"Hey." Wooyoung omzunun üzerinden baktı ve San'ın kapının yanında durduğunu gördü, şaşkınlığından kurtulduktan sonra gülümsedi, diğeri yükselen güneşe bakan Wooyoung'un yanına oturdu. "Ne zamandır buradasın?"
"Dünden beri buradayım." San'ın ona attığı bakışı görmezden gelerek yanıtladı.
"Ne dedin?!" San tepki verdi, neredeyse Wooyoung'u tutacaktı ama bunun yerine elini geri çekti.
"Gidecek bir evim yok." Wooyoung ona dürüstçe söyledi, rüzgar estiğinde titredi.
"Neden?"
"Ebeveynler." Wooyoung yanıtladı, "Kovuldum."
"Oh." San ayağa kalkmadan önce birkaç saniye düşündü. "Bu, yaşamanın ilk parçası olabilir." dedi San heyecanla, "İş bul!"
"İş mi bulayım...?"
"Evet! Bir kafe ya da herhangi bir yerde!"
"Bir evsizi kabul edeceklerini sanmıyorum-"
"Wooyoung, gerçekten pozitif kalmalısın." San kollarını önünde kavuşturdu, Wooyoung'a ayağa kalkmasını işaret etti. "Hadi, ayağa kalk. Bir şeyler bulacağız."
Wooyoung iç çekti, ayakları üzerinde dengede durmak için çitin yardımıyla ayağa kalktı. Kendisine doğru ışınlanan San'a baktı. Wooyoung, diğerinin ona gülümsediğini görünce neden aniden ısındığını bilmiyordu, otomatik olarak ona küçük bir gülümseme verdi.
"Hadi gidelim! Yakınlarda birkaç kafe biliyorum. Sana oraya kadar rehberlik edebilirim." Bununla San metal kapının arkasında kayboldu. "Wooyoungie! Hadi!" San'ın onu çağırdığını, içerideki duvarlarda yankılandığını duydu. Wooyoung hafifçe kapıya doğru adım attı, omzunun üzerinden ona parıldayan güneşe bakmak için kafasını çevirdi.
"Yaşamak için..." diye fısıldadı Wooyoung, arkasına baktığında San'ın surat asarak ayakta durduğunu gördü.
"Çok uzun sürdü! Hadi!" San genişçe sırıttı, Wooyoung'un ona oflamasına sebep oldu. Diğeri gülerek merdivenlerden aşağı koşan San'ı takip etti.
"Beni bekle!" Wooyoung gülerek San'ın peşinden gitti. "Çok hızlı koşuyorsun!"
"Sen sadece mıymıntısın!" San gülerek bağırdı, "Hadi, devam et ihtiyar!"
"Yah! Bence benden büyüksün!" San, geriye doğru yürürken dilini dışarı çıkararak vücudunu Wooyoung'a çevirdi. "Gözlerini açık tut, yaralanabilirsin." Wooyoung sonunda San'a yetişti. San'ın kolunu tutmak için uzandı, diğeri kendine uzanan kolu görünce sıçradı. Neredeyse kendi ayakları üzerinde tökezledi, kendini dengeledi ve sonra Wooyoung'tan uzaklaştı.
"İyiyim! Bak." Wooyoung bu ani davranışına kaşlarını çattı, omuz silkti. "Şuna bak." San, önünde tabelası olan küçük bir dükkânı işaret etti. Aurora, Wooyoung dükkânı belli belirsiz hatırladı. Sık sık yanından geçerdi, içerde pek çok insan olmazdı. "Hiç öğrenci olduğunu sanmıyorum, endişelendiğin şey buysa, burayı sadece birkaçı ziyaret ediyor." San, Wooyoung'un yüzündeki tereddütü görünce teselli etti.
"Ya eğer..."
"Düşünme Wooyoungie, 'eğer'lerle bunalırsan, hayatın en büyük kısmını kaçırırsın. Bu seni herhangi bir şeye ulaşmaktan alıkoyar. Akışına bırak." Wooyoung derin bir nefes aldı ve San'a başını salladı.
"Tamam... Ne yapmalıyım...?"
"Selam?" Wooyoung'un sorusunu bir ses böldü, dükkanın dışına bakan kahverengi saçlı çocuğa döndü. "Orada kendi kendine konuşuyordun, bir şeye mi ihtiyacın var?" Hafifçe kıkırdadı, tam boyunu görmek için ayağa kalktı.
