανδρε; Τι είναι η ζωή τελικά ;Μέχρι να αποδεχτούμε πως ποτέ δεν θα απαντηθεί ποτέ αυτή η ερώτηση με μόνο έναν όρο, θα φτιάχνουμε σενάρια με αυτά που πιστεύουμε και μας βολεύουν , για να έχουμε τη συνείδηση μας ήσυχη.
Κάποιες απαντήσεις είναι : πως κανείς δεν ξέρει.

Για εσένα που σε χάνω... Donde viven las historias. Descúbrelo ahora