OMG!! ΘΑ ΠΑΩ ΙΤΑΛΙΑ!!
Πήγαινε ετοιμασου τώρα! Είναι...6! Σε λίγο πρεπει να πάμε για ψώνια! χρειάζεται ρούχα για το βράδυ!
Έμεινα με τα ιδια ρουχα. πήρα μονο μια τσάντα οπου έβαλα κινητό, λευτα και χαρτομαντηλα.
Έτοιμη! Πάμε;
Πάμε καρδία μου!
Πήγαμε στο εμπορικό κεντρο της πολης. Ψαξαμε πόλλα μαγαζιά και τελικά βρήκαμε αυτό που εψαχνα! Ενα μαυρο υπέροχο φόρεμα μιάμιση παλάμη πανω απο το γόνατο, με αντιπωσιακο σχεδιο στο λαιμό. Το λατρεία και μου πήγαινε.
Ακόμα δε συνηδητοποιώ οτι αύριο θα πάω στην Ιταλια! Βεβαία χωρίς τις φίλες μου αφού μιλήσαμε και δεν τις αφήνουν! Δεν πηραζει! Θα πάω μονη μου!
----
Δανάη! Η μάμα λέει να ετοιμαστεις γιατί σε μίση ώρα είναι το πάρτυ σου!
Οκ!
Η ώρα ειναι 8:45. Με τους γονεις μου τα έχω συμφωνήσει! Σε ενα τεταρτο αυτοι θα φύγουν και σε μιση ωρα είναι το πάρτυ.
Βιαστηκά, έκανα ενα γρήγορο ντους και επειτα εκανα στα μαλλια μου απαλές μπούκλες. Βαφτηκα με λίγο μολύβι, μαύρη σκιά και κοκκινο κραγιόν. Φορεσα το καινουριο μου φόρεμα μου και μαύρες γοβες. Αφού εκανα ανώ κάτω τη ντουλάπα μου, βρήκα ένα μαυρο τσαντακι που ταίριαζε υπέροχα με όλο το υπολοιπο στυλ και έβαλα μεσά το κινητό μου, λευτα και χαρτομαντηλα.
Κατέβηκαν κάτω και οι γονεις μου με την αδερφή μου είχαν φυγει. Κοίταξα την ώρα: 9:16. {Απο στιγμη σε στιγμη σε στιγμη οι καλεσμένοι θα- } Δεν προλαβα να ολοκληρωσω τη σκέψη μου και χτύπησε το κουδούνι.
Γειαα! μπροστά μου εμφανίστηκε η Θάλεια και πιο πίσω η Κατερίνα με ενα πληθος παιδιών να ακολουθεί.
Ελάτε είπα ανοιξα την πόρτα και όλα τα παιδιά μπήκαν μέσα.
Σε λίγο αρχισε η μουσική και όλοι πήγαιναν πανω κάτω χορεύοντας, πινοντας ... Πηγα προς την κουζίνα για να βάλω μια βότκα και ενιωσα ενα χερι γύρω απο τη μέση μου. Αμέσως κατάλαβα ποιος ειναι...
Μανο! Πάρτα κουλά σου μη στα κόψω απο τη ριζά!