Kate se zamilovala! A tak trochu i já....

23 2 2
                                    

Ahoj! Po opravdu dlouhé době tady máte další část :) Doufám že se vám bude líbit :)


S Kate jsme si našli pár brigád a pak jsme pustili na plné pecky kompletní Universo.Při písničce Otro día mas Kate docela zvážněla a řekla:


''Elí?''


''Co se děje?'' Zeptala jsem se.


''Víš jak se pořád snažíme shánět ty brigády aby jsme si vydělali na lístky a cestu?''


''No? Kate co se děje?" Řekla jsem vážně.


"Co když to rodiče nakonec nepovolí? Co když to naše snažení bude na nic? Neměli by jsme se první rodičů zeptat? Aby to potom nebylo na nic."


"Buď v klidu Kate! Na sto procent to povolí! Když jim řekneme o tom jak moc jsme se snažily povolí to!"


"Jsi si jistá...?"


"Jsem! Věř mi!" Řekla jsem a přitom nečekala co se stane.


"No dobře... Nepůjdeme už spát? Jsem unavená..."


"Dobře." Vypla jsem počítač a obě jsme šli spát.



Ráno když jsme se vzbudily šli jsme ven.


"Elí?" Zeptala se mě Kate a bylo na ní strašně vidět že se styděla.


"Copak?"


"Jsi zamilovaná?"


"Byla jsem ale zlomil mi srdce... Na tisíc kousků...Proč se ptáš?" Nahrnuly se mi slzy do očí a přitom jsem myslela na Adama.Na kluka který mi zlomil srdce... Utřela jsem si slzy a snažila jsem se už dál nebrečet.


"Protože já jsem... Jmenuje se Diego...Už to jméno je báječný..." Pro vysvětlení:Kate měla vždycky radši Diega (Diega) než Jorgeho (Leona).


"Ty jsi zamilovaná?!"


"Proč se tak divíš?"


"Ani nevím proč...a odkud ho znáš?"


"Představila mi ho kamarádka... Je báječnej! Má smysl pro humor a úžasně zpívá,je to gantelman jednoduše kluk o kterým každá holka sní.. Chápeš?"


"Jo jednoduše si se zamilovala Kate..."


"Já vím...Ale on o mě nestojí takže to máš jedno..."


"Tohle neříkej! Třeba stojí ale bojí se ti to říct."


"Možná..."


"Víš co?! Představíš mi ho a já z něj všechno vymáčknu." Zakřičela jsem a radostí z toho jaký je to geniální nápad jsem poskočila.Kate ale mou radost neopětovala.


"Nemyslím si že je to dobrý nápad..."


"Ale no tak... Představ si tebe a jeho při západu slunce,na romantické večeři nebo na romantickém pikniku.Tohle všechno co se ti teď objevilo před očima můžeš mít pokud mi ho představíš." Věděla jsem že to zabere a měla jsem pravdu protože po chvíli přemýšlení řekla:


"No dobře...Vím kde bydlí půjdeme už teď?" Usmála se na mě a snažila se překrýt tu velikou radost kterou v sobě měla.


"Jasně."


Celou cestu jsme si o něm povídali.Popsala mi ho jako hnědovlasého kluka se zelenohnědýma očima. (Prosím nepředstavujte si Diega Domingueze :D )


Když jsme došli k jeho domu tak Kate jak jinak než zazvonila a ve dveřích se objevil nádherný a když říkám nádherný myslím opravdu nádherný kluk.Zadívali jsme se navzájem do očí a pak jsem mu podlehla.Co to plácám?! Já přece nevěřím na lásku na první pohled! Ale co když...?



Tak tohle by bylo pro dnešek vše! Doufám že se vám další část líbila.Chtěla bych se omluvit že v tomhle dílu skoro nebyla Lodo ale teď když jsem do příběhu dala Diega budu muset občas Lodo vynechat ale nakonec se všechno s Diegem vyřeší přes Lodo! Ale to teď nebudu prozrazovat to uvidíte pak. :)

Přátelství Lodofanaticas :3Kde žijí příběhy. Začni objevovat