Hola! Další část jsem se rozhodla napsat už dneska a ani nevím proč :D Mám teď prostě chuť psát :D :3
Jen tak jsme tam stáli a líbali se.Do reality nás vrátil až hlasitý potlesk všech! Tleskali dokonce ve stoje.Nechtěla jsem tam na Diega vyjet ale byla jsem pořádně naštvaná! Co si jako myslí že mě líbá?! A ještě před lidma! Vždyť se skoro neznáme.Sice se mi docela líbilo.. Co to plácám?! Nelíbilo! Asi...
Uklonili jsme se a já jsem ho pak odtáhla do šatny.Čekala jsem že se mi omluví ale začal se chovat jako Diego z Violetty! Opravdu!
"Co to jako mělo být?!" Vyjela jsem po něm.
"Neříkej že se ti to nelíbilo!"
"Co?! Ne nelíbilo Diego! Zbláznil ses?!"
"Proč bych se měl zbláznit?! Jen ukazuju to co cítím!"
"Cítíš?! Jak cítíš?! Známe se teprve den!"
"Ty nevěříš v lásku na první pohled?"
"Popravdě? Ne!" Začala jsem už křičet.Jeho chování se mi nelíbilo!
"Takže dneska když jsme se poprvé viděli si se do mě nezamilovala?"
"Ne! Ale víš kdo se do tebe zamiloval? Kate!" Panebože! Co jsem to udělala?! Jsem kráva! Ale fakt kráva!
"Cože?! Kate je do mě zamilovaná?!"
"To si nepoznal? Vždyť se nad tebou celá rozplývá!" Nemohla jsem to popřít! Bylo už pozdě...Jsem odporná!
"Tak to je blbý...Ale já jí nemiluju já miluju tebe!"
"Přestaň! Už to přestalo být vtipný!" Otočila jsem se na podpatku a chystala jsem se odejít ale Diego mě chytil za ruku a přitáhl si mě k sobě.
"Tohle nikdy nemělo být vtipný." Pošeptal mi do ucha a opět se mě chystal políbit.Byli jsme u sebe tak blízko ale já se nakonec odtáhla a dala mu tak velkou facku na kterou jsem se v té chvíli zmohla! Utekla jsem ze šatny a pak i z baru nechtěla jsem už na nic myslet.
Když jsem přišla domů našla jsem na stole v kuchyni papírek na kterém stálo:
Šla jsem oslavovat narozeniny strejdy Pabla vrátím se zítra odpoledne nebo až k večeru.
Máma
Tohle se mi hodilo potřebuju být sama a přemýšlet nad tím co se dneska stalo...
Tu facku jsem Diegovi asi dávat neměla...Bylo to moc...Ale zasloužil si to! Přišla jsem do pokoje doslova jsem za sebou zabouchla dveře a sjela po nich dolů.Brečela jsem.Opravdu hodně jsem brečela...Vzala jsem si do ruky můj deník a začala psát:
"Milý deníčku dneska se toho stalo tolik že mi to ani neuvěříš.Včera u mě spala Kate a dneska ráno jsme se šli projít a ona se mi svěřila že miluje jednoho kluka jménem Diego.Přemluvila jsem jí aby mi ho představila abych je mohla dát dohromady a když se to stalo zalíbil se mi....Šli jsme ven a pak jsem si vzpomněla na tu mou brigádu.Diego a Kate nabídly že mě doprovodí ale Kate nakonec nemohla a když jsme tam s Diegem dorazily zjistili jsme že zpěvák který se mnou měl zpívat duet se přejedl a nemohl zpívat...Nakonec to vzal Diego se kterým jsme zpívali Yo soy asi jenže se stalo něco jako ve Violettě políbili jsme se! Nebo spíše on políbil mě.v šatně jsme se totálně pohádali a on se začal chovat jako Diego ve Violettě! Ruply mi nervy a řekla jsem mu že ho Kate miluje a on mi na to odpověděl že miluje mě a ví že já jeho taky.Okamžitě jsem to popřela ale vím že mluvil pravdu.Miluju ho.Miluju Diega.
Když jsem to dopsala začala jsem brečet ještě víc a tak jsem tam strávila ještě asi půl hodiny než jsem se vzpamatovala a šla do kuchyně.Sedla jsem si na židli a napadlo mě že si udělám palačinky ať se mi alespoň trochu zlepší nálada.Do rádia jsem si dala CD Universo a zpívala jsem z plných plic a bylo mi jedno že je už půl sedmé.Dodělala jsem si palačinky a tak bez nálady je pojídala.Když jsem je snědla udělala jsem si Argentinské maté.Sedla jsem si a popíjela.Album se pustilo od znovu a začala hrát první písnička z alba neboli Otro día más a při jsem zase plakala.Dopila jsem Maté vypla jsem rádio a šla spát.
Další část opět za námi! Tuhle jsem chtěla nechat s otevřeným koncem ale je 23:24 (naštěstí zítra nejdu do školy) takže jsem poněkud unavená.Nevím kdy napíšu další díl protože se musím učit na testy ale snad si na to o víkendu najdu čas.Adios!
ČTEŠ
Přátelství Lodofanaticas :3
RandomMůj příběh Přátelství Lodofanaticas je o dvou kamarádkách Ally a Kate které se seznámí přes Facebook a když zjístí jedna o druhé že je Lodofanatic začnou si psát čím dál tím více až se z nich stanou nejlepší kamarádky.Když zjístí že bydlí nedaleko s...