"Sus kızım şıcma anını bana anlatmak zorunda değilsin yemek yiyorum lan burada Allah ın cezası devamlı sıçan kız :)))" dedim ardından mesajı gönderdim ve önümdeki muhteşem hamburgere baktım ama artık gözüme o kadar da güzel gözükmüyordu. Hayır yani ben o iğrenç şeyleri duymak zorundamıydım.
"Demek bana yeni isim taktın ha. Beğendim ama hala karnım ağrıyor sıçamıyorum ühühühühü :((("
"Lan sussana kızım senin yüzünden 15 lira ödediğim hamburgeri yiyemiyorum. Salak. Gerizekalı. Devamlı sıçan kız...."
"Oha 15 lira mı verdin ? Tamam olum sustum fakirlikten ölüyoruz sonuçta :)))"
"Kendi adına konuş lan ben gayet zenginim. (Burger daki kola pahalı diye Bim den kola aldığımı saymıyoruz ses kes :) ) " dedim ve gönderdim.
Bu kızı cidden seviyordum. Onunla saçmalayabiliyordum. Onunla eğlenebiliyordum. Diğer arkadaşlarım ile yapamadıklarımı onunla yapıyordum ve o yumuşak yanağını ısırabiliyordum. Evet gerçekten bir kız arkadaşımın yanağını ısırıyordum. Ama yanlış anlamayın. No fesatlık. Bu yakınlığımızı gösteriyordu. Daha doğrusu gösteriyorduk.
"Tabi tabi saymayız aşkımmmmm. :) " dedi. Evet o benim aşkımdı ben de onun :))))))). Birbirimize böyle laflar söylüyoruz cidden muhteşem bir ilişkimiz var.....
"Yavşama lan sonuçta bir sevgilimiz var Hayır kıskanır felan hiç uğraşamam. :/ ;) "
"Ne ?!!!! Sevgilimi?!!!!!"
"Evet canım Vini ile uzun soluklu bir ilişkimiz var bilmiyor musun ? ;)))) . - şizofren olduğumu felan söyleme üşenmem oraya gelir dalarım :) "
"Lan kalbime iniyordu gerizekalı. Vini diyor ya kızım sen bir ara Chen le çıkıyordun sonra ondan ayrılıp T.O.P ile çıkmaya felan başladın. Şizofren yaaaa..... :) "
{Chen benim K-pop daki ilk oppam T.O.P ise 2. oppam. Vini yi zaten herkes biliyor :)))))}
"Lan sen beni yormaya mı çalışıyorsun ya da yok ben anladım sen beni özledin yanına gelmemi istiyorsun değil mi ? Oy benim devamlı sıçan kızım benimi özlemiş yirim yirim ♡♡♡♡ :)))"
"Bak gene bak her zamanki gibi olayı kendi tarafına çektin olum zaten yarın görüşücez ben seni niye özleyeyim ? Mal ya git yat zıbar uykusuzluk sana yaramıyor. Devamlı yatan kız...."
"Lan ben seni 3 saat ayrı kalınca özlüyorum sen bana şizofren de sonra atar yap hakaret et sonra yat zıbar de öyle mi ????!!! Tamam Beste hanım tamam hadi ii geceler. " dedim ve whatsap tan çıktım. Biraz trip den hiç zarar gelmezdi.
Telefonumu masanın üstüne koydum ardından 3 saattir yememi bekleyen hamburgerimi 3 ısırıkta bitirdim ve yatağa girdim. - biraz obur olabilirim ses kes :)-.
**********
Sabah okula gittiğimde Beste yi kulaklığını takmış müzik dinlerken buldum. Peki şaşırdım mı ? Tabiki Hayır. Herzaman ki Beste. Yanından geçip sırama oturdum. Trip atma style. Ve Beste bunu farkedince hemen yanıma geldi ve beni şaşırtmayarak şirinlikler yapmaya başladı.
"Hanimiş benim trip atan devamlı yatan kızım bana trip mi atarmış? Alınmış mı benim espirilerime. Yaaaa hadi Cemre şaka yaptığımı biliyorsun kes şu trip i bak şimdi başka kızın yanına gidip onunla takılırım sonra sen katil olursun hiç gerek yok aşkım hadiiiii "dedi ve köpek yavrusu suratını yaptı. Dayanamadığım o şirin surat ahhhhh lanet!!!!
"Eğer başka bir kızın yanına gidersen neler olacağını biliyorsun bana burada toplu katliam yaptırtma olummmmm.!!! Ayrıca affettim tabiki şaka yaptığını biliyorum. Seni gıcık etmek için yapmadım salak mısın?"dedim ve kahkaha atmaya başladım. Oda aynısını yaptı daha sonra hoca geldi ve derse başladı. Biyoloji hocasını severdim. Ama bu gördüğümüz konu pek ilgi çekici değildi. "Üreme".
Yaklaşık 10-15 dk sonra bizim sınıfın abazalıkta lisans yapmış çocuğu parmak kaldırdı ve sorduğu soru ile bizi bir kez daha kendinen soğuttu. Alkış......
"Hocam peki "Gay" ve "Lez" lerde neler oluyor ?????"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAKARIŞIK
Teen FictionKendini diğer sıradan kızlardan zanneden sıradan bir hayat süren kızın garip aşk hikayesi. Bu hikaye diğer hikayelere benzemiyor. Ağzınızı şaşkınlıktan kapatamayacağınız muhteşem bir aşk hikayesi... İYİ OKUMALAR........