MONOTONLUK

203 22 4
                                    

Duyduğum soru karşısında şaşırdım mı ? Tabiki hayır. Herkes arkasına dönerek soruyu soran sapıkomanyağa baktı. Ama o bu şaşkın bakışlar karşısında sadece gülümsedi. Iste mallık böyle bir şey....

"Ben sana bunu özel olarak anlatacağım Keremcimmmm" dedi hoca. Dişlerini sıkıyordu. Sinirlenmişti anlaşılan. Kim sinirlenmezdiki? Sapık işte.

Ders bittikten sonra herkes yerlerini aldı.

Çalışkanlar en ön sırada test çözmeye

Abaza erkek grubu bilgisayarın başına

Pasif arkadaş olarak adlandırdığımız arkadaşlar dışarıya

Veeee popüler sınıfında level atlamış bizler en arka sıraya......

Sınıfta tam olarak 4 grup vardı. Zekiler Abazalar Pasifler ve Popülerler. Popüler grubunda;

Ben

Beste

Cenk

Eren

2 kız 2 erkek. Bu grup okulun muhteşem 4 lüsü olarak adlandırılır. Tenefuslerde türkçe rap dinleriz. Genellikle Hidra Allame vs. Yabancı rap dinleriz Eminem vs. Birde müthiş oyununumuz D mi ? C mi ? oynarız...

"Eee bugün neler yapıyorsun gençlik abideleri" Eren in sorduğu soru ile kafamı yukarı kaldırıp " sabır sabır" dedim.

"Olum sen mal mısın? Gençlik abideleri ne ???!"

"Niye sen yaşlı mısın?"dedi. İlla diyorki ben malım.

"Sus gerizekalı sus yoksa sana burada devamlı sıçan kızın sıçma anısını anlatırım tuvalete gidemeden kapının oraya kusarsın" dedim Beste ye göz kırparak.

"O kim lan ?"

"Beste"

"Ooo yeni isim haa. Beğendim."

"Oda beğendi zaten" dedim ve gülümsedim. Ardından bugün ki ilk konuşmasını yapan Cenk ortaya fikir attı.

"Doğruluk mu cesaretlilik mi oynayalım."dedi.

"Bir an hiç konuşmayacaksın zannettim" dedi Beste.

Ardından herkes kabul edince oynamaya başladık. İlk olarak ben Cenk e soruyordum.Dogruluk dedi gerizekalı. Tabi ki soracağım soru çoktan belliydi.

"Yenge var mı ?"dedim tek kaşımı kaldırarak - normalde yapamıyorum ses kes :)-

"Ah evet tam 0 tane yengemiz var" dedi.

"Ya bu çocuk tam bir mal. Bir an heyecanlandım lan. Beyin yoksununu popi boy" dedim yüzüne iğrenerek baktım. Ardından eski halimize döndük.

Tekrar çevirdiğimizde Eren bana soruyordu. Iste şimdi eğlence başlıyor... Cesaretlilik dedim. Artık nereden geldiyse bu yürek. Eren bizim grupta olsada abazalık hormonlarına sahipti. Her erkek gibi.

"Iste şimdi sıçtınız" dedi Cem yılmaz taklidi yaparak. Ben bu çocuğa boşu boşuna mal demiyorum.

"Hani bizim Abaza kralımız Kerem varya"

"Eeeeeee ?"

"Ona git ve kulağına " rrrrrrrr" de " dedi ve ardından pic Smile yaptı. Ben biliyordum başıma kötü bir şey geleceğini. Hayır yani doğruluk de otu oturduğun yerde. Bir de Eren e dedim ya Eren e. Allah benim cezamı vermesin. -daha genciz gençlik niye versin dimi ama-

"Peki. Peki."dedim ve Kerem e doğru yürümeye başladım. Eğer yavşaklık yaparsa yumruğu yiyeceğini biliyordur umarım.

Bilgisayarın başında neler izleyeceklerini bildiğim için oraya hiç bakmadan Kerem in kulağın eğildim ve "rrrrrrrr" dedim. Kerem in tam hormonal zamanına geldiği için döndü ve bana sırıtmaya başladı. Ne olduğunu anlamadan dudaklarıma yapıştı. Ben gözlerimi pörtleterek ona doğru bakıyordum o ise dudadığımı vakumluyordu. Ben ellerimle onu ittikten sonra çok sert bir şekilde tokat attım. Ardından bir yumruk.

KARMAKARIŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin