➥ XXIV «M»

6.1K 474 149
                                    

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

fic 10 günde 5,2k okunma, 1,1k oy aldı ve woosan etiketinde 5. sıraya kadar yükseldi

bizde teşekkür kuru kuru olmaz diyip 1.200 kelimelik smut yazdım :D

(ama psikolojinizin bozulmaması adına siz okumadan gecin bence)

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀


×××××××××××××××××


⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

san, sıkıca kavradığı bedenin üstüne doğru yürürken dengesini kaybetmemeye çalışıyordu. wooyoung'u en ince ayrıntısıyla görmek istediği için odaya girer girmez ışığı yakmıştı. bu narin parmaklar her zaman sevgiyle okşuyordu saçlarını, fakat bu kez ıslak saç diplerini sertçe çekiştiriyordu. vermek istediği mesaj çok farklıydı.

yatağa yaklaştıklarında ellerini sıktığı kalçalardan çekip göğsüne yerleştirdi. ittirip yatağa uzanmasını sağladıktan sonra bu görüntüye bir süre baktı. her geçen saniyede dudak kenarları biraz daha yukarı kıvrıldı.

wooyoung'un bacakları sadece bu sırıtışı görmekle bile titremişti.  tişörtüne uzanıp kavradıktan sonra kendisine çekti. böylece üstüne düşürüp aralarındaki açığı kapatmıştı. elleri tekrar yumuşak saçların arasına karışırken özlediği dudakların arasına dudaklarını yerleştirdi. emip çekiştiriyor, tam ayrılacağı sırada tekrar sıkıca sarıyordu dudaklarını. nefessiz kalsa bile bırakmak istemiyordu. ikisi de birbirlerini içerken dudakları ıslaklıktan kayıp durmaya başlamıştı. bu yüzden san dişleriyle wooyoung'un rahat durmayan alt dudağını kavradı.

wooyoung gözlerini sımsıkı kapatırken kalçasını kaldırdı ve erkekliğini üstündeki bedenin erkekliğine sürttü. karşılığını ise daha sert bir sürtünmeyle aldığında kalçasını yatağa geri bastırmak zorunda kalmıştı. san'ın üstünde kurduğu hakimiyeti çok seviyordu.

san da wooyoung'un kendisini tamamen ona bırakmasını seviyordu. dudakları bir oyun içerisinde iken erkekliğini ritmik hareketle onunkine bastırıp sürtmeye devam etmiş, bir oyunu da orda sürdürmüştü.

soğuk elini wooyoung'un ıslanmış tişörtünün içine sokup sıcak tenine dokundu. ikisi de bu zıtlık karşısında irkildi. fakat sıcaklıklarının birbirine karışması çok sürmemişti. tişörtünün eteklerinden tutup üstünden ayırdığında bakışlarıyla her zerresini süzdü.

"kusursuzsun."

başka bir zaman olsa aldığı iltifat karşısında utanırdı. fakat sevdiği adamın altındayken utanma duyusunu kaybediyordu.

"o hâlde tadını çıkar."

aynı anda birbirlerine baktıklarında san'ın o sarhoş eden sırıtışı tekrar yüzüne yerleşmişti. boynuna yönelip diliyle ıslak yollar çizdi. ardından bu ıslaklığa üfleyip wooyoung'un boynunda soğuk bir dalga yarattı. üşütmekten çok yakmıştı.

çikolata kokan beyaz teni dudaklarının arasında sıkıştırıp bağımlı olduğu tadı aldı. adı üstünde, bağımlıydı. bu yüzden bırakmak çok zordu. kırmızı izler bıraktığını, dudakları arasına sıkıştırdığı tenin gittikçe sıcaklamasından anlıyordu.

CONLETH 🔥 woosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin