Bölüm 1: Doğuş

8 2 0
                                    



Pat!

Göğsüne yediği tekme yüzünden nefesi kesildi.

"Puhaf!"

Ciğerlerinde sıkışmış nefes patladı.

"Seni sersem, kendini topla!"

Kaba bir ses kulaklarının dibinde yankılandı. Alışık olduğu nezaket dolu sesten bir hayli uzak bir dildi. Alt kesimlere ait bir dildi; nezaketten uzak!

'Acıyor... Cehennem de miyim?'

Carl kendini yerden kaldırdı ve onu tekmeleyen adama baktı.

'Görüşüm... kısıtlı?!'

Gözleri keskinliğini ve netliğini kaybetmişti.

Sıradan bir görüşe sahipti.

"Kime diyorum! Asker, kendini topla ve sıraya geç!"

Kaba adam tekrardan bağırdı. Tükürükler Carl'ın yüzüne kadar gelmişti. O anda Carl'ın beyni tam kapasitesinde çalıştı, zihnin de karanlığa gömülmüş anılar tekrardan gün yüzüne çıktı.

'Çavuş Herman... pişmanlıklarım gün yüzüne çıkıyor sanırım.'

Öldüğünü biliyordu.

'Ölünce anı denizinde bir seyahate çıkarsın derler... doğru demişler.'

Kafasını başka yönlere çevirdi ve tanıdık yüzleri gördü.

'John, Keith, Erik, Gavin, Miguel, Daniel... Hepsi burada.'

O anda Herman denen çavuş elindeki sopayı ayağına vurdu. Acı Carl'ın zihnine bir balyoz gibi indi ve onu uyandırdı.

'Ölüler acı çeker mi?'

"Kime diyorum! John ve Keith, şu aptalı kaldırın! Aksi takdirde ceza alacaksınız!"

'Ceza demek... Herman aptal bir çavuştu. Egosunu tatmin etmek için sürekli cezalar verirdi.'

"Sen ve aptallıkların, Herman ölümüm de bile beni rahat bırakmayacak mısın?"

Diğerlerinin yardımını beklemeden kendi başına kalktı.

'Hm?'

Ellerine baktı. Buruşmaya başlamış güçlü elleri yerine zarif ve pürüzsüz eller vardı. Üstelik vücudu yaşının ve hastalığının verdiği cansızlık yerine capcanlıydı. Bu beden hiçte ölümün eşiğindeki bir adamın bedenine benzemiyordu.

Kafasını onun kadar genç askerlere çevirince geçmişi anımsadı. Ancak fazla zaman geçmeden nefesi kesildi. Çünkü Herman onu tekmelemişti.

"Piç herif!"

Carl yere düştü ve acıyla kıvrandı.

İçgüdüsel olarak hayati bölgeleri kapattı ve sıradaki tekmeyi bekledi.

Fakat Herman onu tekmelemedi.

"Şu aptalı alın önümden, bir acemi olduğundan onu affediyorum. Ancak tekrarlarsa acımasız olduğum için beni suçlamayın."

Uzun ve ince yapılı Keith geldi ve Carl'ı yerden kaldırdı.

"Carl, seni aptal herif. Herman tarafından işaretlendin. Birlikte çok kötü bir üne sahip olduğunu duydum."

Carl gözlerini açtı ve son derece tanıdık olan yüze odaklandı. Yüzünde acı bir gülümseme vardı; ölümünün sorumlusu olan kişi ona yardım ediyordu.

Hükümdarın YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin