san
kantine girdin ama 12 dakikadır yanıma ulaşamadın. şu xx kromozomlu trafiğin daha uzun sürecekse sınıfa geri çıkıyorum.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
wooyoung
kıskanç hallerini özlemişim
geliyorum⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
"kıskanmadım." kendi kendime mırıldanırken yaslandığım sandalyeden sırtımı çektim ve kollarımı masaya yerleştirdim. oraya bakmak istemediğimden telefonla oyalanmaya başladım. arada gözlerim kayıyor, fark edince hemen farklı yöne dönüyordum.çok geçmeden tanıdık kokuyu nefesimle birlikte soludum. onun gerçek teninin kokusu, benim içime işlemişti. bu yüzden acıtıyordu. kokusu hapis olmuştu tenime.
"parfüm sıkmamışsın."wooyoung sesimi duyunca belli belirsiz şekilde gülümsedi.
"en son onunla bir spor salonu yaktım. yenisini almam gerekecek."sandalyeyi geriye çekip kendine yer açtı. söylediği şey yüzünden oluşan gülümsememi gizlemek için başımı eğdim. fakat duraksadığını fark etmemle tekrar kaldırdım. her ortaya çıktığında öptüğü gamzelerime bakarken duyduğu özlem, yüzünün aldığı hâlden belli oluyordu. ikimizin de iliklerine işlenen bir acı olmuştu.
gülümsememi silip dilimi yanağımın iç kısmında gezdirdim. wooyoung her zaman heyecanla bir şeyler anlatır, bense tebessümle onu izlerdim. şimdiki sessizliğin "artık iki yabancısınız" diye bizimle dalga geçtiğini duyar gibiydim.
"kimse şikayetçi olmadığı ve bu sanki bir kazaymış gibi gösterildiği için polislerle işim kalmadı. müdürden suçsuz olduğumu kanıtlayıp gerçek suçluyu bulmam için 10 gün istedim. ama yakında okuldan atılacağım ve başka hiçbir okul kabul etmeyecek."
yavaşça yerine sinerken bu ses kalabalığının içinde onun sertçe yutkunmasını işittim.
"gerçek suçluyu bulacağım.""senden yardım istemiyorum."
"senin için yapmıyorum. kendim için yapıyorum. okuldan atılırsan seni tamamen kaybederim. ve seni kaybedersem aklımı da kaybederim choi san."
bu konuşma yüzünden mideme kramp girdiğini hissediyordum. oradaki kelebeklerin kanatları çoktan kırılmıştı. güzel sözlere karşı ölüydüler. karşımda ezbere bildiğim yüze bakamıyordum.
"beni çoktan kaybettin."
benim aksime, onun bakışlarını sürekli üstümde hissediyordum. göremediği günlerin acısını çıkarmak ister gibiydi. konuyu kapatmak için hemen başka bir konu açtı.
"afişteki yazıda karaktaristik özellikler vardı. örneğin a yazarken içini boyamıştı. tıpkı mingi gibi""o benim yakın arkadaşım."
"bu da cüzdanın nasıl cebinden alındığını açıklıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CONLETH 🔥 woosan
Fanfictionwooyoung: spor salonunda yangın çıkmış. biz suçlanıyoruz san: böyle saçma bahanelerini dinleyecek zamanım yok. beni rahat bırak.