Ne değişmişti ? Sarp ne olduda bu kızılla barıştı ? diye sorular geçiyordu aklımdan.Şeyma bana bakarak "Ne o pek sevinmedin galiba ?"dedi.Cevap vermeye değmezdi bile bu yosmaya.Sarp sert bir şekilde Şeyma'ya bakıyordu.Bu da neydi şimdi ? Anlam verememiştim.Kantinden çıktık Sarp'la anfiye gittik.Sarp arkadaşlarının yanına gitti ve oturdu.Bende o tarafa doğru ilerlerken sarışın bir kız seslendi ve "Buraya gelebilirsin"dedi.Sıcakkanlı bir kıza benziyordu.Onun yanına geçtim ve "Merhaba"dedim.
-Merhaba , nerde oturuyorsun ?
-Sarp'ta kalıyorum ama taşınacağım.
Kız Sarp dediğim anda gözlerini büyüttü "Bizim Sarp mı?"
-Evet.
-Rahat oluyor musun onun evinde ? Ne bileyim ben kalamamda ayrıca neden taşınmak istiyorsun ki ?
-Önemli değil , aslında rahatım fakat... diye sözüme devam ediyordum ki kız araya girdi.
-İstersen benimle kalabilirsin , bu arada adım Yeşim.
-İnanmıyorum gerçekten bana bu teklifte bulunduğuna.
Sarp'tan uzak durmak zorunda olduğum için Yeşim'in teklifini kabul edeceğim.
-Evet gerçek canım.
-Evet Yeşim kabul ediyorum , çok teşekkür ederim.
-Önemli değil tatlım,dedi.
-Benim adımda Gizem bu arada.
-Tanıştığıma memnun oldum.
-Bende.
Ders bittiği zaman Sarp'ın yanına gittim ve "Sarp ben Yeşim'de kalacağım" Sarp şaşkın şaşkın yüzüme bakıyordu.
-Tabikide buna izin vereceğimi düşünmüyorsun , değil mi ? , dedi.
-Sarp senin buna karışmaya yetkin yok , haberin olsun diye söylüyorum.
-Gizem daha onu tanımıyorsun , altı üstü bir gün gördüğün kızda mı kalacaksın.
Evet biliyorum doğru söylüyor ama onun o sevgilisi aynı evde görmek beni deli ediyor.
-Sarp böyle yaparak herşeyi zorlaştırıyorsun , haklısın ama senide yeni tanıdım,dedim.
-Benl o bir değil.
-Sarp zorlaştırmayı bırak.
-Ben bir şey yapmıyorum sadece gidemezsin.
-Ne zamandan beri benim adıma karar veriyorsun.Gideceğim işte ve sen bana karışamazsın.
-Eğer gidersen...
-Eğer gidersem ne ?
-Eğer gidersen bir daha yüzüne bile bakmam.
-Bununla mı tehdit ediyorsun beni.Kendini benim için özel biri falan mı sanıyorsun anlamadım ki.Sanki sana çok muhtaçmışım gibi.Senin gibi insanlardan nefret ediyorum.Kendi hayatımda başrolu bana bırakmak yerine beni bir kenara atamazsın.Gidiyorum ve umrumda değilsin.Sen ve senin egoistliğin ! Ne halin varsa gör.
-Ya öyle mi ?
-Evet öyle.
Sarp yüzüme bana yıllar gibi gelen bir kaç saniye baktı.Sonrada arkasına dönüp gitti.O koyu renk gözlerinde bi an için küçük bir kırgınlık fark ettim.Ya da bana öyle geliyordu.Sarp'ın ağır adımlarını ve uzaklaşmasını izledikçe içimde bir sıkıntı oluşuyordu.Çok mu ağır konuşmuştum.Neden böyle aptalca davranmıştım ki ? Anlaşılan bu gece vicdan azabımla baş başa kalacak,içten içe bir mahkeme verecek ve uyuyamıyacaktım.Şimdi bir de taşınma işi vardı.Dersliğe gittim ve Yeşim'in telefon numarasını aldım.Ardından evin adresinide notlarıma kaydettim.Ders biter bitmez koşar adımlarla yoldan geçen bir taksiyi durdurdum.Sarp'ın evinin önüne geldiğim zaman göğüs kafesimin içinde hissettiğim sıkıntı kendini daha çok belli etmeye başladı.Çantamdan anahtarı alıp kapıyı açtım.Kapıyı açtığım zaman karşımda ki koridorun sonunda öpüşen bir adet kızıl şeytan ve Sarp görmeyi beklemiyordum...