6

224 5 0
                                    

13 jam kemudian.

Leo dan Crystal keluar dari balai pelepasan smbil menarik luggage masing masing. Lalu mereka menuju ke basement carpark.

"Fuh tk hilang, mmg nsib lh." Kata Leo sendiri.

"Awak ckp apa?" Tnya Crystal kepada Leo.

"Tkde apa...." kata Leo mendatar.

Mereka kemudian masuk ke dlm Audi A7 lalu memecut keluar dari basement carpark.

15 minutes kemudian,
Mid Valley,

"Kita buat apa kt sini?" Tnya Crystal yg perasan Leo memasuki ke kawasan Mid Valley.

"Beli phone kau lah, aku nnti mls nk keluar kalau dh balik rumah." Kata Leo smbil memandu mencari parking.

Leo hnya melangkah masuk ke Machines, Crystal hnya ikut dari belakang.

"Hmm pilih cpt kau nk phone apa?" Kata Leo smbil meminum ice mocha yg dibelinya semasa di airport.

"Ermm....bgi saya Iphone 6 S plus je lah. Saya takut saya takde duit nk byr awak nnti." Kata Crystal lembut.

"What?! Bukan nk riak tapi kau tgh berckp dgn anak Tan Sri Ash Michael lah. Setakat harga phone ni, celah gigi. Dh, disebabkan kau tak pandai nk pilih skrang biar aku yg pilihkan! Please bring me the IPHONE 13 PRO MAX Sierra Blue 1TB." Kata Leo kepada Crystal lalu berckp ke pekerja di kaunter.

Iphone 13 Pro Max Sierra blue

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Iphone 13 Pro Max Sierra blue

Pekerja itu kemudian membawa keluar Iphone yg diminta Leo kemudian Leo hnya menyerahkan kad debitnya kepada pekerja di kaunter.

"Thank you." Kata Pekerja smbil tersenyum lebar lalu menyerahkan semula kad Leo.

"Nah pgg ni! Simkad kau prepaid ke postpaid?" Kata Leo smbil menyerahkan plastic yg berisikan Iphone itu ke Crystal lalu keluar dari kedai itu.

"Ermm....prepaid." kata Crystal perlahan smbil berjalan di belakang Leo.

"Line?" Tnya Leo sepatah.

"Umobile...aduh!!" Bls Crystal lalu terlanggar Leo yg tiba tiba berhenti. Mmg anak beranak suka berhenti mengejut ke? Tuhri pun mama pun berhenti mengejut, ehh tpi tuhri aku yg tak perasan mama berhenti, entahlah!

Leo masuk ke dlm kedai Umobile yg berada di dpnnya, Crystal hnya mengikutinya.

"Nak buat apa kt sini?" Tnya Crystal perlahan.

"Tukar kan sim card kau dari prepaid ke postpaid lah, aku takde masa nk tiap bulan bawa kau pergi beli topup. Bak sini kad kau." Kata Leo lalu meminta sim card Crystal.

Crystal menyerahkannya kepada Leo lalu Leo menyerahkan ke pekerja di kaunter. Crystal hnya menuju ke tempat duduk di sana

"Tlg tukar sekali card dia, dh masuk air semalam."

Gadis itu Isteri Aku (HIATUS)Where stories live. Discover now