,,Líbí se ti to?" ušklíbne se Taehyung na svého svázaného přítele pod sebou s černou, saténovou látkou přes oči.
,,Odpověz mi~" ucukne mu koutek do dravého úsměvu. Je rád, když ho jeho přítel neposlouchá, může ho pak snáz potrestat.
,,A-ano.. pane.. prosím ah~" propne se brunet pod ním, když mu Taehyung kostkou ledu obkrouží nateklou bradavku.
,,Mmm~ prosím.." kňučí, jako malé štěně.
,,O co prosíš svého pána, Jungkook-ah?" zhloubne mu hlas. Celou dobu sleduje Jungkookovi otevřené rty, co se snaží nabrat nějaký vzduch.
,,P-prosím.. ah.. miluj mě~"
Taehyung se ušklíbne a skloní k Jungkookovým rtům, jež nedočkavě čekají, až je jeho pán spojí.
,,Chceš, abych tě miloval?" poví pouhý milimetr od nich. Dotýká se jich, ale Jungkook ví, že on nic udělat nemůže, bez svolení svého pána.
,,Proč to neřekneš jinak? Teď to nejsme mi dva, Jungkook-ah. Já jsem tvůj pán a ty má děvka.. tak to řekni jinak. Hned!" mluví s ním tak dominantním tónem, že se z toho mladík pod ním třese.
,,T-Tae.. Ah!" prudce vydechne, když ho Taehyung uchopí za krk, jako trest, za špatné oslovení.
,,Šukej mě, prosím.."
,,Tae.. Tae!" mírně s ním kroutí Jungkook, aby spícího černovláska vzbudil. Dlouho se přemlouval, protože Taehyung vypadal přímo andělsky, když spal. Za to se mu však zdály, přímo ďábelské sny.
Taehyung se zamračil, párkrát zamrkal, aby se probral. Trochu ho Jungkook vyděsil.
,,C-co se děje?" nechápe, jak to, že se nad ním Jungkook najednou vznáší s veselým úsměvem a modrém svetru. Ještě před chvíli ležel pod ním, nahý, pouze s pouty na rukou a šátkem přes oči.
,,Je skoro jedenáct hodin, Tae." zasměje se Jungkook jeho zmatenému výrazu. ,,Udělal jsem ti snídani, tak vstaň a pojď se najíst, lásko." políbí ho na čele a odejde zpátky do kuchyně.
Taehyung se s rozpačitým pocitem zvedá a protahuje. Nemůže uvěřit, že se mu zdál takový sen. Nikdy by nepomyslel na něco takového s Jungkookem. Vždy byl Jungkook ten dominantní. Proč najednou má takové sny? Že by za to mohla včerejší noc, kdy byl poprvé top?
Nemůže popřít, že se mu to líbilo. Mít nad Jungkookem takovou moc, hrát si s ním, slyšet ho sténat své jméno víc, než obvykle. Jo, sakra se mu to líbilo!
Jenže to stále nevysvětluje ten velmi dominantní sen. Pouta? Šátek? Škrcení? Tohle přece nebyl Taehyungův styl. Nedovedl si představit takhle ubližovat Jungkookovi.. i když.. včerejší noc mu řekl, ať ho potrestá. On to neudělal, přesto, že by si to Jungkook zasloužil.
Ne! Taehyung není takový. On neumí takhle převzít kontrolu. Prohrábne si zběsile vlasy a otřepe se, aby na ten sen nemusel myslet. Vstane z postele přímo do koupelny, kde si vyčistí zuby, opláchne se a jde za Jungkookem.
Během snídaně se spolu na gauči dívají na animáky, přičemž Taehyung nemůže s Jungkooka spustit oči. Ten, když se směje jedné scéně, otočí se na Taehyunga, aby též uviděl jeho krychličkový úsměv, ale místo toho vidí intenzivní pohled, jež ho přímo propaluje.
,,Děje se něco, zlato?" diví se.
