5

349 34 11
                                    

Chan:

Chan: Bazen düşünüyorum çevrende sana aşık onlarca yakışıklı varken neden bana bakasın ki? O zaman boğazıma bir yumru oturuyor Felix olmayacak hayallerimden vazgeçememe içiyor kendimden geçiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chan: Bazen düşünüyorum çevrende sana aşık onlarca yakışıklı varken neden bana bakasın ki? O zaman boğazıma bir yumru oturuyor Felix olmayacak hayallerimden vazgeçememe içiyor kendimden geçiyorum. Söylesene neden sana bu kadar bağlandım? Bana birisi cevap versin çünkü ben cevabını bilmiyorum...

Felix: Bak çocuk cidden yeteneklisin ama bunu daha güzel şeyler için kullanmalısın.

Chan: Engelleyeceğini söylemiştin?

Felix: Vazgeçtim? Ayrıca yazdığım şeyi oku ve uygula

Chan: Bu yeteneği kullanabileceğim en güzel şey sensin Felix...

Felix: Beni tanıyor musun?

Chan: Evet

Felix: Beni tanıyan herkes Changbin'e aşık olduğumu biliyor öyle değil mi?

Chan: Bunu biliyorum Felix... Changbin hariç herkes bunu biliyor. O senin kıymetini bilemeyecek kadar aptal.

Felix: Teşekkür ederim...

Chan: Neden?

Felix: Zor bir şey sevdiğin adamın yıllardır başka birini seviyor olması buna rağmen belli ki vazgeçmemişsin... Pek emin değilim bundan yani gerçek aşk olduğundan ama yine de teşekkürler

Chan: Felix sadece tipin için değil inan bana. Sen hayatımda gördüğüm en temiz insansın o kadar masumsun ki masumluğunu kaybetmemek için seni tüm dünyadan saklayasım var... Sadece seni değil Felix kalbini de seviyorum. Hayatımda hiç kimsenin yerinde olmak istemediğim kadar Changbin'in yerinde olmak istiyorum... Keşke bana ait olabilsen Lix, keşke benim Lix'im olabilsen... Bana aşık olmanı o kadar çok isterdim ki Felix ama bu sadece bir istekle kalmak zorunda çünkü bunun imkansız olduğunu biliyorum...

Felix: Özüpr dilkrim

Chan: Neden böyle yazıyorsun Lix?

Felix: Ağladıkm sanırm ben

Chan: Küçük civcivim/

Chan: Ağlaman için söylemedim Lix ağlama

Felix: Keşke sana aşık olabilseydim

(Felix çevrimdışı...)



MY PAİNTERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin