šestá

215 8 0
                                    

Zrovna si balím nějaké oblečení a hygienu ,Jakub mě totiž přemluvil ,abych s nim a klukama jela na víkend na nějaké koncerty.

Dneska budu přespávat u Kuby a zítra už pojedeme na první koncert ,do Zlína.

@eladubova:tak já vyrážím jo?
@yzomandias:Ano ,očekávám tě.

Po cestě přemýšlím hlavně nad Dominikem ,posledních pár dní ho nemůžu dostat z hlavy.

Když se blížím k domu kde bydlí Kuba ,vyťukám do mobilu zprávu ,že už tam skoro budu.

Dole mě pustila nějaká stará paní ,takže jen vyběhnu schody nahoru a zaťukám.

,,M?" otevře mi dveře Dominik ,který tam stojí jen v trenkách.

Trošku si přibral Dominiku od našeho rozhodu ,přestal si snad brát drogy?

,,No tak mě pusť dovnitř ne?" řeknu mu.

,,Ale Kuba tady není".

To si ze mě ten Jakub snad dělá prdel.

,,Musel rychle do studia ,ale tak když jinak nedáš ,tak na něj můžeš počkat tady" pustí mě dovnitř.

Vejdu dovnitř ,zuju se a a dojdu do obýváku ,tam na mě čeká nemilé překvapení.
Na gauči tam seděla červenovlassá slečna ,jiná než s jakou byl Dominik v klubu.

,,Jee ,tak to jsem vás asi trošku vyrušila" řeknu směrem k Dominikovi.

Najednou mě začalo píchat u srdce ,byl zvláštní pocit ho vidět s jinou.

,,No trošku ,ale my to dokončíme v pokoji ,viď?" řekne Dominik směrem k slečně.

Společně se pak vydají do Dominikovi ložnice no a tam odtud se pak už vydávají zvuky ,které značí sex.

****

Trvalo asi dvě hodiny ,než se Jakub vrátil ,ale omluvil se a bylo zase všechno v pohodě.

❤️❤️❤️❤️

Mix emocí/Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat