Další díl :3 Vím že vás to moc lidí nečte ale já to dělám hlavně pro sebe :)
Seděla jsem před zrcadlem a naposledy jsem si pročesala vlasy.
"Nechápu proč na tu brigádu chceš jít Eliško" Řekla mi máma snad po sté od té doby co jsem s tou brigádou přišla.
"Jestli chceš něco koupit řekni mi to a nesháněj po celém městě brigády."
"Chci se osamostatnit.To je vše!"
"Aha tak osamostatnit"Přišla ke mně do pokoje máma.
"Za chvíli toho necháš." Dodala máma a byla přesvědčená že má pravdu.
"Nenechám! A teď už musím jít čeká na mně Kate.Ahoj."
"Ahoj." Jen co to mamka dořekla jsem za sebou práskla dveřmi.Běžela jsem ke Kate kterou jsem o své brigádě informovala včera večer po telefonu a ona mi taky řekla že něco má.
Zazvonila jsem na Kate která hned otevřela.
"Mami! Už je tady Eli Ahoj" Kate zabouchla dveře a šli jsme.
Kate mi řekla že si našla něco ve zverimexu.Tak jsme šli rozdělili jsme se u toho zverimexu.Já šla dál a nechápala že jdu opravdu někam kde budu zpívat! Mám hroznou trému a navíc zpívat neumím.Co jsem to sakra udělala?! Když jsem už byla u toho baru rozhodovala jsem se jestli dělám dobře.Nakonec jsem otevřela.Stál tam nějaký starší pán chtěl abych zazpívala.Ten bar nebyl vůbec tmavý ani krvavý jak jsem si myslela.Naopak byl barevný čistý výřil barvami jako Resto bar.Bylo to strašně příjemné místo.Vylezla jsem na pódium o asi půl metru větší než to v Restó baru a začala zpívat písničku La historia.Když jsem dozpívala všichni začali tleskat.Podle mě byli nadšení.Líbila jsem se jim! Vzali mě! Domluvili jsme se že zítra ve tři příijdu a budu tu až do půl páte! A taky pochválil můj výběr písničky a chtěl abych na vystopeních zpívala podobné.Poděkovala jsem a odešla.Zavřela jsem za sebou dveře a vzala do ruky mobil a napsala Kate zprávu že až bude hotová má přijít.Přišla jsem domů a mamce oznámila že mě vzali! Hned potom zazvonila Kate a já otevřela.
"Tak co jak jsi dopadla?"Ptala jsem se.
"Špatně...Nevzali mě...A co tebe?"
"Mě jo a to s tebou je mi líto najde se jiná."
"Hm...asi jo" Kate sklopila hlavu a pak na mně zakřičela:
"Sranda vzali mě!"
"Ty seš hrozná!" Obě jsme se začali smát a mně přišla SMS od mamky ve které psala že dneska večer nebude doma.Řekla jsem to Kate se kterou jsem se pak domluvila že u mně přespí.Když jsme dorazily hledali jsme ještě nějaké brigády ale o tom už později.
Tak jo další díl je na světě :) Doufám že se alespoň trochu líbil :)
ČTEŠ
Přátelství Lodofanaticas :3
RandomMůj příběh Přátelství Lodofanaticas je o dvou kamarádkách Ally a Kate které se seznámí přes Facebook a když zjístí jedna o druhé že je Lodofanatic začnou si psát čím dál tím více až se z nich stanou nejlepší kamarádky.Když zjístí že bydlí nedaleko s...