Rüyadan kabusa....

48 10 0
                                    


Okuduğum kitaplar
Yaşadığım olaylar
Tanık olduğum hayatlar
Ve izlediğim filmler
Yahut duyduklarım

Bana kaderin oynadığı bir oyunmudur bilmem. Ama bunların %70'inin gündeminde eşcinsellik vardı. İlk bu olaya tanık oluşum Cem Adrian ile başlamıştı. O muhteşem sesi dinlerken hiç hayatını merak etmemiştim. 1 saatlik bir araştırma sonucunda Cem Adrian hakkında öğrendiğim bütün bilgilerin hepsini unutup sadece bir tanesine yoğunlaşmıştım. Eşcinsel olmasına. Gerek album kapakları olsun gerek şarkı sözleri bunları kanıtlıyordu.

Bu olaydan sonra bir de Dönüş çıktı karşıma. Ayşe Kulin'in Dönüş adlı kitabında rastladım. Bu ikinci karşılaşmamızdı. Şaşırtıcı olan olay ise iğrenmemiştim. Saygı dedim kendime saygı duymalısın.

Bir kaç hafta sonra bir kez daha karşıma çıktı. "Dünya tersine dönse" diye video izledim. Oradada bizleri yani hetroseksüelleri eleştiriyorlardı. Ikisindende igrenmedim. Garipti. Duygularımın hepsi çok garipti.

Yetmedi asla asla beklemediğim bir yazar konu aldı bu kez. Khaled Hosseini. Ve dağlar yankılandı adlı kitabında çok şaşırtıcı bir şekilde yer vermiş.

Bu da yetmedi ardından Akilah adlı bir kadın yazarın büyük ün toplamış Fi adlı kitabında da vardı.

Artık çok sıkılmıştım. Her şey böyle üst üste gelirken benim duygularımda değişiyordu. Ve bu beni korkutan en en büyük şey olmuştu.

Şu son günlerde çok çok fazla dinlediğim bir şarkının klibine rastladım. Rastlamaz olaydım. Oradada bütün klip boyunca eşcinsellik anlatıldı.

Ardından Ejderha Dövmeli Kız adlı filmde rastladım. Ve kitabında.

Bazen sahilde yürürken haykırıyorum denize. Ne demeye çalışıyorsun bana ?! Neden hep yanı başımda bu konu ?! Neden hep karşıma çıkıyor ?!

Asıl korkmamın sebebi ise çevremdekilerin tepkisiydi. Kime bundan bahsetsem igreniyorlardı. Nefret dolu gözlerini bana yönlendiriyorlardı. Oysa gece izlediğim bir talk Show programına konuk olan kız aynen şöyle demişti;

"Aşkın cinsiyeti yoktur. Insan kız yada erkek olsun aşık olduğu kişinin cinsiyetine bakmamalı kendini ona göre şartlandırmamalıdır"

Benden aynen böyle düşünüyordum. Bu benim hayatımdı. Bu hayatı yaşayacak olan bendim. Aşık olacakta.

Beste. En büyük korkum buydu. Diğer insanlardanda korkuyordum elbette. Ama en büyüğü Beste'ydi. Ona doya doya yüzüne aşkım diyebilecek miydim ? Ya da seni seviyorum ? O bunu kabullenecek miydi ? Ya benden iğrenirse ? Ya benimle bir daha konuşmazsa ? Ne yapardım o zaman ?

Yoksa Nebi gibi mi olurdu oda ?
(Ve dağlar yankılandı kitabında yer alan eşcinsel bir aşığı olan adam. Bu hikaye ilgili olan merakınızı bana sora bilirsiniz. Ya da kitabı okuyup daha iyi kavrayabilirsiniz )

Ilk önce böyle bir şeyi katiyen kabul etmez ama sonra herseyi farkına varıp işin cinsiyette değil yürekte ve kalpte olduğunu anlar mı ?

Bir den kapı açılıyor ve içeri Bulut giriyor hayal kırıklığı.

"Çok özür dilerim çok" dedim ağlamaklı bir sesle.

"Neden bana söylemedin?!" diyor tehditkar bir sesle.

"Korktum beni bırakmandan" dedim. Oysa yalan sadece bilmesini istemedim beni eleştirir diye yoksa onu kaybetmek gibi korkum olmadı hiçbir zaman. Uyandım artık rüyadan. Benim aşık olduğum tek kişi Beste ! Ve bu hiç değişmeyecek!

KARMAKARIŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin