Acaba neden geldi ki buraya ? Berke'e Sarp'a el salladı ve yanımıza geldi.Sarp'ın o söylediklerinden sonra onunla aynı ortamda duramazdım.Gitmeye yeltenmiştim ki soğuk elleriyle kolunu tutan Sarp'tan kendimi uzak tutmaya çalışıyordum.O ise kendine doğru çekiyordu beni.En sonunda "Bırak beni"dedim.Çekmeye devam ediyordu sesimi yükselterek "Sarp duymuyorsun galiba bırak!"dedim.Sarp suskunluğunu bozdu ve "Gizem hep atarlı olmak zorunda değilsin"dedi."Bu yaptığım atar değil,bu saatten sonra yüzünü görmek istemiyorum"dedim fakat bunu söylerken içim kan ağlıyordu.Nedenini bilmediğim bir acı kaplamıştı içimi.Gözlerimin içine bakarak "Off ben onları ciddi olarak söylememiştim ama şuan ciddiyim seni bir daha görmek istemiyorum"dedi.Bu cümlesi içime oturmuştu resmen.
Bardan çıktım arkamdan Berke geldi.Ne Berke'yi çekecek kafa nede zamanım yoktu.Berke seslendi "Gizem bekle"dedi.
-Emir vermeyi kes!,dedim
-Tamam,hadi arabamla götüreyim seni Yeşim'e
-Berk'e beni rahat bırak git yanımdan
-İyi değilsin her halinden belli bu,lütfen sana yardım etmeme izin ver.
Berke yavşak biri olmasa aslında iyi biriydi.
-Peki,dedim ve arabasına bindim.
Yeşim'e gittik.Yeşim hâla gelmemişti.Demekki Sarp'la yakın arkadaşlardı.
Yeşim'in ağzından,
Sarp'la üniversiteside tanıştık ve onu ilk gördüğümden beri hoşlanıyordum.Ona aşıktım.Aşkımı ona söylemeyi düşünüyordum ki bizim üniversiteden 3'e giden bir kızla çıktığını duyduğum anda gözlerimden yaşlar boşalmıştı.Onu çok seviyordum ve kıskanıyordum.Sonra Şeyma ile arkadaş olduk.Sarp'a açılmam imkansızlaşmıştı.Sarp'a olan aşkımı içime gömmüştüm.Ama bu akşam barda yanımda kaldı ve içtik.Çok içmiştik bu yüzden çalışanlardan biri taksi çağırdı.Taksiye bindik ve Sarp evinin adresini söyledi taksiciye bana dönerek göz kırptı ve kulağıma "Bu gece benimsin güzellik"dedi.Oha inanmıyorum,Sarp'la bir geceye bile razıydım.Ona mükemmel bir gece yaşayacaktım.Sarp'ın evine geldik ve ben Sarp kadar sarhoş değildim ona yürümesi için yardım ettim.Apartmana girdik ve asansörü çağırdım ve içine girdik Sarp'ın evine gidiyordum ve birlikte olacağımız bir gece olacaktı çok heyecanlıydım.Sarp'ın cebinden anahtarları çıkarttım ve kapıyı açar açmaz Sarp beni duvara yasladı ve şehvetli bir şekilde dudaklarımı öpüyordu bende açık kalan kapıyı kapattım ayağımla sonra Sarp'ın yüzüne dokundum ellerimle ve bir yandanda öpüşüyorduk.Aşk bu işte her ne pahasına olursa olsun onu mutlu etmeye çalışmak istiyordum bir geceliğine bile olsa.Sarp'ın odasına geçtik ve yatağa yattım öpüşmeye devam ediyorduk.Sevdigim aşık olduğum adamla şehvetlice bu şekilde olmak inanılmaz güzel ve mutluluk vericiydi.Sarp durmuştu "Güzelim istersen gecelik vereyim sana"dedi.Tesekkür ettim ve istemedim gerek yoktu kim bilir kaç kız giydi o geceliği ben diğerlerinden farklı olacaktım Sarp için.Sarp'a yardımcı oldum üstümü çıkarmasında sonrada onun gömleğinin düğmelerini çıkarttım eşsiz kaslarına ve vücuduna dokunuyordum ve öpüşmeye devam ediyorduk,keşke Sarp hep sarhoş olsa.Herşey güzel giderken Sarp yine yaptı yapacağını aniden fırladı yataktan ve kıyafetlerini alarak çıktı odadan.Hiç düşünmeden kalktım ve peşinden gittim o halde önüne geçtim ayaklarının üstüne bastım ve dudaklarına yapıştım bu fırsatı kaçıramazdım.İtmişti beni ve yanağıma bir buse kondurdu dediğide şuydu"Bana yaklaşma yanarsın ama ben sana yanmam güzelim"dedi.Dünya'da tanıdığım en egoist kendini bir bok sanan züppeydi.Ama kalbim onu seçti ve onun için herşeyi yapmaya vardım.Evden çıkıp gitti bende kıyafetlerimi giydim ve evden çıktım.