#0.10

502 35 4
                                    

Jungkookovi a Taehyung dlouho trvalo, než si k sobě zase našli cestu. Především Taehyung byl velmi žárlivý, nedůvěřivý, co se týče Jungkooka a díky své hrdosti to často nepřiznal, byl uražený nebo s Jungkookem nemluvil. Jungkook se postupem času naučil v novém Taehyungovi číst, poznal co ho trápí a nesčetněkrát ho přesvědčoval o své lásce.

Taehyung žil stále s Jinem, ke kterému se nastěhoval jeho přítel Namjoon. Taehyung si s Namjoonem rozuměl, vlastně se z nich staly takový nejlepší přátelé. Namjoon byl mnohdy jediný, komu se Taehyung svěřil, protože byl objektivní. Přijal Taehyunga hned, jako svého mladšího bratra a přesto, že to tak mnohdy nevypadalo, byli si osobností velmi podobní. Dokonce víc, než s Jinem.

Jungkook za Taehyungem ze začátku vždy přijel, což ho samozřejmě těšilo, že je Jungkook zase s ním, ale nikdy nevěděl, jak se má v jeho přítomnosti chovat. Cítil se nejistě, ať se ho snažil Jungkook uvolnit jakkoliv. Jediné, co v jejich vztahu opravdu fungovalo byl sex..

Jungkook se snažil s ním zase sblížit a opravdu pomalu se mu to dařilo i přes nedostatek času doktora. Chodil s Taehyungem do kina, na večeře, různé akce, procházky.. dokonce se opět drželi společně za ruce nebo se políbili, ale stále se spolu nedokázali obyčejně uvolnit.

***

Taehyung měl poprvé přespat u Jungkooka, na což se překvapivě těšil, ale byl i zároveň nervózní. Skoro celý týden o tom přemýšlel a do jeho myšlenek se začaly vkrádat i obavy, zda to s ním Jungkook takhle vydrží.

Rád by se sebou něco udělal, opět mu důvěřoval, choval se jako dřív, uvolnil se s ním, ale něco mu v tom stále brání. Nemůže si pomoct, poté, co mu otevřel své srdce, bojí se, že ho znovu ztratí. Myslel si, že by si o tom s Jungkookem mohl promluvit, jak mu jednou radil Namjoon a dnešek by k tomu mohl být ideální.

Balil si své věci, takový ten základ; hygiena, čisté spodní prádlo, ponožky, které si stejně při první příležitosti sundá, ale když došlo na věci na spaní, přemýšlel, že si je schválně zapomene, aby mu Jungkook něco půjčil. Vždy rád chodil v jeho oblečení, tohle by mohla být příležitost.

Jin mu s sebou nachystal i nějaké jídlo, u kterého Taehyung pronesl těch pár svých typických poznámek, že není dítě a Jungkook mu určitě dá najíst, ovšem znal Jina, stejně si jeho jídlo musel vzít.

Nastoupil do nového auta, s kterým už raději jezdil opatrně. Prvně, nechtěl, aby ho Jungkook musel zase léčit a za druhé, bylo dost drahé. Jel na adresu, kterou mu Jungkook dal. Nikdy u něho nebyl, takže do teď vlastně netušil, kde pořádně bydlí. Poněkud ho překvapilo, že dojel do jedné z těch lepších čtvrtí. Znal to tam moc dobře, hodně lidí se toužilo přestěhovat zrovna na tohle místo, ale málokdo si to mohl nakonec dovolit. Navigace ho vedla do zóny s apartmány. Zaparkoval v garážích a napsal Jungkookovi, že je tam. Chvíli čekal, doufal, že mu půjde naproti, aby nemusel jeho byt hledat, přesto, že měl číslo. Nakonec, když mu Jungkook neodepisoval, vydal se za ním sám. Jel výtahem do třetího patra. Tam procházel uličkou, hledajíc Jungkookův byt čísla 13. Minul dvanáctku a když se blížil k Jungkookovým dveřím, vyšla z nich krásná dívka v minišatech na podpatcích v upraveném, černém culíku. V Taehyungovi hrklo. Na chvíli doufal, že se musel splést, že to není Jungkookův byt, dokud z něho nevyšel i Jungkook a dívku pevně objal.

,,Dobře oppa, jsme domluveni. Vyzvedneš mě v pátek večer." říkala mu v objetí a Jungkook jen s úsměvem kývnul. 


A sakra..

|Reverse roles| TAEKOOK |Kde žijí příběhy. Začni objevovat