PES ET -2

133 14 4
                                    

"Ay sen o gün ki Savaş'tın demi" ben bu çocuğun yanında neden mantıklı konuşamıyordum.

"Birine benzettin galiba"hatırlamıyor bide nasıl hatırlamaz ya

"Hatırlamadın mı beni hani geçen gün yağmur yağıyordu bende senin arabanın önüne atladım sende bana kızdın sonra eve götürürken kediye çarptık."

"Öf kızım işine gücüne git her önüme geleni hatırlayacakmıyım?"
"Her önüne gelene çarpıyorsun galiba sende."
Bana bakmadan yürümeye başladı "salak" diye mırıldandığını duydum ama hiçte uğraşıcak havam da değildim.Abimin yanına gittim.

"Neredeydin Derin."dedi.Arkada kadınlar matinesi vardıda iki göbek atmaya gittim.Allahım yarabbim ya

"Tuvalete gittim ya abi."

"Yarım saat geçti."sürede tutmuş

"Bir arkadaşımı gördüm iki dakika konuştuk abi."Ne arkadaş ama

"İyi bakalım."dedi. Bir iki saat sonra eve döndük.Üstümü değiştirip penguenli pijamalarımı giydim ve yatağa girdim gözlerimi kapatıp uykuya daldım.

Sabah erken kalkıp abimle birlikte okula gittik okulu özlemememin ilk nedeni erken kalkmak.

Okulların açılmasına son iki gün kalmıştı.Abim müdürle destansı konuşmasını yaparken bende kapıda bekliyordum.

Okullar bu kadar sıkıcı olmak zorundamıydı.Okulun sıkıcılığını alt seviyeye indiren bazı hocalar vardır şu şamata hocalar.Bizim okulda dersleri en eğlenceli geçen hoca ise fıs fıs Ayten'di.Branşı ingilizceydi öğretmenliği tartışılacak bir hoca olduğu kesindi ingilizce yerine her şeyi anlatırdı hatta bir keresinde almanca anlatmıştı.Okulun en sıkıcı dersi ise matematik dersiydi zaten sevilmeyen bir ders kıl bir hocada olursa hiç çekilecek dert olmuyordu.Hababam sınıfı filmine özentiliği yüzünden sınav zamanları sıraların üsüme çıkıp "dersim de kopya çektirmem " diye havalara girerdi ama adam lakabının hakkını veriyordu piskopat necati.

Gözlerimi merdivenlerin olduğu yere çevirdim.Aslında düşününce bu okulda iyi anılarımın olduğu kadar kötü anılarımda olmuştu.Merdivenlerden çıkan bir çocuk gördüm. Taş ve tatlı olduğu kesindi.Ama ben bu yakışıklıyı daha önce okulda hiç görmemiştim Esma bana okulları yandığı için bizim okula gelen bir çok öğrenci olduğunu söylemişti sanırım bu da onlardandı.

Beni fark etmemişti tabi kafasını telefona gömerse fark etmemesi doğaldı.Sınıfları geçtikten sonra müdür yardımcısının odasına girmişti.

Esma ile benim sınıfım 11/B 'ydi çok şamatalı ve eğlenceli bir sınıftık yani okulun en popüler sınıfı.

Abim ve müdür odadan çıkıp yanıma geldiler şu okul müdürlerinin hepsi neden klonlanmış gibi kel veya gözlüklüydüler.

"Derin 1.Dönem gelmediğin için çok konu kaçırdın ve bu yüzden sınıf ortalamasını düşürmemen için bizde sınıfını değiştirmek zorunda kaldık."dedi.Sınıfımı değiştirmek mi? Ciddimi bu adam."Artık 11/E sınıfındasın.Oraya yangından yeni gelen öğrencileri topladık.Ama sınıfı değişen çok arkadaşın oldu belki bir iki arkadaşın ile aynı sınıfa düşmüşsündür hem yeni arkadaşların olur fena mı?"sonunda sırıtmıştı.

Ben burda sinirden kızarmamak için kendimi sıkarken karşımda sırıtıyordu ben eski sınıfımı değiştirmek istemiyordum. Mimiklerime hakim olup bende sırıtmaya çalıştım artık nasıl bir sırıtma olduysa ama bu sene başımı belaya sokmamam gerekiyordu.Zaten devamsızlığım diz boyu, öğretmenler kurulu toplandığında beni hareketlerimden dolayı sınıfta bırakırlarsa okumamın pekte önemi kalmazdı artık.Abimle sinir bozucu müdürcüğüme selam verdikten sonra aşağı indik.

PES ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin