'' ចៅហ្វាយទៅវិញសិនទៅណា ចាំពេលណាទំនេរខ្ញុំនាំចៅហ្វាយមកលេងអ្នកប្រុសខាងនេះនិងជីមីនការតុញក៏បាន ''
យ៉ុងហ្គីគេនៅមិនទាន់ស្គាល់ឈ្មោះថេយ៉ុងនៅឡើយទេ តែជីមីនគេស្គាល់ហើយព្រោះតែបានឮថេយ៉ុងស្រែកហៅថាជីមីនទើបគេគិតថាវាជាឈ្មោះរបស់នាយតូច។ ( សំខាន់ថែមកាតុញខ្លួនឯងទៀតប្រូ😭 )'' នែ៎អាប៉ិស្លេកអត់ជាតិ លោកឯងថាអោយអ្នកណាកាតុញហាស? ''
ទ្រាំមិនបានជីមីនក៏សួរទៅនាយវិញភ្លាមៗ យី! ស្គាល់គ្នាមិនទាន់បានកន្លះម៉ោងស្រួលបួលផងមកថាគេការតុញ តិចបានស៊ីរន្ទះជើងការតុញ។'' ឯងគិតថាយើងថាអោយអ្នកណា? អ្នកណាកាតឿជាងគេយើងថាអោយអ្នកនុងហើយ អ្នកមិនពាក់ពន្ធកុំយកដាក់ខ្លួន ''
'' លោ... ''
'' បានហើយជីមីន ថ្ងៃនេះឯងយ៉ាងមិចនឹង? ប្លែកៗ និយាយក៏ច្រើន មិនដូចរាល់ដងអ៊ីចឹង? ''
ដូចដែលថេយ៉ុងបាននិយាយអ៊ីចឹង មិនដឹងថាថ្ងៃនេះជីមីនគេកើតអ្វីនោះទេ និយាយក៏ច្រើនថែមទាំងចេះសកស៊ាតអោយគេថែមទៀត។'' សម្រេចថាចៅហ្វាយព្រមទៅវិញជាមួយខ្ញុំហើយណា៎ ''
ឃើញសភាពការណ៍ដូចជាមិនសូវល្អ យ៉ុនហ្គីក៏លើករឿងចាស់មកនិយាយវិញ ខ្លាចក្រែងលោបន្តបណ្ដោយអោយថេយ៉ុងនិយាយខុសផែនការណ៍។'' អត់ ខ្ញុំមិនទៅទេ ថេយ៍ៗហា៎ហិហិ '' ធ្វើជាពេបមាត់ដាក់យ៉ុនហ្គីហើយគេក៏បែរមករំអួយដាក់នាយតូចវិញម្ដង។
'' ហៅរកអីខ្ញុំនៅហ្នឹងហើយតើស៎ ''
'' ខ្ញុំមិនទៅណាទេ ខ្ញុំចង់នៅជាមួយថេយ៍ៗណា៎ ណា៎ៗៗ ប្រាប់គេទៅថាខ្ញុំអត់ទៅទេ ''
ដៃអង្រួន មាត់ពេបៗ ធ្វើអោយថេយ៉ុងឃើញហើយចាប់ផ្ដើមអាណិត ក៏មានចិត្តមួយមិនចង់អោយមាយទៅដូចគ្នា។'' អឺ... គឺ.... លោកទៅវិញទៅណា៎ នៅទីនោះមានអ្នករងចាំលោកច្រើនណាស់ ''
សម្ដីស្រទន់ កាយវិការទន់ភ្លន់ លួងលោមអោយអ្នកខាងនោះត្រឡប់ទៅវិញ ទាំងដែលការពិតគេមិនចង់ធ្វើវាសូម្បីបន្តិច។'' អត់ យ៉ាងណាក៏នៅតែអត់ដែរ ថេយ៍មិនចាំបាច់មកលួងខ្ញុំទេ យ៉ាងមិចមិនចង់អោយខ្ញុំនៅមែនទេ? ឬក៏ធុញនឹងខ្ញុំហើយ? ''
BẠN ĐANG ĐỌC
⚜️Mafia's Kim Taehyung ⚜️
Tiểu Thuyết Chungស្នេហារវាងមនុស្សពីរនាក់ដែលមិនដែលស្គាល់គ្នា ពេលបាននៅជិតគ្នាក៏ចាប់ផ្ដើមមាន អារម្មណ៍ល្អៗមកលើគ្នា តែនៅថ្ងៃមួយការពិតក៏ត្រូវបាន លាតត្រដាង....🥀 ចន ជុងគុក / គីម ថេយ៉ុង សរសេរដោយ : ចន ថេយ៍គុក~ឃ្វីន👑