epilog

0 0 0
                                    

S Kaitem mám sex furt už mě z toho bolí zadek ale co jsme prostě nadržený prasata. Škol je hotová a Kaito mě požádal o ruku teď se hádáme o svatbě. On chce abych měl šaty ale já nevím.

Už je to nějaká doba co jsem se Akiem. Chystáme spolu svatbu a já ho přemlouvám aby měl šaty. Šaty by mu slušely. Svého Akia jsi strašně rozmazluji.

Svatba;
Nakonec mě Kaito ukecal na svatební šaty. Kaito už čeká u oltáře. Jsem strašně nervózní naše svatba je v bílé a zlaté a moje šaty jsou bílé a na sukni má zlaté ornamenty. Za ty šaty můžu poděkovat katově návrhářce kterou povolal.

A je to to stojím u oltáře a čekám na svojí nevěstičku. Naše svatba je krásná s Akim jsme se shodli na zlaté a bílé. Na jeho šaty jsem povolal návrhářku. Jak jde tou uličkou všude se rozhlíží jeho šaty jsou krásné.

Jsem strašně nervózní už nastala má chvíle jdu uličkou a jsem nervózní ale jakmile zahlédnu Kaitův pohled Trošku mi to zklidní, kolik lidí.

Oddávající se zeptá jestli jsou nějaké námitky a ozve se mě velmi známý hlas. Je to moje bývalá...„ Jo měla bych nechci nic říkat ale fakt si chceš vzít tohohle ufňukánka?"

Ranilo me co řekla ta žena. Hodně sem se bál co řekne Kaito.

„A proč ne?"
„No tak víš proč byl v děcáku? Protože jeho matka se zabila a jeho otec mu to dával za vinu tak ho zmlatil a předávkoval se aby se mu už nikdy nemusel dívat do očí. Je to takovej malé smrad kvůli kterému se mi zabila teta se strejdou“
„ Vždyť za nic nemůže tak proč??"
„ Tys mi zlomil srdce a on mi zabil nejbližší lidi na světě. Chápeš?!"
Vždyť za nic nemohl tak proč dělá tohle drama? „ Dobře Melisso potom si promluvíme. Ale teď mi nekazí chvíli s Darling. Dobře?" Už držela hubu a sedla si.

A sakra vytáhla minulost. Omlouvně se podívám na Kaita a utíkám. Zase vidím jak mamka leží mrtvá v nemocnici po-té co jsem zavolal sanitku. Nechci už o nikoho přijít...

Když se na mě podíval tak potom utekl. Asi si vzpomněl na to co říkala Melissa.
Utíkal jsem za miláčkem a našel ho až v koupelně se zakrvácenými zápěstími. Ležel bezvládně a hodně krvácel. Byl jsem v tranzu ale zavolal jsem sanitku. Byli konečně tady. Odvezli mi miláčka. Já tu Mellissu kuchnu. Díky mám miláčka teď v nemocnici. Hostům jsem oznámil že svatba je u konce.

Rozhodla jsem se přepsat konec. Ale nebojte ještě musí vyjít konec. Ale už mám předepsanou knížku a u tě nechci už měnit konec. Napište mi jakou by jste chtěli knížku a já pak vymýšlím jak ji zpracuju.

K

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 24, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

So how is it?Kde žijí příběhy. Začni objevovat