Yazar*
Menma, sakura ve charasuke kakashi yi bekliyordu.
Sakura: Menma- kun bu gün çok yakışıklı görünüyorsun.
Charasuke sakura ya bir gül uzattı.
Charasuke: Peki ya ben güzelim?
Sakura charasuke bir yumruk geçirdi.
Sakura: Her neyse nerde kalmıştı Menma- kun?
Menma: Lütfen sakura beni bı sal ya hinata 1 sen 2 aq bu ne!?
Sakura: Ne demek hinata 1. Sırada!? Ben nasıl olur da 2. Sırada olurum!? O şimdi görür gününü.
Diyip sakura sinirler charasuke ve menma nın yanın dan ayrıldı.
Menma: Off şükürler olsun.
Charasuke: Seni anlayamıyorum ya.
Menma: Haa?
Charasuke: Peşin de bir sürü kız var ama hiç birine bakmıyorsun bu haksızlık.
Menma: Keşke bütün kızlar bana yaptıkları nı sana yapar da aklın başına gelir Gerizekalı!
Charasuke: Ayyy hadi inşallah.
Menma: Aptal.
Charasuke: Her neyse ben gidiyorum menma.
Menma: Defol.
Charasuke: Çok kabasın menma.
Diyip charasuke menma nın yanın dan ayrıldı. Yolda tenten ni gördü manga bakıyordu ama garip bir mangaydı.
Charasuke: Oi tenten.
Tenten: Sana da selam charasuke.
Charasuke: Ne okuyorsun?
Tenten: Yoi mangası.
Charasuke: Yoi mi? Oda ne?
Tenten: İki erkeğin birbirinden hoşlanması birbirlerini sevmesi ve aşık olması buna "gay" olarak ta tanımlayabiliriz.
Charasuke: Ne? Sence de biraz saçma değilmi?
Tenten: Yoo hiçte bile saçma değil tam tersine çok tatlılar eğer homofobik olursan yemin ediyorum seni ter çevirir düz sikerim.
Charasuke: Immm... Pekiii manga ya bakabilir miyim?
Tenten: Tabi.
Charasuke: Garipmiş.
Tenten: Ve bir o kadar da tatlı.
Charasuke: Bilemiyorum.
Charasuke: Herneyse görüşürüz tenten.
Tenten: Bay.
Charasuke kafasındaki bu düşünce yi abisine sormaya karar verdi. Onun daha iyi açıklayacağına emindi.
..
.
Charasuke: Evdeyim.
İtachi: Hoş geldin charasuke.
Charasuke: Hoşbuldum abi annem ve babam nerde?
İtachi: Göreve gittiler.
Charasuke: Oh tamam sana bir şey soracağım abi.
İtachi yaptığı işi bıraktı ve charasuke ye odaklan dı.
İtachi: Dinliyorum.
Charasuke: Acaba bana "gay" ne demek onu tamamen tanımlayabilirmisin?
İtachi böyle bir soru beklemiyordu hâli le de şaşırmıştı ama bozuntuya vermeden konuştu.
İtachi: Şöyle söyleyeyim aynı normal aşık olmak gibidir ama eğer bu kendi cinsiyetine aşık olursun veya iki cinsiyeti de seversin bu senin yönelimine bağlıdır. Vaya iki cinsiyeti de sevmez ve aşık olmayıp aromantic olursun.
Charasuke: Oh sanarım menma aromantic.
İtachi: Olabilir bu onun kararı charasuke sana da söyleyeyim bazı insanlar bu tür şeyler den nefret eder ve karşı çıkar ama şöyle bir şey var. Bu onların hayatı istediği şeyi seçebilir istediği şeyi sevebilir. Buna biz karışmayız ben bu tür şeyleri destekliyorum hâli ile de saygım var. Ama desteklemesen bile saygı duymak zorun dasın bu onların hayatı sanane ki onlar dan karışma sadece.
Charasuke: Tamam abi tamam sanki homofobik mişim gibi konuştun.
İtachi charasuke nin bu cevabına gülmekle yetindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok inatçısın menma (menma x charasuke)
FanfictionEvet whettped de hiç böyle bir hikaye yok ben de anormallik edip yayınlayım dedim. ksksksk herneyse şimdi burada naruto ve sasuke nin paralel evrendeki hâli var menma kişilik olarak normal boyuttaki sasuke yi andırıyor. Charasuke de oww o tam bir ya...