,,Huh?" probere se Taehyung. ,,Ne.. ne, jen.. zamyslel jsem se." odvrátí svou tvář k televizi a cpe se lupínky s mlékem, které mu stéká po bradě. Jungkook se zasměje, setře mu palcem kapičku mléka z brady a strčí si ho do pusy. Taehyung si nemohl pomoct.. sledoval zaujatě Jungkooka, jak si ocucává palec, až zapomněl na svou misku s jídlem a vyklopil si ji do klína.
,,Sakra!" zanadával.
,,To je dobrý, Tae!" vstane Jungkook, aby mléko s lupínky neskončilo i na něm. Rychle doběhl do kuchyně pro roli papírových utěrek a začal Taehyunga utírat.
,,Promiň, Jungkook-ah.. já.."
,,To je dobrý, zlato." ujišťoval ho. ,,Ještě, že je ta pohovka kožená." zasmál se.
No.. věděl moc dobře, proč si pořizovat koženou pohovku.
,,To je dobrý.. nech to být. Půjdu se převléct." odstrkuje Jungkookovi ruce se svého klína.
,,Chceš pomoct?" s laškovním úsměvem se Jungkook opře rukama vedle něho a nakloní k jeho rtům. Netuší, co to s ním je. Po včerejšku má na Taehyunga mnohem větší chuť, než kdy jindy. Jako by se jeho hormony splašili.
Taehyung má ve tváři chladný výraz, jako vždy, nicméně dá Jungkookovi aspoň pusu.
,,Není potřeba." zvedne se a jde se převléct.
Jungkook si povzdychne s myšlenkou, že by se měl více kontrolovat a nespěchat tolik na Taehyunga. Přeci jen.. už nejsou jako dřív, kdy po sobě vyjížděli každou chvíli.
Uklidil po Taehyungovi nepořádek a dal se do mytí nádobí.
,,Proč to děláš?" ozve se za ním.
,,Hm?" pohlédne nevědomě na Taehyunga, jež k němu kráčí z pokoje.
,,Proč to myješ? Já bych umyl nádobí, vždyť si dělal snídani." vypadá trochu rozzlobeně.
,,V klidu, zlato." políbí ho Jungkook na tvář a pokračuje v činnosti. ,,Nechtěl jsi pomoct s oblékáním, tak jsem alespoň umyl nádobí." uchechtne se.
,,Přidělávám ti práci." povzdychne si a opře o ostrůvek za Jungkooka, který se na něho otočí a uvězní svýma rukama.
,,Přestaň mít takové řeči. Jsi u mě doma, Taehyung-iie. Je jasné, že se o tebe a všechno kolem postarám já, stejně jako ty u sebe a Jina." řekne mu důrazně, načež na něho hledí dominantním pohledem doufajíc, že ho bude moct alespoň krátkou dobu líbat.
,,Jungkook-ah, můžu se tě na něco zeptat?" překvapí ho Taehyung poněkud zaujatým pohledem do očí, jako by se mu v nich snažil vyčíst odpověď.
,,N-na co?" ptá se ho nejistě, protože ho Taeho výraz znervózňuje. .
,,Ehm.. je to trochu ošemetný.."
,,Copak, Tae?" uchechtne se Jungkook, jež podebere jeho tvář do ruky a pozvedne ji k sobě.
,,No.. nikdy jsme o tom spolu nemluvili, ale.. něco by mě zajímalo.." napíná nevědomky Jungkooka, jak jen může, ale uvnitř se přemlouvá, aby se ho na to vůbec zeptal.
,,Co, Tae?" dívá se mu napjatě do očí a....
***
Zase se omlouvám, že to tady utnu.. původně to měla být hodně krátká kapitola, ale nemám ráda krátké kapitoly, tak jsem toho sem dala víc :D
Zítra pokračování ;)
ČTEŠ
|Reverse roles| TAEKOOK |
FanfictionTaehyung, měl menší autonehodu, když opilý řídil své auto a narazil do stromu před svým domem, ve kterém bydlí s bratrem. Protože však nesnáší nemocnice, jeho bratr zavolal alespoň doktora, aby se na něho podíval. To však ani jeden netušili, kdo je...