Yazar*
Takım 7 ve takım 8 kızı bulmak için konaha dan ayrıldılar ve kızın köyü olan (sallıyorum)
Dahisa köyüne doğru yürümeye başladılar.Menma: Kakashi sensei bu kızın adı neydi?
Kakashi: Akemi hataske.
Menma başını tamam anlamında sallayıp yere eğdi ve öyle yürümeye devam etti.
Menma içinden: Kim bu kız? Kim olabilir onu daha önce tanıdığıma yemin edebilirim.
Hinata: MENMA- KUN!
Menma: HAYYY! MENMA- KUN KADAR BAŞINA TAŞ DÜŞSÜN EMİ!
Menma derin bir nefes aldı ve verdi.
Menma: Ne oldu hinata?
Hinata: Menma- kun kakashi sensei söyledi dahisa köyüne gidince bizi orada bir otelde kalacakmışız.
Menma: Eee-
Hinata: Şey diyecektim ki-
Sakura: SHENNAROOO!
Diyip hinata nın arkasın dan bir tane yapıştırdı sakura. Hinata ise bir ağaca çarpmıştı.
Sakura hemen menma ya bakıp konuştu.
Sakura: Demek istediğim şu menma- kun aynı-
Hinata: BYAKUGAN!
Diyip hinata da sakura bir tane yapıştırdı.
Hinata: MENMA- KUN BENİMLE AYNI ODA-
Charasuke: Menma benimle aynı odada kalıyor.
Demişti charasuke ürkütücü bir ses ile hinata ve sakura ona baktıklarında ise sharinganı açmış olduğunu gördü. Charasuke sharinganı savaş sırasında bile çok zorlanırsa açardı şimdi ise fazlası ile korkutucu gözüküyordu.
Charasuke: Herneyse menma hadi gidelim.
Diyip charasuke menma nın elinden tuttu ve yürümeye başladı bir yandan da konuşuyordu charasuke Menma nın gözü ise ellerindeydi menma nın yüzü domates gibi kıpkırmızı kesildi.
Charasuke ise menma nın yüz ifadesini görünce kıkırdadı. Ve kendine menma ya daha da yaklaştırdı. Menma nın yüzü bu sefer kırmızı nın yeni tonlarını bulmaya başlamıştı.
Menma: Cha- charasuke sence biraz f- fazla yakın değil miyiz?
Diyip charasuke ve menma göz göze geldi.
Charasuke: Bilmem öylemiyiz?
Dedi charasuke sırıtarak menma ise gözlerini hemen charasuke nin gözlerin den çekti. Ve başka bir tarafa doğru bakmaya başladı.
Charasuke durdu ve menma da onun durması ile birlikte durdu.
Charasuke eline menma nın yanağına götürdü ve aliyle menma nın başını kendisine doğru çevirdi.
Menma ise charasuke nin yaptığı bu davranışa fazlası ile şaşırmıştı.
Charasuke: Menma...
Menma: N- ne oldu?
Charasuke: Lütfen bir daha gözlerini gözlerimden çekme.
Menma: Ne?
Charasuke: Gece okyanusu görünce gülümser.
(Bok gibi söz buldum amk)Charasuke menma nın yüzüne içten bir şekilde gülümsedi ve konuştu.
Charasuke: Menma bak biliyorum ikimiz de erkeğiz bu diyeceğim şeyden sonra belki benden iğrenirsin hatta nefret bile edebilirsin. Ama menma gerçek şu ki...
Menma: ?
Charasuke: Menma be-
Sakura: MENMA- KUN LÜTFEN BURAYA GELİRMİSİN KAKASHİ- SENSEİ SENİ VE BAKA CHARASUKE Yİ ÇAĞIRIYOR!
Hinata: MENMA- KUUUUUN KİMİN HANGİ ODADA KALACAĞINI SENSEİ BELİRLEDİ GELİN!
Charasuke: BEN SİZİN O SES TELLERİNİZ ALIP BİR YERİNİZE SOKACAM EN SONUNDA!
Diye bağırdı charasuke ve menma ya baktı menma meraklı gözlerle charasuke ye bakıyordu.
Menma: Bana ne diyecektim?
Charasuke bir iç çekti ve konuştu.
Charasuke: Önemli bir şey değil menma....
Charasuke fısıldar bir şekilde: Önemli değil...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok inatçısın menma (menma x charasuke)
Fiksi PenggemarEvet whettped de hiç böyle bir hikaye yok ben de anormallik edip yayınlayım dedim. ksksksk herneyse şimdi burada naruto ve sasuke nin paralel evrendeki hâli var menma kişilik olarak normal boyuttaki sasuke yi andırıyor. Charasuke de oww o tam bir ya...