3.kapitola

3 0 0
                                    

Časový posun o nějaký ten měsíc;

No s Akiem jsme dobří kamarádi a už je to nějaká doba co jsem se přistěhoval. Pořád se snažím zjistit kde Akio bydlí pořád mi to neřekl. Sem tam u mě spal ale stálo to hodně námahy. V matice jsem to s pomocí Akia vytáhl ze čtyřek a trojek na jedničky. No jak jsem říkal že jsem gay no tak k Akiovi něco cítím ale on je tak strašně uzavřený že nevím co cítí on..

Je to nějaký měsíc co doučuju Kaita je v poho je to dobrej kámoš ale přijde mi že se na mě moc lepí jako no problém má sexy tělo a je i hezký. Jo stal se že mě Bi už jsem si nemohl nic nalhávat ale nevím začíná se mi aj líbit a to nevěstí nic dobrého podle mě vypadá na hetero ale jak se ke mě lepí... Dnes se ho zeptám. Musím a taky mu řeknu že se mi líbí ale jestli nechce být se mnou kámoš tak si budu asi myslet že je to jen hajzl co rád využívá lidi. No nic teď jdeme k němu na doučování.

Jdem ke mě na doučování a já se ho musím u mě zeptat. Už to dál nechci skrývat.

U Kaita:

„Um.. Kaito. Já s tebou potřebuju mluvit o něčem důležitém a jestli ne za to zavrhneš tak budu mít svůj názor. Jen abys věděl." Ale nebude to moc pěkný názor no nic počkám až si ke mě přisedne a půjdeme to vyřešit.

Nevím co chce ale půjdu si k němu přisednout bojím se toho jak říkal názoru.„ No dobře Akio co chceš se mnou probrat?" Jsem strašně nervózní potom mu o tom řeknu musím.

„ No um Kaito. Jak to říct.." nádech výdech. „Kauto líbíš se mi jsi strašně sexy a pěkný já vím asi se semnou nebudeš zahazovat ale prosím řekni mi co si o mě myslíš" vychrlím to na něj a čekám reakci. Bojím se toho co mi na to řekne je to můj první kluk krátký se mi líbí.

Tak tohle mě zaskočilo alespoň to nemusím říkat já. „No Akio jak to říct taky se mi líbíš ale ne jako líbíš ale spíš je to mezi hranicí líbíš se mi a miluju tě. Ale můj problém je že se mi líbíš už hodně dlouho a sám jsem ti to chtěl dnes říct ale předběhl si mě." Jde asi úplně rudej ale to neva protože Akio je jak rudá krev.

Asi ho zaskočím ještě víc než je a políbím ho. Má tak slaďoučké rty. Je to takoví jemný polibek ale trošku i chtiví ale ne moc.

Tak teď jsem úplně mimo ON MĚ SAM OD SEBE POLÍBIL. A sakra má tak dokonalé rty atak dobře líbá no nic trošku zariskuju a žádám o vstup dovnitř . Kupodivu mi to povolí ale tady radši skončíme nepotřebuju se s ním hned vyspat.

Jsme oba rudí a ten polibek musím někdy znova zkusit. Asi bych s ním aj chodil ale nevím jestli jsme na to připravení.

„Akio..um.. nechceš se mnou chodit?? Ale jestli nechceš tak já počkám až budeš připravený". Asi bych chtěl s ním zkusit chodit.

Tak teď jsem úplně mimo on mi snad čte myšlenky. „ No..um...jo zkusil bych to takže ano"Nevim proč ale strašně moc se mi rozbušelo srdce a zrudnul jsem. Musel jsem vypadat komicky.

Strašně kawaii jak je rudej ale taky jsem nějak podvědomě šťastný že semnou je ochotný chodit. „Jestli chceš můžeš tu přespat nebo jestli nechceš tak tě aspoň doprovodím domů".

„ Nechci otravovat takže půjdu domů" rád bych tu spal ale žes bych otravoval a taky tady u něj nemám žádné věci raket by to nějak nepomohlo.

„No tak tě aspoň doprovodím" venku už je tma a já nechci aby šel domů sám a odvést ho nemůžu protože je moje auto v servisu protože nevím jak vyměnit olej.heh

Tak jsme šli směr děcák a jakmile jsme stály před děcákem tak mi došlo že Kaito neví o tom že jsem z děcáku. No nějak jsem mu to ještě neřekl.

Nevím proč ale stojíme před děcákem. Jakmile se na mě Akio podíval tak mi došlo že je asi z děcáku. Chudinka malá tak proto nikdy nechtěl abych ho doprovodil domů.

Rychle jsem se s ním rozloučil a zmizel ve vnitř. Nepotřebuju aby mě litoval já jsem s tím už smířený že jsem je nepoznal a ani nevím jak vypadali než zemřeli. Ale on mě v mé rychlosti zastavil a obejmul mě.

Uviděl jsem jak má na krajíčku a proto jsem ho obejmul. Je tak citliví. Počkat za jak dlouho že mu bude 18? Za měsíc. Tak mám pro něj překvapení. Doufám že ho příjme.

Jsem rád že mě obejmul. Nechal jsem slzy zmáčet mu tričko. Prostě to jednou za nějakou dobu musí ven.

To podle mě stačí na jeden den možná si predepíšu kapitolu na zítra ale furt se mi to plete s knížkou kterou mám v plánu a tuhle musím dokončit.

So how is it?Kde žijí příběhy. Začni objevovat