Bölüm 6

54 2 3
                                    

İkiside bana dönünce imalı bir sesle "Ayy kusura bakmayın rahatsız ettim ama(!)...Neyse siz devam edin ben zaten eşyalarımı alıp gidecektir" dedim.Sonrada büyük adımlarla odama gittim.Dolabın üstünden büyük valizimi aldımvr eşyalarımı gelişi güzel bir şekilde bavuluma tıktım.Ben salaktım.Tam süzme,hakiki,yüzde yüz salak.Neymiş efendim bi an gözlerinde kırgınlık görmüşümde,vicdan azabıymışta hah! saçmalık.Özel eşyalarımı da koyduktan sonra odamdan çıktım. Kızıl şeytan gözlerimin içine bakıyordu ve etekleri zil çalıyordu mutluluktan ve bana doğru gelerek"Ne oldu çok uzun sürmedi kara kedi"dedi.Kara kedi mi?Bu kızı zaten sevmiyordum sinirli bakışlarımla ona "İyi ya işte kına yakarsın bi tarafına daha da kızıllaşırsın" dedim.Sarp bana kızgın bir şekilde baktı ve "Sen benim sevgilile nasıl böyle konuşursun" dedi.
"Aman yesinler.Yılların aşkı Leyla Mecnun (!) Peh Peh Peh sevmiyorum diyen o biçim kız diyen de bendim sanki ne ara aşkın alevlendi Sarp bey" dediğim de Şeyma'nın gözleri ilişerek Sarp'a döndü.Şeyma "Sen bana ne demek istiyorsun kızım"dedi.
-Ben demiyorum kızıl , sevgilin diyor,dedim.
Sarp çok kızgındı ve sinirliydi ses tonu.Sarp;
-Gizem yeter fazla oluyorsun.Çıkan git cehennemin dibine kadar yolun var.Sana yardımımı herşeyi unut senden nefret ediyorum,derken gözlerini kaçırmıştı.
Kalbim çok kırılmıştı.Bana gerçekten bunları söyledi mi?İnanmıyorum.Onun yüzünü bir daha görmek istemiyorum.Ona olan sevgim nefretle karışmıştı.Bundan sonra Sarp gibi bir arkadaşım yoktu.Gözlerim dolmuştu ama aglamayacaktım.Hiç cevap vermeden evden çıktım. Üzüntüden basım dönüyor ve midem bulamıyordu.Çok mutsuzdum , içimde fırtınalar kopuyordu.Hemen bir taksiye bindim ve Yeşim'in evine gittim.Zile bastım ve Yeşim kapıyı açtı,içeri girdim içeride Berk'e vardı.Of şimdi bir de bu salağımı çekecektim?Berke 'Ooo Gizem hayırdır yolunu şaşırdım herhalde" dedi.
-Hayır,bundan sonra Yeşim'in ev arkadaşıyım,dedim.
-Hmm,hayırlı olsun.
-Sağol,Yeşim odam hangisi?Eşyalarımı yerleştireceğim bir an once.
Yeşim"koridorun sonundaki oda"dedi.
-Tamam,dedim ve odama gittim.
Oda gerçekten büyüktü ve yatak iki kişilikti.Eşyalar yeniydi.Pencerem caddeye bakıyordu,odayı çok beğenmiştir.Eşyalarımı yerleştirdikten sonra Yeşim'lerin yanına gittim.Berke "Hadi kızlar bara gidelim" dedi.Hemen ben "Gelemem" dedim.Yeşim"Ama Gizem lütfen ya eğleniriz,hem finallerde başlamadı ne güzel olur kafa dağıtırız"dedi.Israrlara dayanamadım ve kabul ettim.Yeşim'e "Ama benim bara gidecek kıyafetim yok" dedim.Berke ordan çıkıştı "Gamzelerin yeter güzellik" dedi.Berke'ye bakarak gözlerimi büyüttü ve kızgın bir şekilde bakarak "Berke !!! Yaşamayı kes" dedim.Berke gülerek "Tamam , özür" dedi.Yeşim bana kırmızı renkte gece elbisesini verdi.Onu giydim,saçlarını yaptım ve birazda makyaj yaptıktan sonra çıktık.Bara Berke'nin arabasıyla gittim.Bara girdik,yüksek seste müzik çalıyordu. Ortada oynayan kızlar ile erkekler vardı.Bir masaya geçtik.Berke içecek almaya gitti ve sonra elinde 3 tane kırmızı şarap ile yanımıza geldi.Ben "Hayır,ben istemiyorum" dedim.Yeşim"Off Gizem hep zorlaştırmak zorunda mısın?"dedi.Peki demek zorunda kaldım.
İçimde kötü bir his vardı.Kırgındım.Şimdiden Sarp'ı özlemiştim galiba.Ne saçmalıyorum ben ya özlemek mi?
Şaraplarımızı bitirdik ve dans etmeye başladık.Ben yorulmuştum ve masaya geçtim.Sonra Yeşim ile Berke de geldi yanıma.İçeriye Sarp girdi,inanmıyorum.Gerçekten hayal görmüyordum gelen Sarp'tı.

Zihnimdeki KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin