Part5

72 5 0
                                    

Λυπάμαι...

Τ-τι; Δηλαδη π-πεθανε;

Εχει χασει πολυ αιμα και δεν μπορουμε να το καλυψουμε ευκολα. Χρειαζεται ενα θαύμα...

Εννοιωσα να χάνω τη γη κάτω απο τα ποδιά μου! Πως θα ζήσω χωρις αυτήν; Την αγαπώ! Καλύτερη να ημουν εγώ στη θέση της! Μα...μισο λεπτο!

Τι ομάδα αιματος ψαχνετε;

ΑΒ+, γιατί; Μήπως μπορείτε να βοηθησετε;

Με το που το άκουσα γουρλωσα τα ματια μου! Την ιδία έχω κι εγώ αρα υπάρχει ελπίδα...

Ναι και είμαι διατεθημενος να το κανω ακόμα και αν χρειαστεί να πεθάνω απο αυτό!

Αν είστε τοσο σιγουρος, παρακαλώ ακολούθησε με εκτός κι αν θέλετε να αποχαιρετήσετε κάποιους πρωτα.

Γυρισα προς το μέρος του Γιώργου που παρακολουθούσε τη συζητηση με το στόμα ανοιχτό

Εδώ πρεπει να πούμε αντιο... του είπα

Ρε φίλε ξανασκεψου το!

Δεν έχω να ξανασκεφτω τπτ! Την αγαπώ! Ειναι καλυτερα να ζει αύτη παρα εγώ! Να την προσέχεις...αντίο!

Αντίο ρε φίλε! Και μην ανησυχεις, θα την προσέχω!

*Μετα απο μερικές εβδομαδες*

Μάμα τι εγίνε; Γτ φοράς μάυρα; Τι κάνω εγώ εδώ;

Αγαπη μου ξυπνησες; Να...επαθες ενα ατύχημα στο δρόμο και ο αδερφος σου...

Ο Άρης; Τι έκανε;

Έδωσε πολύ αιμα για να σωθείς και...δεν άντεξε!

Δηλαδή; Πεθανε;

Λυπάμαι πολύ αγάπη μου! Το έκανε απλα για να σε σωσει!

Άρχισα να κλαίω με λυγμούς! Δεν ξέρω γτ! Είναι σαν...σαν...σαν να τον αγαπάω και όχι μονο αδερφικα άλλα και...παραπάνω! Άλλα αυτό αποκλείεται, έτσι;

Επ! Νεο part! Μη με βρισετε και να συνεχίζετε το διάβασμα! Δεν τελείωνει τίποτα απο εδώ!!! Hope you like it!!! Στη φωτο είναι ενα quote για το θάνατο! Το επόμενο λογικά αύριο, αλλιως το Σαββάτο! BB my lovely readers!!!

Το ψέμαWhere stories live. Discover now