I přes to že mi je s v Jakubovo přítomnosti moc fajn ,opět sme se dlouho neviděli.
Už jsou to asi čtyři měsíce ,ani mi tentokrát nepsal.Chtěla jsem s nim chodit ven ,strašně moc ,ale doktoři mi našli určitou nemoc.
Všechno s nimi řešila moje mamka a nic mi o tom nechce říct.
Jediné co vím ,je fakt ,že skoro cokoliv co sním jde ze mě do dvou hodin ven.
A právě proto jsem za nějaký tři měsíce shodila přes dvacet pět kilo ,to znamená že mám příšernou podváhu.
Ale když na sobě mám volné oblečení ,nejde v podstatě nic poznat.@eladubova:to se semnou nebavíš?:d
Napíšu zprávu a bez váhání ji ihned Jakubovi pošlu.
@yzomandias:Bavím ,jen mám teď moc práce😬
@eladubova:tak to asi nikam nezajdeš viď?:(
@yzomandias:No že si to ty ,tak jo. Ale můžu až k večeru ,tak tě pak vyzvednu a přespíš u mě?
@eladubova:jo tak super
@yzomandias:Tak buď v sedm dole kotěJe skoro pět ,takže až tak moc času nemám.
Sbalim si nějaký věci a pak se jdu vysprchovat.Následně si do tašky přihodím ještě kartáček na zuby a pak už jen čekám na Jakuba.
@goldcigo vám chce poslat zprávu.
Tohle oznámení ve mně vyvolalo jemný neklid a úzkost.
@goldcigo:Zrovna mi Jakub říkal že tu dneska přespíš a já si náhodou vzpomněl na to ,co si mi před pár měsíci provedla v tom klubu ,ta odplata bude sladká kotě.
@eladubova:Neotravuj mě idiote.Nevím jestli se to vůbec dá počítat jako odplata ,když si mě na to předem upozornil Dominiku.
****
,,A jakou by sis dala pizzu?" lehce na mě křikne Jakub z kuchyně.
,,Hele sýrovou"křiknu na něho z koupelny.
Sýrová pizza je jedna z mála věcí ,kterou automaticky nevyzvracím a dokonce se z ní i najim.
****
Potom co nám došla pizza sme si pustili horor ,ale Kuba asi po půl hoďce usl.
A já jsem vlastně i docela strašpytel ,takže jsem se sama nedívala.Bylo kolem třetí ráno a já pořád nezahmouřila oka.
A z Kubovo vyprávění vím ,že nemá moc silný spaní ,takže jsem si nemohla pustit ani televizi ,tak jsem se šla koukat do obýváku.,,Ale copak nemůžeš spát?" uslyším za sebou Dominika.
No super ,ty si mi teda chyběl.
,,Správně ,uhodl si" otočím se na něj.
,,Nebud tak arogantní ,já vím že mě chceš" přejde ke mě a začne mi sundavat mikinu.
Teoreticky mě už nahou viděl ,takže mě nevadilo ,že pod tou mikinou nemám podprsenku a že uvidí moje prsa.
Vadilo mi ,že uvidí jak jsem vyhublá ,ale byla jsem tak zhypnotyzovaná jeho dotekama ,že jsem mu nedokázala přikázat ať přestane.,,Proč si tak hubená?" podívá se na mě.
,,Mám nějakou nemoc Dominiku a není mi příjemný se o tom s někým bavit. Dej mi tu mikinu" řeknu mu.
On mi mikinu podá ,za což jsem ráda.
Já si ji následně obliknu a pak jen stojím a koukám se na Dominika.,,Jakou máš nemoc Elo?" zeptá se.
,,Já nevím ,fakt kurva nevím. Všechno to šlo mimo mě ,kromě různýcg vyšetření ,takže to všechno ví jen mamka a nic mi nechce říct. Bojím se že se to nezlepší ,bojím se že umřu Dominiku" začnu brečet.
On ke mě jen přejde a obejme mě.
Proč si takovej nebyl ,když jsme spolu chodili Dominiku?
Další kapitola🤒
ig:@elinadubova1