MEDYA: ÇİÇƏK
Salam dostlar necəsiz bu gündə 2ci bölümlə qarşınızdayam inşallah bəyənərsiz, bəyənsəz vote verməyi və şərh yazmağı unutmayın, xoş oxumalar 💘
----------------------------------------------------Rəsul: Nömrəsini belə gizlədən biri gəlib mənə eşqimə inanmır mı?
Rəsul: Mənim nələr hissetdiyimi belə bilmədən duyğularımın gərçək olmadığını mı düşünür?
Rəsul: Sevgilimi sevirəm və onun haqqındakı düşüncələrinlə qramda maraqlanmıram.
Rəsul: xoşlandığım qız, hətta sevdiyim qız deməyim daha doğru olar, onun üçün dostlarımı belə itirməyi gözə almış bir insanam mən.
Rəsul: İnan ki, tanımadığım bir insanın yoxluğu heç problem olmaz.
Rəsul: Əslində, olmayan bir insanın varlığı belə gözümdə 5 qəpik etməzkən, yoxluğuva üzüləcəyimi gözləyirsənsə, yanılırsan.
Rəsul: Eşqi anlatmısan ha?!
Rəsul: Mən sənə anlada bilmirəm, sadəcə sevdiyim qızı göstərər və susaram.
Rəsul: Çünki susunca gözlər danışır.
Rəsul: Və səndə bilirsən ki,
Rəsul: Gözlər qəlbin aynasıdır əsla yalan söyləməz.
Rəsul: Sən məni cənnət sandığın o cəhənnəmdən qurtarmağa çalışırsan ha, əslində sən məni cənnət sandığın amma mənim üçün cəhənnəmdən fərqsiz yerə, qəlbinə sürüməyə çalışırsan.
Rəsul: Həqiqətən, sənin yanında xoşbəxt olacağımı mı sanırsan
Rəsul: Ahh! güldürmə məni, ümüdvaram belə bir axmaqlığa düşməmisən.
Rəsul: Və dəymək istədiyim digər məsələ də bu: Mən kimsənin kuklası deyiləm və heç bir zamanda olmayacam.
Rəsul: Ama sən inşallah içində böyüyən və kök salan o həsəd toxumlarınla boğulmazsan.
Rəsul: Əlbəttə sevmək və eşqini elan etmək günah deyil
Rəsul: Lakin sevdiyi, vəya sevdiyi zənn etdiyi oğlanın xoşbəxtliyi ilə oynayıb sevdiyinə dil uzatmaq eşq olmaz
Rəsul: Məncə sən daha eşqin nə olduğunu bilmirsən.
Rəsul: Sevdiyin insanın xoşbəxtliyi sənində xoşbəxtliyin halına gələr
Rəsul: Ama sən mənim xoşbəxtliyimi əlimdən almaq istəyirsən.
Rəsul: Hər nəysə, çox belə danışdım.
Rəsul: İndi məni yaxşı dinlə və indi atacağım mesajları diqqətli bir şəkildə oxu və ağlından heç çıxarma
Rəsul: Kimsən, nəsən bilmirəm
Rəsul: Bilməkdə istəmirəm, bilmək istəməyi qoy kənara maraqlanmıram belə.
Rəsul: Ama bildiyim tək şey var.
Rəsul: MƏQSƏDİNƏ ÇATMAYACAQSAN!
Rəsul: Bax sırf anlaman və o beyninə soxmağın üçün hərfləri böyük yazdım.
Rəsul: İndi get özüvə yeni bir oyuncaq tap və bir daha yazma mənə
Rəsul: Oyunuva düşməyəcəm!