14

254 25 25
                                    

Cumartesi 13.30

Felix'ten;

Stresle terli ellerimi giydiğim siyah eşofmana sildim. Saat kaç oldu ben hâlâ dolapla bakışıyorum.
O ne giymiştir?
Ben ne giysem?
Eşofman çok mu basit olur?
Sadece siyah giysem yanlış anlar mı?
Offff hayat çok zor!!

-Ne bağırıyorsun sen!

-Oh, b-baba ben unuttum seni

-Ben unutulacak adam mıydım be?! Kendin kaybettin Lix benim gibi birini kaybettin şuan

-Off baba ne diyorsun sen ya

-Boşverrrr şimdiki gençler de hiçbir şey anlamıyor. Bizim zamanımızda böyle miydi? Ben hava durumundan Jüpiterin yüzde kaç eğimle döndüğünü hesaplardım.

-Hyunjin'in seni neden sevdiğini anladım galiba

-Bende anladım. Tabi bir ben olmak kolay değildir evlat. Hayranlar, hayranlar ve hayranlar... Baş etmek zorunda kalıyor insan hayat çok zor çok... Annen az mı koştu peşimde zannediyorsun?

-Bunu anneme soruyum mu?

-N-ne!? Ehehe annen meşgul bir kadın bebişim meşgul etmeyelim.

-Eminim oğluna zaman ayıracaktır.

-Dur oğlum bekle. Ne yapıyorsun ya? Şimdi o telefon sakince yere bırak. Bırak ki bende senin istediğin bir şeyi yapayım hm?

-Çaresizliğin gözü kör olsun. Tamam.

-Söyle çabuk derdin ne?

-Ben şeye çıkacağım bugün ve o şeye çıkmak için giyinmem gerek ama şeye çıkarken ne giyeceğimi bilmiyorum çünkü ilk defa şeye çıkıyorum.

-Oooo oğluma bak be! Kimle?

-Chan adında biri?

-Nereden tanıştınız?
Benim niye haberim yok?
Ben senin baban değil miyim?
Baban olduğumu düşünüyordum?
Peki o ne düşünüyor senin hakkında?
Sen onun senin hakkında düşündüğü şey için ne düşünüyorsun?
Sen onun senin hakkında düşündüğü şey için düşündüğün şey hakkında ne düşünüyor?
Sen onun-

-Baba!

-Sorduğum soruların hiçbirinin cevabı baba değil.

-Baba, babacım, canım babam lütfen bak geç kalacağım zaten üzülüyor Londra dolayısıyla. Geç kalırsam daha çok üzülür.

-2. plana atıldım. Oğlum elden gidiyahh yetişin a dostlar!

-Ya baba bağırma rezil olacağız!

-İyi be

Dolabıma ilerlemiş ve bütün her şeyi dağıtmaya başlamıştı. Cidden bu adam hiç büyümüyordu. Benden daha çok heyecanlıydı ve bu durum beni güldürmüştü.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MY PAİNTERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin