Tak je tady další část! :3 Vím že ta minulá nebyla zajimavá ale byl to takový úvod.
Jen tak jsem seděla u počítače na Facebooku a napadlo mě:Co kdybych si založila stránku? Klikla jsem na vytvořit stránku.Dlouho jsem přemýšlela nad názvem a pak mě napadlo Lodofanatic až do konce :3 (ta stránka fakt existuje tak kdyby jste se chěli kouknout... :D) všechno jsem udělala a pak mě mamka zavolala na večeři.Pojedla jsem a bylo už devět (asi jsem zapoměla říct že byl druhý den letních prázdnin) ale já byla přesto unavená.Podívala jsem se na stránku.Měla jsem tam asi 15 liků a jednu zprávu.Podívala jsem se kdo mi píše.Psala nějaká Kate Lodofantic Lučnovská. Ptala se mě jesli nemůže být adminka.Ten den jsem byla vážně unavená tak jsem jí napsala že se domluvíme zítra.Potom jsem si šla lehnout usla jsem asi za deset minut.
Ráno jsem vstala a podívala se na hodiny.Bylo teprve pět hodin.No spát se mi nechělo tak jsem sedla k počítači a do sluchátek si pustila La cosa más linda.Poslala jsem té Kate žádost o přátelství.Hned mi jí přijala asi se jí taky nechtělo spát.Začala jsem konverzaci:
"Ahoj chceš být pořád adminka?"
"Ano moc bych chtěla! Lodovica je celý můj život!"
"Moje řeč :3"
"Můžu se zeptat mohla bych se podepisovat -SLPS-?"
"Jasně já jen...co to znamená?"
"Je to skratka pro Soy Lodofanatic Para Siempre (kdyby někdo nevěděl tak v překladu to je:Jsem Lodofanatic navždy!)
"Jo jasně já se stejně chci podepisovat -Lodofanaic-"
A tak jsme si psali do osmi hodin! Šílený co? Probírali jsme Lodovicu její nové album Mariposa a staré ale dobré Universo....Psalo se s ní úžasně hned jsem jí přidala na stránku jako adminku.V asi jednu hodinu mi napsala:
"Ahoj.Promiň napsala bych ti dřív ale byla jsem v nákupním centru máme tam kino..."
"Ahoj! Vy máte taky nákupní centrum a v něm kino? :O"
"jj to kino máme úplně vzadu.."
"To my taky....Hele kde máš Mcdonalds,KFC atd.?"
"Hned vedle kina...."
"To my taky! Sakra v jamém městě bydlíš?"
"V Cordobě"
"To já taky! Adresa? :O"
"Lučinská 27"
"Já 30"
"My bydíme skoro vedle sebe! :O"
"Neskutečný :O"
"Sejdeme se u 29 ok :D"
"Ok :D "
Mamka mi to samozdřejmě dovolila takže jsem hned šla.Už jsem byla u 29 a viděla jsem nějakou holku.Okamžitě jsem za ní příběhla a obejmula jí.
"Ahoj Kate! Už se těším až spolu budeme chodit ven budeme si podvídat o Lodo,poslouchat jí,sledovat Violettu prostě všechno!" 'Ta holka se na mě dívala úpně nechápavým pohledem.
"Kate! Já jsem Elí ta holka z Faceboku!"
"To budu asi já..."Řekl nějaký hlas ve kterým bylo poznat že se směje.Podívala jsem se a stála tam nějaká holka.A vtu chvíli mi to došlo.Ta holka kterou jsem obejmula nebyla Kate ale někdo úpně cizí....Cítila jsem se trapně.
"Ehm.....no tak já asi půjdu..." Řekla ta holka po které jsem tak skočila o odešla.
Nakonec jsme se konečně setkali! No dobře znám jí sice jen pár hodin ale to je jedno...Byli jsme venku strašně dlouho blbli jsme ale hlavně si povídali o Lodo.Byl to super den.
Ták konečně jsem dopsala další část :3 Strašně mě baví psát příběhy :3 Nevím kdy vyjde 3 díl ale slibuju že brzo! :3 <3
ČTEŠ
Přátelství Lodofanaticas :3
RandomMůj příběh Přátelství Lodofanaticas je o dvou kamarádkách Ally a Kate které se seznámí přes Facebook a když zjístí jedna o druhé že je Lodofanatic začnou si psát čím dál tím více až se z nich stanou nejlepší kamarádky.Když zjístí že bydlí nedaleko s...