TANIM

237 8 0
                                    

      Daha hızlı Hayal. Daha hizli kosmaliyim. Biraz daha dayanmaliyim.
  
       Şuan ölemem. Tam da babami bulmusken. Kendime yapamam ki bunu. 

      Niye kovalandigimdan bile bi haberdim. Cidden niye kovaliyordu bunlar beni ?

     Artik kosamam. Astimim var benim. Nefesim kesiliyor. Agacin birinin altina cokmem lazim. Biraz daha kosayim.

      İzimi kaybettirdigimi dusundugum icin duraksadim.
       "Daha ne kadar direnceksin ? Dur artik."  sesi soguk ve bir o kadar ruhsuz cikiyordu. Korkmustum.

       Önümü donemezdim. Korkuyordum o kadar cesaretim yoktu.

      "Önüne dön. " demesi ile kollarimdan tutup cevirmesi bir oldu.

        Gozlerine bakamazrim. Ölümümü saglayacak adamin gozlerine bakarak yalvaramayacak kadar gururluydum.
        Cenesine geliyordu basim. Yuzunu gormuyordum. Sessizce koprucuk kemikleine bakiyordum.

     "Yuzume bak."  duygu barindirmayan bir ses ile. Bakamazdim ki. Direndim.

      Yavasca elini ceneme koyup kaldirdi yuzumu. Gozlerine bakiyordum. O muhtesem cennet yesili ve rampa muhtesem guzel saclarina.

Ölümüm boyle yakisikli birinden olacakti iyiki. Tanrim ne diyorum ben. Dusundugum sacma dusunce ile gulumsedim.
            
             "Ne o kucuk hanim komik olan ne ?" soguk ama alayli bi sesti. Oldukca rahatsiz etmisti bedenimi.

             "Sey...Sadece.. Benn.. Ozur dilerim." bi an carpik bi gulus atti.
               Arkadan bi hisirti duyduguma eminimdim. Bi an duraksayip arkama baktim.

                Yesil gozlu dev soylendi. "Uzak dur Onur. Kiz benim. İlk yakalayanin demistik."
   
                Ne yani iki kisi tarafindan mi kovalaniyordum ben ? Bir de iddiaya mi girmislerdi. Nasil bi oyundu bu.

              Tam yesil gozlu dev beni cekerken arkamdaki hisirtidaki adamin ensemde hissettigi soguk ile dizlerimin ustunde duramaz hala gelip sonsuz bi karanliga girdim...

------------------------------------------------------
İlk hikayem olcak. Daha yeniyim. Ama ileriki zamanlarda hosunuza gidebilcek bir suru bolum olacagini inaniyorum. :*

Sana İhtiyacim VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin