,,Tae.." skloní se Jungkook těsně k jeho tváři, ,,mám jeden nápad." zašeptá.
Taehyung se právě soustředí pouze na Jungkookovi rty, kterých se za velmi krátkou dobu dočká. Oba se láskyplně líbají, přičemž se Jungkook drží trochu zkrátka. Nechává Taehyunga ponořit se do svých rtů a unášet se jeho hladovými polibky.
Jungkook miluje, jak Taehyung líbá. Většinou je to on, kdo převezme dominanci, ale Taehyung ho mnohdy přemůže a zmocní se Jungkoových rtů i mysli, doslova. Jungkook je mimo, jako by jeho tělo byli zdrogované, pouze díky Taehyungovi.
,,Mmm~" mumlá slastně do polibků, objímá Taehyunga pevněji a ponořuje do doteků, jenž mu působí mravenčení v celém těle.
Taehyung hladí Jungkookova sametová záda, pevné boky a vypracované bříško. Jungkook pomalu přejede dlaněmi po jeho ramenou, podél paže, až k rukám, s nimiž spojí své prsty. Zaklánějíc slastně hlavu, přerušuje líbání a dává Taehyungovi prostor pro motýlí polibky na svém bledém krku, jež se později stanou dravějšími, když po něm Taehyung nepatrně přejede zoubky a jemně Jungkooka kousne.
,,Tae~" povzdychne. Taehyung se otírá nosánkem o Jungkookův ohryzek, než mu onen hrbolek špičkou jazyka olízne. Jungkook polkne, nad čímž se Tae mírně pousměje a podívá na něj.
,,Tae~ odnes mě do ložnice." zašeptá mu s pusinkou na nos.
Taehyung se s Jungkookem postaví, chytne si ho pod zadkem a odnáší do ložnice, kde se s ním posadí na měkkou postel. Pevně si ho omotá svýma rukama kolem pasu a zajede dlaněmi pod jeho košili, až k lopatkám, když se mu zachumlá do hrudi, po nichž jemně přejíždí rty. Lehne si na záda a stáhne Jungkooka na sebe, zatímco se hluboce, pomaloučku líbají.
Jungkook však s touto pozicí není spokojený. Ne, dnes. Obejme Taehyunga pod pažemi a převalí na sebe, když si lehá na záda s hlavou zachumlanou do pohodlných, saténových polštářů. Pevněji si ho k sobě přivine a znova ponoří do jeho polibků. Dlouho Taehyung líbá omámeného Jungkooka, který není jediný, kdo je právě mimo. Jakmile mu dlaní sjede z krku, až k hrudi, Jungkook zalapá po dechu. Jeho kůže je tak horká, že když se jí Taehyungova chladná ruka dotkne, naskočí mu husí kůže.
,,Jungkook-iie~" zavzdychá vzrušeně Taehyung, jež mu už nedočkavě rozepíná knoflíky u košile. Vysvlékne ho z ní a začne laskat svými rty jeho rozpálenou kůži. Pokládá mu dlouhé polibky kolem bradavek, než jednu hrubě nasaje do svých úst.
,,Aah~" vzdychne nahlas Jungkook a obejme Taehyunga kolem krku. Taehyung mu je cucá, dráždí svými zoubky, jazykem, až se pod ním Jungkook kroutí s hlasitými odezvy. Přeci jen, tady se nemusí hlídat, jak je potichu. Je u sebe doma, kde není právě teď nikdo jiný, než on a jeho přítel.
,,Tae, prosím.." tiše zavzdychá kolísavým hlasem. Taehyungovi se takhle Jungkook hrozně líbil. Rád viděl, co s Jungkookem dělá, jak se chvěje, vzdychá a naříká kvůli němu.
Podívá se níž, směrem k jeho klínu, kde může vidět malinkou skvrnku na dosti vyčnívajícím hrbolku. Prstem po mokré skvrně přejede, až sebou Jungkook cukne a roztírá si poté jeho kapičky touhy mezi prsty. Podívá se na Jungkooka, jemuž prstem obkrouží rty, které si olízne a palec zahákne pod gumou svých tepláků, aby Taehyung trochu popohnal. Ten mu je stáhne, načež ho překvapí, že pod nimi Jungkook nic nemá.
Jungkook se jen ušklíbne, ale smích mu z úst hned zmizí, když mu Tae začne olizovat a hrát si s jeho špičkou. Napruží se zakloněnou hlavou a stiskne okraje polštáře nad sebou.
,,Aah~" bolestně zasténá, jak ho Taehyung dráždí. Tohle škádlení jsou pro Jungkooka doslova muka. Muka, které miluje.
,,Tae~" zakňučí a skoro si prokousne spodní ret.
Taehyung ho později začne konečně uspokojovat, dopřávajíc Jungkookovi slastný pocit, když jeho vzrušení ponořuje do hlubin svých úst a krku.
,,Mmm~mm~ Tae~" dech se mu začínal rapidně zrychlovat, co Taehyung přidával, opírající se o Jungkookovy stehna a skoro se dávil z chlouby, co tepala v jeho krku.
,,Tae, já už!" ani to Jungkook nedořekl, prohnul se v zádech, jako luk s úlevným sténáním. Taehyung mezitím, co se Jungkook vydýchával, spolykal jeho nadílku a naklonil se k němu pro polibek, jež mu Jungkook bez váhání dal. Vzdychali si do vášnivého líbání, když si Tae přitom rozepínal košili. Jungkook mu s tím pomohl a také ho vysvlékl i ze spodního prádla. Přitáhl si Taehyung za pozadí ke své hlavě, kde bez zdržování pohltil celou jeho chloubu.
Taehyung se musel opřít rukama o čelo postele, hlasitě zalapal po dechu a stiskl Jungkooka za vlasy. Ten se na něho zespod díval a dokonale ho uspokojoval, aniž by se ozýval jeho reflex v krku. Později mu zmáčkl půlky a přetočil Taehyunga pod sebe, aby si lehl na záda. Taehyung tiše vzdychal, tisknoucí Jungkookovi vlasy v ruce, sledoval ho s přivřenými víčky, protože se mu přitom Jungkook díval do očí. Přesně tohle se Taehyungovi líbilo. Vzrušoval ho ten nenasytný výraz v jeho očích.
Po nějaké době se mu začalo ztěžka dýchat, v břiše se mu stahoval uzel, jež se měl každou chvíli přetrhnout a Jungkook zrychloval.
,,Aa~ah~" hrdelně vzdychal, když Jungkook najednou přestal.
Taehyung se na něho zmateně podíval, proč nepokračuje, ale Jungkook se na něho nečitelně díval.
,,Dodělej mě." poví mu, nicméně Jungkook se stále ani nepohne.
,,Co se stalo? Proč ne-"
,,Potrestej mě, Tae."
***
No.. nakonec jsem zůstala doma, takže sem můžu dát tuhle část :D
Vím, asi jsem to utnula dost blbě, ale samotný smut je moc dlouhý, tak ho chci dát na dvě části, zítra bude druhá ;)
ČTEŠ
|Reverse roles| TAEKOOK |
FanfictionTaehyung, měl menší autonehodu, když opilý řídil své auto a narazil do stromu před svým domem, ve kterém bydlí s bratrem. Protože však nesnáší nemocnice, jeho bratr zavolal alespoň doktora, aby se na něho podíval. To však ani jeden netušili, kdo je...