Οχ τι θα της πω τρ;
"Αρη θέλω βοηθεια ειπιγόντως! Πίσω απο το σχολείο σε 5'!"
Έστειλα στον αδερφο μου. Είναι ο μονο που με καταλαβαίνει τόσο και πράγματι με αγαπάει πολύ! Είμαι σίγουρη πως θα νομίζετε οτι παντα ειμασταν έτσι. Λάθος! Μέχρι να γίνουμε 12 ειχαμε τις απλές, τυπικές σχέσεις που έχουν δυο αδερφια. Κάποια μέρα απλως ολά άλλαξαν! Ο Αρης ήρθε και μου πρότεινε να μιλήσουμε. Ηταν σαν να ξανασυστινομαστε. Μάλιστα, την επόμενη μερ στο σχολειο, οπου τα παιδία μας είχαν σαν τα "παράξενα αδερφια", μόλις μας είδαν να μπαίνουμε μάζι γελώντας όλοι, κόμα και οι δασκαλοι εμειναν με το στόμα ανοιχτό. Απο τοτε είμαστε αχώριστοι!
Αφού εφτασα πίσω απο το σχολειό τον ειδα να κάθεται και να με περιμενει μιλοντας. Οπα, ο αδερφος μου παραμιλαει;
Γιατί θεέ μού το έκανες αυτό; Γιατί με έκανες να την ερωτευτω; Να ερωτευτω κάποια που νομίζει πως είμαι αδερφος της;
Δεν γίνεται, παρακουσα! Πως γίνεται να μην είναι αδερφος μου αφού... Μισο λεπτο, δεν έχω δει ποτε παιδικές μας φωτογραφιες! Αν αυτό είναι αλήθεια, τοτε ο Αρης με έχει ερωτευτεί;;
Όταν τα άκουσα ολά αυτά έφυγα τρέχοντας! Μπορεί ο Αρης να με άκουσε, δε με νοιάζει! Αύτη τη στιγμη θέλω μονο να φύγω...να φύγω απο το σπίτι, το σχολείο, την πολή... Να μείνω μακρί απο τον αδερφ-...Αρη! Είχα 5 υπέροχα χρονία με αυτον, την αδερφή μας και όλη την οικογένεια μου απο τοτε που γίναμε όλοι φιλικοί μετάξυ μας και αυτός μόλις τα χάλασε ολά! Βρίσκομαι στο προαύλιο του σχολείου, τρέχω και κλαίω. Κανονικά θα έπρεπε να είμαι στο μαθημα μα δε με νοιάζει! Το μονο που με νοιάζει τρ είναι να πάω στο σπίτι, να μαζεψω τα πραγματα μου και να πάω αλλου να μείνω! Και όχι, δε με πιραξε που ο Αρης δεν είναι αδερφος μου γτ εγώ παντα θα τον αγαπάω. Αυτο που με πιραξε ηταν πως κανεις δε μου είχε πει ποτε την αλήθεια και πως ο Αρης, ο ανθρωπος που θεωρούσαν αδερφό μου με ερωτεύτηκε!
"Σε παρακαλώ Κατερινα, πάρε και την δικιά μου τσάντα"
Καθώς βγαινω απο το σχολειό αρχίζω να τρέχω προς το σπίτι με δάκρυα στα ματια! Προσπαθώ να καταλάβω τι εγίνε μα δεν μπορω. Αγγιζω το χερι μου και συνηδητοποιω οτι έχω χασει το αγαπημένο μου δαχτυλιδι, μα αύτη τη στιγμη δε με νοιάζει. Με νοιάζει μονο ο Αρης. Αφού το σπίτι μ είναι μακρια, αναγκάζομαι να περάσω απο κεντρικό δρόμο. Χωρις να προσεξω τυπο αυτοκίνητο που ερχόταν πηγα να περάσω απέναντι μα το αυτοκίνητο ήρθε πανω μου.
Αρης
Μετα το μυνημα της, πηγά πίσω απο το σχολειό για να την περιμένω. Μου φάνηκε ανήσυχη και την αγαπώ τοσο που δε θέλω να πάθει τιποτα. Ασυνεσθητα, άρχισα να ρωτώ το θεο γιατί με έκανε να ερωτευτω κάποια που νομίζει πως ειμαι ο αδερφος της. Άκουσα βηματα απο πισω μου, γυρισα αλλά δεν προλαβα να δω ποιος ηταν. Καθως περπατουσα προς το μέρος απο οπου άκουσα τα βήματα, είδα στο έδαφος κάτι γυαλιστερό. Εσκυψα να δω τι ηταν και είδα το δαχτυλιδι της Δαναης! Όχι ρε γαμωτο! Τα άκουσε ολά! Τώρα θα με μισήσει που της εκρυψα την αλήθεια! Αποκλείεται να έχει παει για μαθημα και αφού δεν έχει αυτοκίνητο θα πήγε Απιτί με τα ποδιά. Άρχισα να τρέχω, πίστευα οτι είχα μια ελπίδα! Λιγα τετράγωνα μετα το σχολείο, είδα μαζεμενους τους ανθρώπους κοντά στον δρόμο με τους αστυνομικούς να τους διώχνουν. Μεσά στο πληθος διεκρινα τον Γιώργο να παρακολουθεί χαμενος το δυστύχημα. Καθώς με ειδε τρόμαξε.
Αρη, νομιζω πως πρεπει να φύγεις
Τι έγινε ρε;
Ε να, μωρέ τίποτα. Απλα κάποιος έπαθε αυτοκινητιστικό...
Ποιος; Τον ξέρω;
Όχι καλε...
Α οκ, έχεις δει την Δανάη;
Όχι, εγώ να χω δει τη- δεν πρόλαβε να τελειώσει αυτό που έλεγε αφού τον διέκοψε ένας απο τους γιατρους
Δανάη Οικονόμου; Αυτήν ψαχνετε;
Ναι, την είδατε;
Λυπαμε... είπε και μου έδειξε προς το πτώμα.
Hey! Ελπιζω να σας άρεσε! Είναι μεγαλο και συγκηνιτικο part! Για να δούμε...τι λέτε; Η Δανάη θα ζησει; Comments please!!! Στην εικονα ειναι το δαχτυλιδι!Το επόμενο θα ανεβει Τετάρτη!! BB readers!