5

185 15 5
                                    

"Bugün için teşekkürler Seonghwa."  Wooyoung zayıf bir şekilde gülümsedi, bırakmadan önce Seonghwa'ya sarıldı. 

"Hayır... Sana teşekkür eden ben olmalıyım, sanırım ağladığımız için randevumuzu mahvettim." Seonghwa kıkırdayarak Wooyoung'un göğsündeki ıslak lekeyi gösterdi.

"Mahvolmadı, bana içini döktüğün için mutluyum Hwa." Seonghwa başını salladı, yürümeye başlamadan önce Wooyoung'a veda etti, "Eve dikkatli git hyung." Wooyoung geniş bir gülümsemeyle ona el salladı.

Wooyoung, ışıkların söndüğünü görmek için kafeye baktı, Seonghwa'nın artık hiçbir yerde görülmediğinden emin oldu. Topuklarının üzerinde döndü ve son sürat tanıdık binaya doğru koştu.

Binanın yaklaştığını görünce kalbi sıkıştı. Kenarda duran figürü fark etti ve bu Wooyoung'u içeri ve merdivenlerden yukarı koşturdu. Ağır metal kapıyı nefes nefese itti. San'a baktı ve dik durdu.

"San..." Wooyoung kelimeleri ağzından çıkaramadı.

"Şimdi öğrendin, değil mi?" San, yerinde donmuş halde kapının yanında duran Wooyoung'a baktı. Çocuk ona genişçe gülümsedi, ancak gözyaşları gülümsemesini ele verdi. "Sana neden dokunmaktan hep kaçındığımı hiç merak ettin mi?" Wooyoung yere yığıldı, gözleri San'ın yaşlanan gözlerine bakmaya devam etti. Wooyoung, San'ın dokunmak üzere olduğunda aniden geri çekildiği zamanları hatırladı. San'la mutlu bir şekilde sohbet ederken insanların bakışlarını hatırladı. Artık her şey anlam kazanmıştı.

"Hayır... Bu iğrenç bir şaka değil mi? Peki ya ilk tanıştığımız zaman? Sen... O zamanlar beni kollarınla ​​geri çektin!" 

"Çünkü tüm enerjimi seni kurtarmak için harcadım." O ve Wooyoung'un üzerinde durdukları bu çatı katında birlikte geçirdikleri zamanları hatırlayarak, üstlerinde parıldayan ışıkları gözlemledi. "Yok oluyorum, Wooyoung." İtiraf etti.

"Ne demek istiyorsun?" Titreyerek sordu, gözleri hâlâ San'daydı.

"Wooyoung. Rüyanı sorduğum zamanı hatırlıyor musun?" San'ın gözleri ona sabitlendiğinde Wooyoung zayıfça başını salladı. "Başardın. Bu benim görevim ve artık işim bitti..." San sustu, aralarında kalan söylenmemiş kelimeleri devam ettiren sessizlik bastırdı. San, Wooyoung'u şok ve dehşet içinde ayağa kalkmasına sebep olarak kendini ileri itti.

"SAN!" diye bağırdı, çitin yanından koşarak San'ın bileğini tuttu, sadece elinin içinden geçti. Gözleri şokla açılırken San'ın adını haykırdı. San, adını haykıran genç çocuğa baktı. Wooyoung'a gülümsedi, ağzından mutlu olduğumu söyledi.

Sonra ince havada kayboldu.

"Hayatın nasıl bu kadar acımasız olabileceğini hiç merak ettin mi?" Wooyoung, ufka bakmaya devam eden San'a bakmak için başını çevirdi. "Bir sorum var." 

"Az önce sordun."

"Wooyoung." San sızlandı, somurtarak.

"Tamam, tamam. Ne var?" San, vücudunu Wooyoung'a çevirmek için koltuğunda kıpırdandı. Bacakları çapraz, eli kucağında oynuyordu. "Ben gitsem bile yaşamaya devam edecek misin?"

"Hayır! Tabii ki hayır. Burada olmasaydın şu anda yaşıyor bile olmazdım." Wooyoung bu fikri çabucak reddetti ama San cevaptan pek hoşlanmadı.

"Ya... Mutlu olduğumu bildiğinn halde ortadan kaybolursam?"

"Kaybolmaktan kastın ne?" Wooyoung, San'ın pozisyonunu yansıtmak için koltuğunda kıpırdandı.

"Sadece... Ben sadece gidersem." San kendini ifade etmeye çalıştı, "Ama beni en son gördüğünde gerçekten çok mutluysam."

"Mutluysan, evet yaşamaya devam edeceğim. Mutluluğun benim için önemli, çünkü benim kendi mutluluğumun sebebi sensin." Wooyoung, kendisine belirsiz bir duyguyla bakan San'a gülümsedi.

"Mutluyum." San mırıldandı, Wooyoung'a gülümserken diğeri içinde gizlenen hüznü fark edemedi.

"Sannie.." Wooyoung dizlerinin üzerine çöktü, San'ın adıyla tekrar tekrar hıçkıra hıçkıra ağladı. Metal çite sıkıca tutundu, dünyanın zulmüne ağlarken kendini bir top gibi kıvırdı.

-

Seonghwa, Wooyoung'un yanına oturdu. Güneşin batışını izlerken Wooyoung'un metal çite sıkıca tutunmasını izledi. Gözyaşları kurumuşu, ancak bütün hafta ağlamaktan şişmiş kırmızı gözlerinin kanıtı kalmıştı. Wooyoung, gözyaşlarının tekrar düşmesine izin vermeden önce vücudunu Seonghwa'ya yasladı, başını diğerinin omzuna yasladı.

"Seonghwa ile mutlu olmanı istiyorum." San ona gülümsedi.

"Ne saçmalıyorsun?!" Wooyoung ona endişe ve kaygıyla bakan çocuğa baktı,

"Seni seviyorum." San, Wooyoung'un uyuduğunu düşünerek fısıldadı. Diğerinin ayağa kalktığını hissedebiliyordu ve Wooyoung'un kafasında kendini tekrar eden kalıcı kelimelerle oradan ayrıldı.

"Onu seviyordum... ama bunu ona asla söyleyemedim." Wooyoung nefesinin altında mırıldandı, Seonghwa'nın kollarını kendisine sardığını hissetti. "Çok geç kaldım. Bunu bilmeliydim...

Asla birlikte olmamamız gerekiyordu."

Son.

With You || WooSanHwaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin