2. jiné já

21 2 0
                                    


Dobře musím si to srovnat v hlavě... Právě bylo zemětřesení ale lidi nešílí tudíž buď jsem se přesunula v čase což je bizár... A nebo smrt prostě probíhá jinak než jsem myslela- což je ještě větší blbost... Sakra těžkne mi dech musím se zklidnit nebo se tady zhroutím. Suše jsem polkla.

Nevím jak vyprchala takovou rychlostí touha skočit ale asi ji převýšila moje zvědavost.

Rozhodla jsem se dostat bez povšimnutí dolů z budovy což nebude nejlehčí vzhledem k tomu že mám ruce od krve. Ani tomu nijak nenapomáhají celkem četná zranění na mém obličeji a vlastně celém těle. Na schodišti je skupinka děcek to taky moji situaci neulehčuje.

Nemusela jsem čekat dlouho. Děcka asi v budově nic moc nedrželo a brzo budovu opustili. Mezitím jsem ze sebe vysvlékla potrhané sako a použila jej jak hadr a setřela ze sebe krev. Poté jsem se vydala po početných schodech a dále po ulici plné lidí do svého příbytku.

--

Chystala jsem si klíče ale- "Foggy dobrý už jdu já- ne.. to...F.. Foggy jdu tam. Ne nechoď dojdu tam" co to? Ne jak? Někdo je v mým bytě asi je jeho- ne. Telefonuje s Foggym To nemůže být- moje myšlenkové pochody byly naštěstí přerušeny chůzí téhož záhadného člověka po schodišti k hlavnímu vchodu. Zašla jsem za roh a snažila se chovat jako normální člověk- jo normální zarazila jsem se slyšela jsem odrazy slepecké hole od země. Byl to muž ale to jsem poznala už z hlasu. Pěkně voněl. Ne! Nad tímhle nemůžu přemýšlet ne teď je jedno jak voní vloupal se mi do bytu. Slyším klíče od bytu v jeho kapse možná se tam nevloupal. Muž zašel za roh ulice. Vzala jsem klíče a dostala se do svého bytu. Šla jsem do šatníku. Vzala jsem košili a narvala se do ní. Byla volnější ale to byla poslední věc co mě zajímala. Ale šatník byl pánský. Začalo mi pomalu docházet že asi já nejsem no mnou?. Šatník byl podobně uspořádán takže jsem věděla kde budou slepecké hole. Po jedné jsem rychle natáhla ruku a vzala ji. Vím že tady zůstat nemůžu. Snad najdu levnější bydlení prozatím.

Než zjistím o co tu jde...

-------------------------
-------------------------

Tak snad to alespoň někdo uvidí :D no zatím nemůžu ani já z mé malé slovní zásoby ale snad to bude časem lepší budu ráda za podporu <3

&quot;how much can you take?&quot; [cz daredevil ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat