Α και ξέρω πως σ άρεσε ο φιλι!
Τι; Είναι δυνατόν να μ αρέσει; Αφού με φίλησε και πήγα να ξερασω. Είναι ένας μεγαλος μαλακας που προσπαθει να μ σπάσει τα νεύρα! Ουφ ηρεμισε Δανάη! Δε θα σε ταράξει αυτός ο ηλίθιος! Αμάν, με ολά αυτά ξέχασα τελείως το μαθημα!
Δανάη; Που ήσουν τόση ωρα;
Συγγνώμη που αργησα κυρία μα...ήμουν τουαλετα.
Ενταξι κορίτσι μ άλλα να μην επαναληφθει!
Μάλιστα κύρια
Αφού κοιταξα όμως στην τάξη, δεν βρήκα ελευθερη θέση παρα μονο μια διπλά στον.... Μανο.
Παιδι μ, τι περιμένεις τόση ωρα;
Ε...να κύρια δεν έχω που να καθισω είπα ελπίζοντας να μην πάρω την απάντηση που νομιζω.
Έχει μια κενή θέση δίπλα απο τον Μανο, πήγαινε εκει. γαμωτο το'πε!
Μάλιστα είπα κατσουφιασμενα και Πηγά προς "τη θέση μου".
(-)
Το μαθημα κυλουσε ήρεμα στην αρχη πραγμα που δεν περίμενα. Ο Μανος όλη την ωρα ζωγράφιζε αντί να ασχολείται με εμενα και αυτο δε με πηραξε καθόλου. Περιπου στη μέση της ώρας, ο Μανος μου έκανε νόημα να δω τη ζωγραφιά του. Είχε φτιαξει εμένα και αυτον να φιλιομαστε και απο κάτω είχε γράψει με μεγαλα γραμματα "ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ" πράγμα που με εξοργησε άλλα προσπάθησα να προσπερασω. Λογικά αυτό το πρόσεξε ο Αρης και μ έστειλε μύνημα.
"Τι σ έκανε ο μαλακας;"
Ήξερα πως αν του πω την αλήθεια θα θυμωσει υπερβολικα μα δεν μπορουσα να του κρυφτω, είναι ο αδερφος μ. Έτσι, οτν ο καθηγητης γύρισε στον πίνακα, φωτογραφία την ζωγραφιά και την έστειλα στον Αρη. Μετα απο λίγο μ απάντησε:
"Τι πράγμα; Θα τον σκοτώσω το μαλακά!"
Αμέσως μόλις το είδα επαθα σοκ. Στην πραγματικότητα, θα ήθελα Πόλυ να τον σκοτώσει ο Αρης μα δεν θέλω να του ακυρώσουν την τριημερη της επωμενης εβδομάδας!