Άντε ρε Άρη ξύπνα, η μαμά και ο μπαμπάς έχουν πάει στο ιατρείο εδώ και είκοσι λεπτά! Άντε θα αργήσουμε!
Είπα στον αδερφό μ αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Αμάν αυτό το πράγμα κάθε πρωί!
Μη με αναγκάσεις να σε βασανήσω!!!
Μετά από αυτό ένα μικρό γελάκι ακούστηκε μέσα από τα σκεπάσματα.
Έτσι είσαι; Εντάξη Αρούλη μου!Αυτό συνεχίζεται κάθε μερα! Όπως και τώρα ανεβαίνω πάνω του και αρχίζω να τον γαργαλάω. Είναι περίεργο Γιατί εγώ δε γαργαλιέμαι καθόλου ενώ ο αδερφός μου έχει θέμα με το γαργαλητό από μικρός.
Ελα οκκ Δανάη σταμάτα! Σηκώνομαι!
Σηκώθηκα και πήγα προς την πολυθρόνα του δωματίου του. Κάθισα και περίμενα να δω πότε θα σηκωθει. Τον άκουγα να γελάει σιγά σιγά και ασυνεσθητα άρχισα να γελάω κι εγώ. Σηκώθηκε με πήρε αγκαλιά και άρχισε να περπατάει προς το σαλόνι.
Τιμωρία που δε με άφησες να κοιμηθώ!
Με άφησε στον καναπέ κάθησε δίπλα μ και αρχίσαμε να γελάμε και οι δύο με αποτέλεσμα να ξυπνησουμε την Άννα τη μικρότερη αδερφή μας. Ήρθε στο σαλόνι αγκαλιά με το αρκουδάκι της και βαριαιστημένα περπάτησε και μας είπε καλημέρα. Τα ξανθά μαλλάκια της ηταν ανακατεμένα και είχε πολύ πλάκα. Και εγώ και ο Άρης προσπαθούσαμε να μη γελάσουμε πράμα αδύνατον.
Αννα πάμε α ντυθουμε; τη Ρώτησα
Γάλα πρωτα!! είπε αυτή θυμωμένη που δεν είχε πιει ακόμα
Δανάη πήγαινε ντυσου να μην αργησουμε κι θα φτιάξω εγώ το γάλα.
Οκκ
Πηγά πάνω και αφού βεβαιώθηκ οτι έχω διαβάσει, άνοιξα την ντουλάπα μου και άρχισα να ψάχνω για ρούχα. Τελικά κατέληξα σε ένα γαλαζοπράσινο παντελόνι, μια απλή λευκή μπλούζα κι τα λευκά μ σταράκια. Αφού βάφτηκα απαλά φόρεσα το χρυσό κολιέ μ, πήρα την τσάντα κι το κινητό μ και πήγα στο σαλόνι. Εκεί με περίμεναν ντυμένοι ο Άρης και η Άννα.
Πάμε; ρώτησε ο Άρης καθώς με επεξεργαζόταν
Φύγαμε! είπα γρήγορα, πηρα την Άννα από το χερι και αφού βγήκα εξω περίμενα τον Άρη να φέρει το αυτοκίνητο.
Στο δρόμο γελούσαμε συνεχώς είτε με τα αστεία του Άρη είτε με την Άννα που ρωτούσε κάθε 10 δευτερόλεπτα πότε φτάνουμε. Αφού αφήσαμε την μικρή ο Αρης σοβαρεψε
Λοιπόν πως πάει με τον Μάνο; με ρώτησε
Ποιόν;
Hey guys! Η προηγούμενη ιστορία δεν πηγαιναι πλ καλά για αυτό και όπως καταλάβατε την διέγραψα! Αυτή η story θα είναι πλ καλύτερη αλήθεια!!! Ελπίζω να σας άρεσε το πρωτο μου part. Θα προσπαθήσω να ανεβάσω μέχρι αύριο αλλιώς τη Δευτέρα!! Σόρρυ που ανέβασα λίγο μα αυτό είναι μια απλή εισαγωγή! Σας ενημερωνω επειδή δεν το αναφέρει το κείμενο οτι ο Αρης και η Δανάη ειναι 17χρονα αδερφια ΒΒ!