To tak najpierw oznakowania i ich znaczenia bo czemu by nie UwU
T/i - Twoje imię
T/n - Twoje nazwisko
K/o - kolor oczu
U/k - ulubiony kolor
K/w - kolor włosów
U/k - ulubiony kwiat
Pov - perspektywa 2 osobowa
Jak coś będzie oznaczonego w taki sposób: Minou*. W sensie taki ze gwiazdką to na samym dole będzie tłumaczenie lub znaczenie tego co to oznacza. Z poprzedniej historii możecie wiedzieć co to znaczy "Minou"
To tyle z oznakowań i tłumaczeń a teraz przechodzimy do opisania wydarzeńPov:
Zbliżał się wieczór dziewczyna o k/w włosach, cała w siniakach i ranach na ciele, ubrana w białą koszule, biegła przez las uciekając swoim porywaczom, którzy porwali ją niespełna 2 miesiące temu.
Gdy wybiegła z lasu i wbiegła do miasta na pobobliskim budynku zaważyła ogłoszenie:(dop. autorki; przepraszam że takei brzydkie ale ciężko mi się robi takie rzeczy na telefonie, lepiej wychodzą na tablecie)
Ty jak dobrze słyszałaś byłaś przetrzymywana gdzieś prze 2 miesiące czyli obie nie jesteś uważana za zmarłą,czyli po nie kąd ułatwia tobie to sprawę.
Pobiegłaś dalej przez ulicę Londynu, nagle zatrzymałaś się, usiadłaś na ziemi ze zmęczenia nagle zasnęłaś. Po jakimś czasie usłyszałaś czyjś głos:
- Panienko, czy wszystko dobrze? - zapytał chłopak o nietypowym kolorze włosów w tym samym czasie podając tobie rękę:(dop. autorki; mniej więcej tak to wyglądało)
Chłopiec pomógł tobie wstać i zapytał się jeszcze raz czy wszystko dobrze:
- T-tak o-oczywiście - wydukałaś
- Może niech panienka pojedzie razem ze mną i moim lokajem do mojej rezydencji, tam panienka się trochę uspokoi i wytłumaczy - powiedział. Ty tylko skinęłaś głową na znak że się zgadzasz.
Podeszliście do powozu, chłopak pomógł tobie wejść po czym wszedł po tobie, lokaj zamknął drzwi, usiadł na miejscu woznicy i dojechaliście.
Gdy siedziałaś w powozie nie wiedziałaś kiedy zasnęłaś.I oto wstęp do nowej historii "Pokochana przez hrabiego" mam nadzieję że się spodoba wam ta historia i że będziecie od samego początku jej aż do samego końca.
Miłej nocy trumienki⚰️🎃
CZYTASZ
Pokochana przez hrabiego
RandomPewnego dnie budzisz się w nieznanym tobie miejscu, nie wiesz jak się tu znalazłaś, jak się nazywasz i kim jesteś. Jednak to ciebie nie interesuje dopuki nie poznajesz głowy posiadłości w której się znajdujesz. Czy młody hrabia Ciel Phantomhive skra...