"Oh... Uh.." Wooyoung yutkundu, ona 'yap şunu' bakışı atan San'a bakarak, "Şey soracaktım... başka bir çalışana ihtiyacınız var mı?"
"Ah, içeri gel. Tam zamanında geldin, bir çalışanımız işi bıraktı ve bizim de çaresizce başka birine ihtiyacımız var." Wooyoung'a genişçe gülümsedi, "Ben Yunho, adın ne?"
"Jung Wooyoung!" Wooyoung, iş fırsatından heyecan duyarak ona parlak bir şekilde gülümsedi.
"Lütfen oturun, müdürü çağıracağım." dedi Yunho, Wooyoung'u pencere kenarına doğru yönlendirerek. Wooyoung oturdu, San hemen arkasından takip etti. Yunho, Wooyoung'un oturduğunu gördükten hemen sonra ayrıldı.
"Bir an önce bir iş bulacaksın!" San alkışladı, Wooyoung gülümsemesinin solmasına izin vermedi. "Çok hızlı büyüyorsun." Sahte bir gözyaşı sildi.
"Kapa çeneni." Wooyoung kıkırdadı, "Teşekkürler San."
"Gerek yok. Buradaki insanların sana çok iyi davranacağını biliyorum." San bir şeyler ima eder gibiydi, Wooyoung tam olarak anlamadı ama hiçbir şey düşünmedi.
"Merhaba, Wooyoung-ssi?" Çilek saçlı bir erkek masaya geldi, Wooyoung ona başını salladı.
"Benim."
"Ah, ben Kim Hongjoong. Bu değerli kafe Aurora'nın sahibiyim." Hongjooong, Wooyoung ve San'ın karşı tarafında otururken kendini tanıttı. "Çalışmak istediğini duydum?"
"Ah evet, aslında şu anda evsizim... Almak için paraya ihtiyacım var ve bir arkadaşım buranın başlamak için en iyi yer olduğunu söyledi." Wooyoung bunu söylerken San'a baktı.
"Evsiz misin? Oh hayır, o zaman iyi yemek yemiyor musun? Yunho sana yemek hazırlayacak. Çok fazla şey yok ama şu an verenileceğimiz en iyi şey bu."
"Böyle bir şey yapmak zorunda değilsiniz Hongjoong-ssi."
"Hayır, hayır ısrar ediyorum. Kaç yaşında olduğunu sorabilir miyim?"
"20 yaşındayım."
"Evsiz olmak için çok gençsin." Hongjoong kaşlarını çattı. "Burada kafede bir odada kalabilirsin, orayı kullanan tek kişi Mingi. O da seninle aynı."
Yunho elinde bir tepsiyle döndü, Wooyoung San'a teklif eder gibi baktı ama San başıyla reddetti. "Zehirli değil, merak etme." Hongjoong, Wooyoung'un tereddüt ettiğini görünce şaka yaptı. Wooyoung buna kıkırdadı ve sandviçten bir ısırık aldı. "Apartmanda kalacak bir miktar kazanana kadar burada kalırsan seni işe alırım. Eğer endişeleniyorsan, harçlığından hiçbir şey almayacağım. Kalmakta tamamen özgürsün. "
"Rahatsız etmek istemiyorum.."
"Kesinlikle etmezsin Wooyoung-ssi." Hongjoong çabucak araya girdi, "Yardım etmeye hazırım." Wooyoung, gözlerinde yaşlar olduğunu hissederek sandviçi bıraktı. En son nezaket görmeyeli ne kadar zaman olmuştu?
"Teşekkür ederim Hongjoong-ssi." Sesi çatladı, "Çok teşekkür ederim..." Hongjoong ayağa kalkıp Wooyoung'un başını okşadı.
"Bana hyung de, artık ailenin bir parçasısın." Yerinde dikleşti, "Yarın başlayabilirsin, yemek yedikten sonra eğer seni daha iyi hissettirecekse arkadaşınla konuşabilirsin. Buraya gelmeni söylediği için ona da teşekkür etmek istiyorum." Personel odasına dönmeden önce Wooyoung'a el salladı.
"San-" Wooyoung, yanındaki 2 boş koltuğu fark ettiğinde kaşlarını çattı. "San...?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
With You || WooSanHwa
FanficWooyoung uzun binanın aşağısında göz gezdirdi. İnsanların düşmesini engellemek için orada olan tel parmaklıkların üstüne tırmandı. Titreyen elleri arkadan metal parmaklıkları tutarken bir kez daha aşağıdaki park yerine baktı. Gözlerini kapattı, kork...