sedmá

210 6 0
                                    

Jsou dvě odpoledne a já s klukama za pár minut vyjíždíme do Zlína.

Teď s Kubou čekáme před jejich barákem na Dominika ,kterej se opět zdržuje.

,,Skoč pro něho prosím" řekne Kuba směrem ke mě a hodí mi jeho klíče.

Já se teda rozejdu směrem ke vchodu a následně vyjedu výtahem nahoru.

,,Dominiku?! Máš si pohnout!" vykřiknu z chodby.

,,Už jdu kurva!" slyším jak křičí nazpátek.

Já tedy rovnou čekám na něho ,abych náhodou nemusela jít nahoru znova.

****

,,Koukni na mě už to dávno nejsem já ,už nejsem ten kterýho si poznala" pozpěvuje si Dominik svojí písničku ,která hraje z rádia a u toho se na mě párkrát otočí.

Už sedíme všichni ve velké černé dodávce a jedeme směr Zlín.

,,No tak si pojďme povídat aspoň o něčem ne?" řekne z ničeho nic Radek.

,,No tak jo" řeknu a položím svůj mobil ,do kterýho sem byla celou dobu zažraná.

Nevěděla jsem o čem si s ostatními kluky mám povídat ,trošku jsem se před nimi styděla.

,,Tak mě třeba zajímá jakej byl tvuj nejhorší vztah Elino" řekne Dominik ze předu.

Ten s tebou Dominiku.

,,Můj nejhorší vztah byl založenej jen na omamných látkách a násilí. Ten kluk byl už ze začátku takovej ,ale já slepá kráva sem se do něho musela zamilovat. Věčně sfetovanej a opilej se coural po venku s kurvama a pak mě mlátil za to ,že jsem chodila ven s mými kamoškami" vydechnu ze sebe.

Přesně takovej si byl Dominiku ,takovejhle zmrd.

,,To byl nějákej čůrák ne?" zeptá se Radek.

To byl Radku a jak velkej ,kdyby si jen věděl ,že je to jeden z tvých nejlepších kamarádů.

Chtěla bych vás upozornit ,že tenhle příběh je smyšlenej a neříkám ,že se takhle Dominik opravdu chová nebo někdy choval!!!!
Je to jen z mé hlavy ,doufám že se líbí.

Mix emocí/Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat