3

167 20 0
                                    

"Neden gittin?" Wooyoung metal kapıyı açtı ve San'ın çite yaslandığını gördü.

"Artık bir işin var. Muhtemelen buna odaklanmalısın." San, Wooyoung'a dönmedi.

"Soruma tam olarak cevap vermedin." Yanındaki çite yaslanan çocuğa doğru yürüdü. San'a döndü ve diğerinin yüzünün boş olduğunu gördü, "Sorun ne?"

"Kesinlikle hiçbir şey." San, diğerinin onu zorlamayacağını umarak yanıtladı.

"Ah hadi ama kesinlikle bir şey var-" Wooyoung dikkat çekmek amacıgla diğerinin kolunu tutmak için San'a uzandı. San hızla kendini çitten çekti ve geriye doğru sendeledi, Wooyoung'tan uzaklaştı. "San..."

"Sakın bana dokunmaya cüret etme." Wooyoung'un, San'ın neden aniden böyle davrandığı konusunda kafası karıştı, San'a döndü.

"Neden böyle davranıyorsun?" San, kollarıyla vücudunu sararak bakışlarını kaçırdı.

"Neden sadece gitmiyorsun?" Wooyoung, San'ın ona karşı kullandığı sert ton karşısında irkildi. "Yanlış bir şey yok."

"Şu anda tavrın başka bir şey söylüyor. Kesinlikle bir şey var."

"Sikeyim neden sadece beni rahat bırakmıyorsun?" Wooyoung yutkundu, korku içinde geriye doğru adım attı. San az önce ne yaptığını anlayarak ona döndü, "Sana bağırmak istemedim, Wooyoung-"

"Hayır, siktir git! Sonunda hayatımı yeniden başlatabileceğimi düşündüm, ama sen sadece bir göt gibi davranıyorsun." Wooyoung arkasını San'a döndü ve metal kapıya doğru koştu, omzunun üzerinden baktı ve sert bir bakış attı.

-

Wooyoung kalabalık alana ulaştığında insanları iterek binadan kaçtı. Nereye gideceğini bilmiyordu, zar zor tanıdığı bir yere ulaşana kadar kalabalık sokaklarda akılsızca koştu.

Gözleri bulanık, nefes nefese kalmıştı. Birine çarpmayı beklemiyordu ama çarptı. Bir nefes verdi, sert bir şekilde yere düşerken elleri yere uzandı ve bu sırada avuçları çizildi. Wooyoung burnunu çekerek önünde çömelmiş olan kişiye baktı.

"İyi misin?" Diğeri sordu. "Neden ağlıyorsun? Bir yerin acıyor mu?" Adam Wooyoung'un yüzüne uzandı ve baş parmağını kullanarak Wooyoung'un gözlerinden düşen yaşları sildi. Wooyoung ona baktı, yanaklarını ıslatan ıslak gözyaşlarını hissetmek için yüzüne dokundu.

Ağlamaya başladığını fark etmemişti bile, hatırladığı tek şey kaçmaktı. San'dan uzağa, binadan uzağa. Önce adama sonra çevresine baktı. Olduğu yeri tanıyamadı.

"Bekle." dedi adam, kollarını Wooyoung'un omzunun altına koyarak ve onu oturağa taşıyarak. "Hemen bir şeyler alacağım." Sonra topuklarının üzerinde döndü ve diğerinden uzaklaştı.

Wooyoung burnunu çekti ve gözyaşlarını elinin tersiyle sildi. Dizlerini göğsüne bastırdı, başını göğsüyle dizlerinin arasına gömdü. Adam elinde bir market poşeti ile geri geldi, poşeti Wooyoung'un yanına yerleştirdi ve ceketini çocuğa sarmak için çıkarttı.

"Eline bakmama izin ver." Wooyoung ona baktı, elini zayıf bir şekilde yabancıya verdi. Diğeri nazikçe elini tuttu, bir pamuk, bir dezenfektan mendil, bir krem ve bir bandaj çıkardı. Wooyoung'un ellerini daha iyi görebilmek için çömeldi.

"Ben de her zaman insanlara çarpardım." Yabancı, Wooyoung'un elini dezenfektan mendillerle nazikçe silerek başladı. "Ailem beni her zaman azarlardı ve benim de böyle sıyrıklarım olduğu için kızarlardı." Kıkırdayarak kremi açıp pamuğa sürdü. "Nasıl tedavi edeceğimi annem sayesinde öğrendim. Gerçekten iyi biri ama tedavi ettikten sonra enseme tokat atardı." Wooyoung'un çiziklerine hafifçe pamuğu sürerken diğerinin hafif irkildiğini fark etti.

With You || WooSanHwaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin