Bölüm 4: Doğuş (IV)

5 2 0
                                    



Önlerindeki manzara en hafif tabirle dehşetengizdi.

Büyük at arabaları, bir kenara çekilmiş ve parçalara ayrılmıştı. İçinde ne var ne yok, hepsi tüketildiğine dair işaretler veriyordu. Geriye sadece beyaz renkli bir at bırakılmıştı. Bu acımasız bir görüntüydü.

Kısa bir incelemeyle tahta parçalarının arasında hareket eden bebek goblinler fark edilebilirdi.

John ve diğerleri onların başına ne gelebileceğini düşündüğünden dayanamadı ve kusmaya başladılar. Tek sakin kalan Carl'dı ve o da birden harekete geçip, molozların arasındaki bebek goblinleri tek hamlede öldürmüştü.

"Kvii?"

Yetişkin goblinlerin aksine bebek goblinler oldukça tatlı olurdu. Ancak büyüdükçe zihinleri çarpıklaşır ve en iğrenç yaratıklardan birisine dönüşürdü. Normal bir komutan onları öldürmek istemezdi, bu yüzden onları derin bir vadide ölüme terk ederdi. Onların doğal seçilimle yok olmasını yeğlerdi. Çünkü insan çocuklarına benzerliklerinden zihinlerine yerleşirdi.

Ancak Carl acımasızca en tatlı bebeği bile deşti. Acınası ciyaklamalar 15-20 saniye boyunca dört acemiye ruhsal işkence çektirdi.

"Goblinler iğrenç varlıklardır."

Carl kirli kanı bebek goblinin saçlarına sürdü ve diğerlerinin yanına döndü. Vadiye tekrardan baktığında bir tarafta çekişmeli bir mücadele varken, diğer tarafta işlerin hiçte iyi gitmediği görülüyordu.

"Sandığımdan daha iyi idare ediyorlar."

Marc'ın saldırı yaptığı taraf son derece istikrarlı bir ilerleyiş sergiliyordu. Deneyimli askerlerin çoğunluğu oradaydı, ayrıca hepsi uzun zamandır goblinlere karşı savaşıyordu. Bu yüzden onları iyi tanıyorlardı; fakat aynısı diğer taraf için söylenemezdi. Çoğunluğu yeni gelen acemiler ya da güçsüz kenar kesiminden oluşuyordu. Düzene dair hiçbir işaret yoktu, tüm grup yok olmak için bir hataya bakardı.

"Ellerim çok acıyor."

Ne yazık ki iyileşme gücü eskisi kadar güçlü değildi. Bu yaraların iyileşmesi minimum üç gün sürecekti – ki bu zorlamadığı sürece geçerliydi.

"Carl, onları bu kadar sakin bir şekilde öldürdüğüne inanamıyorum."

Gavin ağzının kenarındaki atıkları elinin kenarıyla sildi. Gözleri karmaşa doluydu, bitkinlik ve korku zihnini sarmalıyordu. Bu acil durum olmasaydı çoktan bayılmış olurdu. Ancak adrenalin onu ayakta tutan yakıttan farksızdı.

Diğerleri de pek farklı değildi.

"Ne yapacağız, saldıracak mıyız?"

John mızrağına dayandı ve vadiye doğru baktı. Şu anda kimse onları umursamıyordu, bu yüzden geri dönmeleri onun umurunda değildi.

"Suyun izin verdiği hızda ilerleyeceğiz."

Carl bu savaşı kazanacaklarına inanıyordu. Şu anda olabildiğince savaşmalı ve goblin öldürmeliydi. Bu sayede yeterince başarım elde edebilir ve en kısa sürede rütbe atlayabilirdi.

"Nasıl yani?"

Carl ellerini saran kumaş parçasını sıkılaştırdı ve kılıçlarını tekrardan çekti.

"Basit. Öldürmeye devam edeceğiz. Ancak birimiz Alev Taburu'na haber vermek için gitmek zorunda; John sen gidiyorsun."

"Hey, ben senden emir almıyorum."

Hükümdarın YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin