I hate you!

457 23 1
                                    

-Ce cauți aici Iza?

-Tuu..tu ce cauți aici?

-Aici locuiesc.

-Ce?

   Nu termin ce am de zis, că numărul 7 vine lângă noi:

-Văd că ai făcut cunoștință cu noua mea frumușică! spune mârşav..

-Tată...nu te vei apropia de ea!spune dur..

    Ce? Idiotul e tatăl lui Christian? Dar cum?
Christian mă ia în brațe şi începe să urce scările:

-Vorbim imediat..spune rece spre idiot..

    Arată chiar mai bine de aproape...ochii lui, învăluiți în mister, te amețesc pe loc...Buzele lui atât de cărnoase şi atrăgătoare stau parcă să fie devorate...E atât de perfect...

    În sfârșit ajungem în cameră şi mă pune încet pe pat. Scot un țipăt slab atunci când piciorul meu ia contact cu salteaua rece..

-Cum ai ajuns aici? Ți-a făcut ceva?

-Păi..cred că am fost răpită, apoi drogată iar mai apoi vândută, spun eu aşezându-mă mai bine în pat.

-Cum adică ai fost răpită ?

-Te rog ajută-mă...nu vreau să, ştii tu...şi răbufnesc în plâns..

    Christian se așează în pat, lângă mine, îmi ia fața între palmele sale şi îmi şterge lacrimile...Puteam să-i observ mila din privire...nu vreau să exprim milă daar era o senzație destul de plăcută....

          El se apropie din ce în ce mai mult de mine şi îşi sprijină fruntea de a mea...

 -E în regulă ! spune şi îmi dă un sărut mic pe buze...

         S-a ridicat rapid şi a ieșit din cameră ....Îmi venea să zburd de fericire...chiar dacă a fost un sărut mic, a fosttt..........AWWWW.....nu pot să cred...e aşa de dulceee.. Dar Carla...
  Mă întreb dacă e bine să mă apropii de el. Totuși e singura mea scăpare..ar trebui să mă folosesc de asta.

Christian povestește...

     Ştiam că tatăl meu vitreg îşi cumpăra dame de companie, doar e firma noastră cea care se ocupă cu exportul...Dar Iza e deja a mea....

-Iza e a mea!spun intrând în biroul tatălui meu.

-Hahaha...drăguță nu? Am dat 3 miliarde $ pe ea....şi încă e virgină, dar după noaptea astaa...

-Am zis că e a mea! spun dur lovind măsuța de cafea.

-Bine bine...nu te înfuria...am înțeles, vrei să o dezvirginezi tu, dar după mi-o mai împrumuți şi mie!

-Omule, tu nu înțelegi...e a mea...doar a mea!

-Nu trebuie să te atașezi aşa mult de o fată! Nu uita...un mafiot nu iubește!!! spune răstit şi furios.

    Ce imaginație bogată are tata...eu nu mă pot îndrăgosti...romantismul şi chestiile astea nu-s de mine...Iar Iza? Iza e foarte drăguță şi nu aş vrea să fie una dintre paraşutele lu' taicămiu...E deșteaptă şi are un întreg viitor în față..Şi faza cu sărutul? a fost doar ca să o liniștesc...Nu îmi place de Iza dar este a mea pentru că eu voi fi cel care îi va fura virginitatea şi asta fără sentimente...

     Probabil Iza crede că va fi liberă , dar ea ştie lucruri pe care nu trebuie să le ştie mulți...majoritatea fetelor sunt folosite apoi ucise...nu vreau să fac asta şi în cazul lui Iza aşa că de acum va locui cu mine toată viața ei...

Iza povesteşte...

    Uşa camerei se deschide iar Christian intră...Îşi scoate mobilul din buzunar şi apelează pe cineva...Din discuția lor mi-am dat seama că vorbește cu un doctor..

-Un doctor va veni sa te consulte în 15 minute..Eşti bine?

-Da..dar cred că părinții mei sunt îngrijorați...Pot sa-i...

-Ar trebui să uiți de ei...De acum vei locui aici!

-Ce? Nu poți face asta!

-Ba da, pot...ştii prea multe şi poate fi periculos..

-Nu o să spun nimic!

-Am zis nu! Îi poți suna pe părinții tăi..uite..le vrei spune că vrei să te muți singură şi să fii independentă!

-Nu mă vor crede!

-Ba da! trebuie să te creadă! Peste două ore o să mă duc să-ți iau lucrurile!

    Încercam să tastez numărul mamei pe telefon în timp ce obrajii mei erau invadați de lacrimi..Am crezut că omul ăsta mă va ajuta să plec din casa asta dar se pare că seamănă mult cu idiot!

-Alo..mamă?

-Iza?

-Mamă, voiam să îți spun că vreau să mă mut singură! Deja am găsit o casă pe placul meu şi peste două ore îmi voi lua lucrurile!

-Ce? Iza plângi?

-Nu..mamă, vreau să fiu independentă..am închis pentru că simțeam că explodez.

     M-am uitat la Christian şi i-am aruncat telefonul pe jos...M-am ridicat şi am început să dau cu pumnii în el şi să țip...El stătea şi nu reacționa în nici un fel...Am căzut în genunci în fața lui plângând...

-Pregăteşte-te...trebuie să vină doctorul! a spus şi a ieşit din cameră...

   M-am așezat pe pat privind în gol! Doctorul a venit şi m-a consultat.. A zis că nu e nimic în neregulă cu piciorul meu dar mi l-a pus preventiv într-o faşă.

-Mă duc să îți aduc lucrurile! spune Christian calm.

    Nu l-am băgat în seamă şi m-am îndreptat spre dulap pentru a lua o pătură.. A ieșit pe uşă puțin furios dar chiar nu îmi păsa...La început era aşa de dulce încât nici mie nu îmi venea să cred dar acum s-a transformat într-un mare idiot pe care îmi vine să îl bat încontinuu!

   M-am pus la fereastră ca să văd când pleacă...apoi m-am îndreptat spre bucătărie pentru că nu am mai mâncat de ieri iar eu sunt o mare mâncăcioasă ... Numarul 7 e plecat aşa că pot mânca în linişte...

Sexy AngelUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum