Nevím jak jsme se dostali ke Kaitovi domů. Ale nevadí. Jakmile kaito zavřel vchodové dveře rozpoutal jsem válku. Toho asi nabudilo a tak jsi mě nadzdvihl a odnesl do postele.
Nějak jsme se dobelhali domů a jakmile jsem zavřel dveře akio rozpoutal válku samozřejmě mě to povzbudilo a proto jsem ho vyzdvihl a odnesl do postele.
Z Kaita jsem to oblečení doslova strhával ale zdá se že mu to nevadilo. Naopak taky to že mě začal strhávat.
Je strašně roztomilý jak je maličký. Heh. Za chvíli jsme byly nahý a aby ho to nebolelo vzal jsem si lubrikant.
Nevím co ale neví vzal a vylil mu to na zadek. Asi jsem rudej ale teď je mi to jedno.
Vylil jsem to na něj a vnikl do něj jednom prstem. Ah ty vzdechy. Teď konečně vzdychá jen pro mě. No druhý, třetí, čtvrtý. Už jsem si myslel že je dostatečně připravený. „Aki teď se uvolni ještě víc. Jestli to bude bolet řeknou já zastavím"
Snažil jsem se uvolnit co nejvíc ale jakmile jsem uviděl jak je velký. Začal jsem panikařit.
„Ššššš neboj budu jemný."
„ Dobře a můžu si pak zajezdit??" A k tomu roztomilý kukuč.
Kdyby nedělal to kukuč dovolil bych mu to ale tak ukliď to k tomu dalo grády. „ Jestli chceš tak můžeš" pomalu jsem do ne začal pronikat.
Trošku jsem to cítil ale dobře si mě připravil takže to moc nebolelo.
Jakmile jsem v něm byl po kořen zastavil jsem abych ho zkontroloval. Jen na mě kývl. Ale já nás otočil aby si mohl zajezdit.
Jakmile nás přetočil tak jsem věděl že chce abych si zajezdil tak jsem se začal kroutit. Pak jsem se začal nadzvedávat ale moc mi to nešlo tak mi pomáhal ale asi to nevydržel přetočil nás a začal prorážet.
Sakra jak se kroutil ah~. Ale pak jsem to nevydržel a přitočil nás a začal prorážet sám podle toho jak mi vzdychal jméno tak si to užíval.
Takhle jsme pokračovali celou noc ještě že nemá sousedy. Ráno jakmile jsem se vzbudil jsem se musel jít umýt ale on mě držel v medvědím obětí. Nějak jsem vyklouznul a šel se umýt.
Vzbudil jsem se a Akio nikde. Ale slyším vodu tak jdu k němu a mám krásný výhled jak se pokouší vyndat moje sperma. Moc mu to nejde tak mu pomůžu. „Ah~ Aki radši nevzdychej nebo e teď a tady ojedu"
Vylekal mě ale jakmile to dořekl jsem začal vzdychat ještě víc. Chci vidět jak to udělá.
On to dělá schválně. Normálně po mém varování začal vzdychat mnohem víc. Ne sperma může být pryč ale nahradím ho teď novým.
Je zajímavý to dělat ve sprše.
No takhle jsme pokračovali úplně všude kde jsme chtěli. Chudák Akio se furt musel vymývat a já nechtěl kondom takže má smůlu.
Už se mi dal nechce popisovat každý sex co měli. Radši to čtu než píšu. Ale už je tu možnost podílet se na nějaké knitce semnou nebo překlad mangy.
Ketorin
ČTEŠ
So how is it?
RomanceAkio Sakmuro je 17-ti letý kluk který se přesunul do nového děcáku. Za pár dní končí prázdniny a on a ostatní studenti se vrací do školy. A teprve teď začíná ta největší zábava.