Eve gelmiştik , odama gidip eşyalarımı yerleştirdim.Sonra Sarp yanıma geldi ve "Bunu sana aldım."dedi.
-Bu ne ?
-Bir telefon , sen ortalıktan ansızın kaybolursan bunun ile ulaşacağım sana.
-Teşekkür ederim.
-Teşekküre gerek yok , dedi ve çıktı.
Üstüme rahat bir şeyler giydikten sonra , mutfağa gittim.Sarp'ta mutfaktaydı.
-İstediğin bir şey var mı ? , dedim.
-Mantı yapar mısın ?
-Evet yaparım ama biraz beklemen lazım.
-O zaman ben içerde televizyon izliyorum , seslenirsin , dedi ve oturma odasına gitti.
İçeriden Sarp'ın telefonunun sesi geliyordu.Ama Sarp açmıyordu , karşı tarafta pes etmiyordu.Galiba arayan Şeyma'ydı.Bu kız tam bir yosmaydı.Acaba ne söyleyecekti Sarp'a ? İçeri girdim ve "Sarp neden açmıyorsun ? " dedim.
-Gizem sen karışma.
-Ama... diye sözüme başlamıştım ki bitirmeme izin vermedi.
-Gizem ben zaten Şeyma'ya aşık değildim.Öylesine çıktık , zaten kendi geldi ve "Seni seviyorum"dedi.Okulda çıkmadığı erkek kalmadı.Sevmiyorum Şeyma'yı lütfen karışma,dedi.
Kırıcı değildi , bilakis onu anlamamı istoyordu.Zaten şuana kadar beni hiç kırmadı , iyi davranıyordu.Benim bir an önce bir yerde çalışıp , kendi paramı kazanmam gerekiyordu.Bir de ev kiralamam.Acaba Sarp'tan yardım istesem mi ?
Mantı olmuştu ve Sarp'a seslendim.Yemek esnasında "Sarp senden bir şey isteyebilir miyim ?" dedim.
-Tabiki de.
-Benim bir işe ihtiyacım var , yardımcı olabilir misin ?
-Niçin iş arıyorsun ? Burdan taşınmak için mi yoksa ?Aklından bile geçirme.
-Ama burda kalmayı geçici zamanlığına kabul ettim.
-Gizem çok inatcısın.Lütfen zorlama , burada kalacaksın , sen benim ev arkadaşımsın.
-Ama , diye devam edecektim ki böldü.
-Gizem çalışamazsın çünkü okuldaki dersler zaten zor , çalışmak için zamana ihtiyacın var.
-Sarp herşey için teşekkür ederim , gözlerim dolmuştu o an .
-Teşekküre gerek yok , ayrıca mantı çok güzel olmuş , ellerine sağlık.
-Afiyet olsun , beğenmene sevindim.
Bir şey söylemeden yüzüme bakıyor gülümsüyordu.Yemeği yedikten sonra ben bulaşıkları makineye yerleştirdim.Sonrada Sarp'la birlkte film izledimiştik.Birlikte izlediğimiz ilk filmdi bu.Filmin adı Grinin Elli Tonu'ydu.Bu filmi ben seçmistim.Kahküllü mavi gözlü bir kız vardı , arkadaşı hastalandığı için röportajı yapmaya gitti..Röportaj yapacağı adam çok yakışıklıydı.Filme dalmış izliyorken düşüncemi ağzımdan kaçırıvermiştim.Sarp "Hımm gizemli kız , aşık oldu bu adama."dedi.
-Hayır , yakışıklıymış bu kadar.
-Öyle olsun , dedi ve gülümsedi.
Filmin bazı yerlerindr erotik kısımlar vardı.Ben çok utanmıştım.Bilseydim böyle bir film olduğunu seçmezdim.Film bitmişti sonunda , çok uykum gelmişti.Sarp bana dönerek " Sabah erken uyanmamız gerek." dedi.
-Neden ?
-Okula gideceğiz.
-Tamam , alarmı kurarım.İyi geceler.
-İyi geceler.
Geceliklerimi giydim ve yatağıma uzandım.Alarmımı kurduktan sonra da uyudum.
Sabahın ilk ışıkları odaya giriyor , bir yandan da alarm çalıyordu.Hemen kalktım ve Sarp'ı uyandırmak için odasına girdim.Ama Sarp odasında yoktu.Odasından çıktım ve mutfağa baktım , mutfaktaydı.Benden önce kalkmış ve kahvaltı hazırlamıştı.Sarp beni farketti ve "Günaydın" dedi.
-Günaydın.
-Erken kalkmaya alışkın olduğum için senden önce uyandım ve kahvaltı hazırladım.Kahvaltımızı yapıp okula gitmemiz gerek.
-Tamam , dedim ve gülümsedim.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra hazırlandık ve evden çıktık.Arabaya bindik ve okula gittik.Çok heyecanlıydım.Evet , heyecanlanmam saçma ama yapacak bir şey yok.Okula geldik , okulun kapısının önündeki güvenlikçiye öğrenci kimlik kartlarımızı gösterdik ve içeri girdik.Binası çok güzeldi etrafı incelerken bahçede gözüme Şeyma çarptı.Oda bizi görmüştü ve hemen soluğu yanımızda aldı.Şeyma "Selam" dedi.Sarp cevap vermeyi tenezzül bile etmedi.Bende zaten Şeyma'yı sevmiyordum.Şeyma tekrardan "Sarp seninle konuşmamız gerek." dedi.Sarp "Artık bunca olandan sonra seninle konuşacağımı düşünmüyorsun herhalde" dedi.
-Sarp lütfen önemli.
-Peki Şeyma burda söyle , dedi.
Ben gidecektim ki Sarp kolumdan tuttu ve "Gitmene gerek yok."dedi.Şeyma " O kadar emin olma." dedi.Ben Sarp'a dönerek "Siz konuşun bende kantine giderim."dedim.Sarp kafasını tamam anlamında salladı.Ben okulun kapısından girecektim ki kolumdan Berk'e tuttu ve "Aaa sende burada mı okuyacaksın ? " dedi.
-Evet , kantin nerde ?
-Eşlik edeyim , bende oraya gidecektim, dedi ve benimle geldi.
10 dakika sonra Şeyma ile Sarp elele geldi...