Herkes normal bir hayat ister , Ama bazı nadir insanlar bundan çok sıkılmışa ve hayatlarındaki tüm fırsatı değerlendirerek birazda olsa heyecan katmaya çalışır.
Ben avanda ;
Okul için giydiğim kıyafet ve gittiğim yol hep aynı ,sınıflar ve insanlar aynı ,dersler bile aynı ,daha ne kadar aynıların içinde yaşayacağım bilmiyorum.
Ben avanda,sıkıcı ve aynılarla dolu hayatımın nasıl değiştiğini size tüm detayı ve hisleri ile anlatacağım. nasıl hayatımı ters düz ediyorum izle mucizeyi.
"Tüm kahinatın ölümü senin bir nefesin ve tüm kahinatın yaşamı senin bir damlana kalmış.
Bir damla ter ,
Bir damla kan ,
Ve bir damla göz yaşın"Kafamın içinde alarm gibi durmadan ,yankılanarak devam eden bu sözler durmak bilmiyordu.etraf Karanlıktı.
Etraf hissizdi,soğuktu. Bu cümlelerin hemen ardından çınlama gibi kulağımı deşen üç çan sesi, hayır onlar bile beni uyandırmıyor ,karanlığımı aydınlatmiyorduBirinci çan...
İkinci çan ...
Üçüncü çan ...
Birinci deneme başarısız
...
..." tüm kahinatın ölümü senin bir nefesin ve tüm kahinatın yaşamı senin bir damlana kalmış.
Bir damla ter ,
Bir damla kan ,
Ve bir damla göz yaşın" "Aynı ses ikinci defa kulaklarımda yankılaniyordu bu sefer daha kısık daha fısıltı gibi.
ben bu karanlığa ait değildim.ben bu hiçliğin içinde sadece tek bir cümle ve 3 tiz çan sesine hiç layık değildimBirinci çan...
İkinci çan...
Üçüncü çan...
∆
İkinci deneme başarısız
....
Bu sefer artık ses de yoktu.sadece ben ve karanlık. soğukla beraber yine hiçlikteydim neredeydim.neden burdaydım.hatırlamiyordum.anlamiyordum
Kulağıma bu sefer çok yakından gelen ve kulak zarımı patlatacak derecede Çalan ;
Birinci çan ....
Daha sakin uzaktan gelen ve beni sakinleştiren:
İkinci çan....
Ve sadece tiz bir ses gibi çaldıktan sonra bile kulağımın çınlamasını devam ettiren,sesini sürdüren;
Üçüncü çan...
...Duyduğum fısıltılar ve sesleri algılamaya çalışıyordum gözümü açmak istiyordum ama göz kapaklarım çok ağırdı onları açamıyordum.
Duyduğum yakışıklı ses ile evet yakışıklı ses. bir ses nasıl yakışıklı olur diye sormayın çokda yakışıklı ve karizma bir sesti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kutsal Güç
Teen Fiction4 büyük element koruyucuların hikayesi "Seni seçtik avanda" "Seni seçtik avanda, çünkü biliyorduk. tüm kainatın ölümü senin bir nefesin ve tüm kainatın yaşamı senin bir damlana kalmış. Bir damla ter , Bir damla kan , Ve bir damla göz yaşın"