devátá

269 15 4
                                    

Jejich koncert jsem si moc užila a to vlastně neznám ani jednu písničku.

Teď jsme s klukama na zasloužený večeři ,kterou sme po zvukovce nestihli.

,,Kebab chutná vždycky nejlíp po show" řekne s plnou pusou Dominik.

Už bylo po půlnoci a nikde jinde než v kebabu už nebylo otevřeno.

,,Tak jezte ať už můžeme jít na hotel" prohlásí Velkej Jakub a všichni ho samozřejmě poslechnou.

na hotelu

Já jsem na pokoji s Kubou ,což je mnohem lepší než být na pokoji s nachlastaným Dominikem.

,,Je mi blbě" prohlásím.

Po chvilce se rozeběhnu na záchod ,kde ze mě vyjde ven všechno jídlo ,které jsem za den snědla.

,,V pohodě?" vejde do koupelny Kuba.

Víš Kubo ,vlastně ani ne.

,,Jen jsem se potřebovala vyzvracet" odpovím.

,,Pojď já tě převlíknu" vezme mě do náruče a odnese do pokoje.

Já jsem byla až moc vyčerpaná na to převléknout se sama a aspoň už uvidí ,že mám podvahu a už nebude tak těžký mu to říct.

,,To přece nemůže být zdravý ne? Na tvou výšku být takhle hubená" zasměje se lehce.

,,To máš pravdu. Možná proto mě máma pořád tahá po nemocnicích" odpovím mu.

Lehce se zasekne ,což dává smysl. Já bych sama nevěděla jak mám reagovat na tuhle zprávu ,kterou by mi oznámila má kamarádka.

,,Nevím jak jinak ti to říct ,než takhle" dodám.

,,Neumřeš viď?" sedne si vedle mě na postel.

Toho se sama bojím nejvíc Kubo.

,,Já si myslím ,že jo. Sami doktoři ani pořádně neví co to je".

,,Elo to ne,já tě mám rád. Strašně jsem si tě oblíbil ,nemůžeš zemřít jen tak ze dne na den. Si moje nejlepší kamarádka" řekne a z očí mu začnou téct slzy.

Ty si tak skvělý člověk Jakube ,jak někdo jako ty může být nejlepší kamarád s Dominikem?

💔💔💔💔

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 11, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Mix emocí/Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat